6 Haziran 2017 Salı

Die Weisse diye bir çikolata!


Yeni bir çikolata buldum. Nestle üretmiş. Ama bunu daha bir Avrupa Çikolatası havasında piyasaya sürmüşler Türkiye'de.
Ya da sürmemişler, kısa bir süreliğine tematik olarak A101'lerde satışta. Çünkü yılbaşında da bir sürü Alman çikolatası getirip heveslendiriyorlar beni :) 

Nestle'nin beyaz çikolatasını tatmıştım daha önce. Bu kesinlikle ona benzemiyor. Ben diyorum ki kahve ve çikolatalarının içeriklerini ülkeden ülkeye değiştiriyor bu Nestle. Daha önce bunu Nescafe Gold' da fark edip serzenişte de bulunmuştum.


Yazdığı üzere, Beyaz İsviçre Çikolatası' ymış... Alp Dağları' ndaki mor milka ineklerinin sütünden yapmışlar :) Menşei de Almanya...


Fotoğraftaki bu güzel şekli bir güzel harikalar diyarına postaladıktan sonra ikincinin de ambalajını açtığımızı söyleyebilirim. Evet çocukuz biz aile boyu. Seviyoruz çikolataları falan :) O tabaktaki renkli bonbonlar da Milka'nın bonibonları. 

Yeni kahveler ve çikolatalar beni bekler... Görüşmek üzere...


8 yorum:

  1. Beyaz çikolatayı seviyorum ben :) güzel bir haber benim için bu, hemen bakayım ben de markete. :)

    YanıtlaSil
  2. afiyet olsun bende çikolatanın her türlüsüne bayılıyorum...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba! Blogunuzu yeni kesfettim :) deneyimlerinizi ve tavsiyelerinizi hemen değerlendiricem :) Bende bekliyorum muhakkak:)https://lavvienrose.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. A101 e girerken sürekli Almanya da marketteymiş gibi hissediyorum halbuki Almanya ya ayak basmadım (:

    YanıtlaSil
  5. Bitter en en sevdiğim afiyet oösun canım😍😍 hep çocuk kalsak keşke 😘😘

    YanıtlaSil
  6. Bu arada bloğunun yeni teması ve blog isim yazın çok daha güzel olmuş yeni farkettim 😙😙

    YanıtlaSil
  7. Afiyetle beyaz çikolata tercihimdir .

    YanıtlaSil
  8. Çikolata kahve ikilisi en sevdiğim ☺

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...