21 Mayıs 2017 Pazar

Renkli Makyaj Kombini ve Soap&Glory Kapatıcı


Günün makyaj gereçleri olarak, uzun zamandır kullanmadığım, kenardan köşeden bulup çıkardığım makyaj malzemelerinden bir seçme yaptım.
Aralarında yıllanmış Color Trend Allığı olduğu gibi, Avon 'un yıllar önce çıkarttığı 8'li far paletlerinden de var. Üstelik Türkiye' de henüz satışı olmayan bir de likit kapatıcı.


Soap & Glory, Trick and Treatment Likit Kapatıcı: Arkadaşımın Dubai' den gelirken benim için seçtiği makyaj malzemelerinden biri. Çok severek kullanıyorum. Azalmaya başladı bile. Aydınlatıcı bir içeriği var. Göz altlarımda kolaylıkla dağılıyor ve çok doğal görünüyor (Aşağıda ambalaj görselleri de var)


Yayılmış hali:


Sarı olmasına rağmen göz altlarında sırıtmıyor.




Ruj ve allık... Ruj, sosyete pazarından, ismi Lancome olarak satılan (tabi ki de değil) hoş bir açık ''mauve'' tonu, buzlu bir lila. Biraz sedefli, biraz mat. Bir daha asla bu tarz bir ürün almam, çok ağır kokuyor. Kimseye de tavsiye etmiyorum. Bu da çöpü boylamadan blogda boy göstersin diye burada. 

Color Trend Allık, (Brandy): Avon' un uzun yıllar önce çıkardığı üç renkten oluşan bir serinin allığı. Kıyıp atamadım, bitmedi de. Rengini çok seviyorum. Koyu bir kahve ve erik renginin karışımı. Hiç bu tonda bir allık daha bulamadım yıllardır. O yüzden son kullanma tarihi falan bilmem ben, atmıyorum :)



Avon 8' li Far Paleti (The Metallics): Açık renkten başlayarak ilk dört rengin sürümü şöyle:


En sevdiğim diğer dört rengin sürümü ise şöyle:


Likit kapatıcıyla ilgili daha fazla görsel yükledim sonradan:


Ülkemizde satışı olmayan, Soap&Glory markasına ait. Bu markanın el kremi, vücut spreyi, dudak balmı da mevcut bende. İlk fırsatta paylaşacağım. Şöyle üstünkörü bir göz atmak isterseniz Dubai' den gelenler burada


Görüldüğü üzere bendeki, Bright On isimli tonu.


Göz altı morluklarını gizlemek için uzman bir şekilde üretildiği konusu üzerinde fazlasıyla durmuşlar :)


Ürünün esprili, öncesi ve sonrası fotoğrafları da blogda saklanmaya değer... Abarttıklarını itiraf etmişler ya bayıldım.

Rengarenk günler diliyorum... :)



16 yorum:

  1. kapatıcı güzel görünüyor, bir kaç yerde daha rastlamıştım o markaya, keşke gelse de denesek =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygun
      Açıkcası çok memnunum ve biterse üzüleceğim :)

      Sil
  2. Dubai ye giden bir tanıdığımız olmadı ki :) çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Kesinlikle insanın oraya yerleşen bir arkadaşı olmalı :)

      Sil
  3. avonun farı cok guzel ama pek kalıcı değil..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bol Kahveli
      Doğru, bazla kullanılsa belki biraz artar kalıcılığı

      Sil
  4. çok güzeller iyi günlerde kullanın. Bu arada Allah nasip ederse 29 Ekimde etkinliğimde sizi de misafir etmek isterim. Bana ulaşır mısınız ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lerzan Kara
      Çok teşekkür ederim, çok isterim :)

      Sil
  5. allığın rengi çok tatlı cidden..

    YanıtlaSil
  6. kapatıcının ambalajı da çok hoşmuş gülümsetti :) güle güle sürün sürüştürün

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzellik Kosem
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  7. O göz altı kapatıcısının before after resimlerine bayılıyorum 😂😂😂 ne kadar güzel yazıyorsun okurken hep tebessüm halindeyim 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujum Maskaram
      Kapatıcıçok gülünesi ya :)))
      Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  8. Soap&Glory ürünün dış kutusunu ülkemizde ki the balm kutularına benzettim. hepsi birbirinden güzel güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz Mavisi
      The Balm ve Dirty Works havaları :)
      Çok teşekkürler.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...