12 Haziran 2017 Pazartesi

Kahve Far Paletleri: Essence ve Max Factor


Nude tonlu ve kahveli far paletim olmadığını fark edince, Essence' in ''all about NUDES'' , yani ''02 Nudes'' ve Max Factor' ün ''Smokey Eye Drama Kit 2-in-1 Eyeshadow and Brow Powder'' serisinden ''03 SUMPTUOUS GOLDS''
isimli far paletlerini aldım.


Max Factor için konuşmak gerekirse,
boyutları beklediğimden epeyce küçük olan bir palet geldi. 29 tl olan bu palet, %50 indirimdeydi. 


Sürümleri çok kaliteli. En üstteki koyu kahve, kaş farı olarak düşünülmüş bu kitte. O yüzden ikisi bir arada palet olarak geçiyor. Hem kaş, hem göz farı.


Altın tonları sevenler bu renklere bayılırlar herhalde.


Kaş için düşünülen kahverengiyi mat yapmışlar. Bol pigmentli. Diğeri ise Wet n Wild tekli farlardan, sür çık olarak gösterilen ''nutty' e benziyor sanki. Bu paletin sür çık rengi kesinlikle bu fındık tonu.





Sürümü çok kaliteli, yumuşacık bir far. Eskiden farları kokladığımızda hoş ve taze bir koku olurdu farlara özgü, işte bu palette ilk defa bu kokuyu aldım yeniden. En son doksanlı yıllarda annemin farlarının böyle koktuğunu hatırlıyorum.



Essence 'in Nudes Paleti, tam istediğim, beklediğim renklerden oluşuyor. Krem renginden, deve tüyüne, sütlü kahvesinden, koyu kahvesine kadar istediğim renk skalasına sahip bir palet. 14 tl olan bu paleti,  Max Factor' den daha çok sevdim.








En baştaki iki açık renk böyle. Üstteki mat bir krem, alttaki sedefli krem.


Üstteki sarıya çalan deve tüyü ve alttaki çok açık sütlü kahve. Bobbie Brown' ın Camel tekli farının peşindekilere, bu rengi önerebilirim.


Göz çukuruna sürülmelik, tam kıvamında iki renk. Özellikle fındık kabuğu tonu, bu paletteki sür çık far ihtiyacını tek başına karşılıyor.


Paletteki en koyu kahve ve altındaki de paletin en ışıltılı rengi olan yine sütlü kahvenin bir tonu. Bu iki renge de bayılıyorum. 




Bu paletteki her rengi çok seviyorum. Kullanılmayacak hiçbir renk koymamışlar. 



Kahve tonları, farda en sevdiğim renktir. Kahve'siz olmaz :)
Nude tonlu başka paletler kullananlardan tavsiyeler alabilirim.




9 yorum:

  1. Essence'nin daha hoş geldi gözüme
    İkisini de güle güle kullan
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. ben Max Factor'un far paletini daha çok sevdim sanırım :)

    YanıtlaSil
  3. Essence nin pigmentasyonu olduköa başarılı görünüyor çok şaşırdım bi bakılabilir ikisinidr güle güle kullan canım. Flormarın 07 numaralı 5li far paleti hem kaş hemde göz için çok uygun kahve tonlar içeriyor hepsi de mat yanlız tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  4. Essence'in paletinin renklerine göre Max Factor daha cazip geldi :)

    YanıtlaSil
  5. max factor unki daha göz alıcı gözüküyor ama essence in de daha çok renk seçeneği var.. ikisi de güzel, güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
  6. max factor'un böyle bir paleti olduğunu bilmiyordum, çok güzelmiş renkleri :)

    YanıtlaSil
  7. max factor'un böyle bir paleti olduğunu bilmiyordum,ama yinede essence yi tercih ederim tüm ürünlerine bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
  8. ben de Esence'ikini daha çok sevdim sizin gibi. kahve tonları olmazsa olmaz benim için de :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...