2 Temmuz 2017 Pazar

Bitti Gidiyor 8


Son üç ayda biten ürünler daha çok şampuan ağırlıklı. Bu sefer parfüm ve jöle bile var. Makyaj malzemeleri içinse biraz daha çaba lazım.



Pantene Saç Kremi: Çok kuru saçlar için bile nem vaadinde olan bu saç kremini aşırı su bazlı buldum. Saçlarıma nem vermediği gibi durulanıp gitti. Sevmedim. İndirimde olsa bile almayacağım bir saç kremi.

Antica Erboristeria Şampuan: Schwarzkopf' & Henkel 'in ürettiği bu şampuan maalesef Türkiye'de satılmıyor. Milano'da üretilmiş olan bu şampuanı İtalya gezisi sayesinde tanıyıp kullanmış olduk. Bu kadar bitkisel içerikli ve kaliteli şampuanları ülkemizde de satsalar, kesinlikle bir kere daha almak isteyeceğim bir üründü.



 Demek ki o memnun kaldığım ama bize sattıkları şampuanların içeriğinde kullanmadıkları kimyasallar bunlar.


L'oreal Elseve Arginine Direnç Şampuan: Küçük boyunu kullandığım bu şampuanı çok beğendim. Ama nedense devam ürünü olan kremiyle çok farklı buldum.

L'oreal Elseve Arginine Direnç Saç Kremi: Nedense şampuanı gibi beğendiğim bir ürün değildi. Bir an önce bitsin de kurtulayım diye zorlanarak kullandım. Pantene saç kremiyle kıyaslarsam, ondan daha kaliteli buldum ama nemlendirme özelliği bunun da az geldi bana. Saçlarım çok kuru olduğu için genelde piyasadaki hemen hiç bir saç kreminden çok memnun kalmıyorum.

Head&Shoulders Okaliptüslü Şampuan: Saç diplerini ferahlatma özelliğiyle severek kullandığım, ama maalesef saç diplerimdeki kuruma ve pul pul dökülmelere çözüm olamayan bir şampuan. Üç günde bir saç yıkamalarda daha çok memnun kaldım. Daha uzun aralıklarda o kadar işe yaramadı. Şimdi nanelisi ve limonlusu da var evde, onları da ara ara kullanacağım.

Yves Rocher Kepek Karşıtı Şampuan: Evimizde en çok biten ve sürekli yenisi alınan şampuan budur. Eşim kullanıyor bunu. Bugüne kadar çok şampuan denedi ama yalnızca bundan memnun kaldı. NBir kaç haftada bir şampuan değişikliği yaptığımda ben de deniyorum. Bitkisel kokusuna ve doğal içeriğine bayılıyorum. 


Bunlar eşimin bitirdikleri. Maalesef ben onun kadar çok parfüm bitiremiyorum. 

Christian Lacroix Noir : En sevdiğim Avon parfümlerinden biriydi. Rouge olanını kullanmak bana nasip olmadı ama noir eşimin kısmetindeymiş :)
İleride dönüp bakıp onun bitirdiği kozmetikleri de hatırlamak isteyebileceğim için bitenler kısmına bundan sonra bol bol erkek parfümü ve duş jeli koyacağım sanırım. 

Slazenger Eau De Toilette: Bu da çok hoş bir kokuydu. Yine de her iki kokunun da bir daha alınacağını sanmıyorum. Ben de eşim gibi değişik parfümler deniyorum ve ömürlük dediğim sürekli bir kokum yok maalesef.

Oriflame North For Men Duş Jeli: Büyük boy olduğu için bereketli bir duş jeli olmasına rağmen, spor salonunda kullanılmak üzere götürülünce çabuk bitti. 


Tresan Isırgan Otu Saç Jölesi: Bitkisel içerikli bir jöle olduğu için almıştık. Şeffaf koyu yeşil ve bitki kokulu hoş bir üründü. Sevdik. Ama şimdi Otacı' nın bitkisel bir jölesini aldık.

Oriflame Discover Marrakech Aromatic Bazaar Duş Jeli: Tam bir kış duş ürünüydü. Baharatlı, tarçınlı. Gerçekten Fas sokaklarında ve baharat çarşılarında dolaşıyormuş hissini yaşatıyordu. Büyük boy olduğu halde bu kış bitirmek üzere bol bol kullanıp nihayet bitirdiğim bir ürün oldu, mutluyum :)

Nivea invisible for black&white roll-on deodorant: Kokusu çok güzeldi ama bir süredir sürünüyordu. Çünkü roll-on kullanan biri değilimdir. Nivea'nın  olduğu için, ona has kokuda olduğunu düşünerek almıştım. Ama değildi. Farklı bir parfümü var. Buna rağmen hoş bir kokuydu. Ama bir daha almam. 


Oriflame Essentials Night Cream: Soft bir kremdi. Çok bayılarak kullanmadım. Ama fena değildi. Sürülüş hissi olarak Nivea soft'a benzetebilirim. Kokusu da değişik, hoş bir kokuydu. Ama gece kremi işlevi görmekten biraz uzaktı, çünkü hafifti. Ben yağlı ve kalın yapılı kremler seviyorum.

LR Aloe Vera Yüz ve Vücut Kremi: 15 ml' lik bu deneme boyundan daha önce de kullanıp bitirmiştim. Bu ikinci tüpte sonlara doğru parfüm kokusunda değişim algıladım. Doğal içerikli bir ürün olduğu için kullanım süresinin daha kısa olduğunu düşünüyorum. 

Yüz Temizleme Fırçası: Neyseki kırıldı da atıyorum. Çünkü fırça kılları yassılaşmasına rağmen, bu haliyle yüzüme çok güzel peeling uyguladığı için yıllardır kullanıyordum. Üzülmüyorum, yedeği var.


Son üç ayda biten makyaj ürünleri yalnızca bunlar olmuş. 

Essence Aydınlatıcı: Ayrıntılı görselleriyle sizi buraya davet ediyorum: Essence Aydınlatıcı yayını.

Oriflame Kajal Stick Sürme Göz Kalemi (Carbon Black): Hemen her makyajımda kullanıp bitirdiğim, çok da sevdiğim bir makyaj malzemesiydi. Farklı renkleri de var bende ama elim en çok siyah renge gidiyor. 

Flormar Kalem Far: Metallic Eyeshadow ME08 Unstoppable. Bittiği için değil, kuruyup bozulduğu için çöpe gidiyor. Kalemin içindeki boşlukta büzüşüp kurumuş, bu kadarcık kalmış. oluşan boşluktan dolayı kalemtıraşla açılmıyor ve üst kısmı kuruduğu içinde sürülüp renk vermiyordu. Elimde sürümünü göstermek için henüz hava almadığı için kurumamış olan en alt kısmını kullandım. 


Flormar Metallic Kalem Far serisinin diğer renklerini görmek için: Flormar Metallic Farlar yayınıma bakabilirsiniz.

Yeni bitenler yazılarında görüşmek dileğiyle...


5 yorum:

  1. Kuruyan makyaj malzemeleri nefret ediyorum 😉

    YanıtlaSil
  2. yves rocher un şampuanlarına bayılıyorum özellikle yağlı saçlar için olanı denemeye değer:)

    YanıtlaSil
  3. Yves Rocher Kepek Karşıtı Şampuanı senden olumlu yorumlar okuduktan sonra ben de aldım ama daha kullanmak nasip olmadı. Eğer kepek sorunumu çözerse bundan sonra şampuanımı bulmuşum demektir.

    YanıtlaSil
  4. Bende memnun kalmıştım şampuandan

    YanıtlaSil
  5. Kuruyan ve cabuk bozulan malzemeleri hic sevmiyorum ☺ Emegine saglik ☺

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...