24 Mayıs 2017 Çarşamba

Maskelerim 1



Maskeye dair ne varsa dolapları, çekmeceleri kurcalayıp bu ürünleri bulup çıkarttım. Kimileri tek kullanımlık maskeler, kimileri ise tüpte.


Yves Rocher Argan Yağlı Kil Maskesi: En sevdiklerimden birisi. Tradition De Hammam, yani geleneksel hamam serisinde yer alıyordu.  
Şekerli hoş bir kokusu var. Kahverengi kil görünümünde. İçinde peeling parçacıkları var, durularken ölü deri tabakasının soyulmasında faydalı oluyor. 
İçeriği:


Hem saça hem yüze sürülebilen ilginç bir maske. Saçıma hiç denemedim ama bir yılı dolmadan bitirmek adına yakında bu çılgınlığı yaparım.



Neutrogena Deep Clean Ferahlatıcı 2'si 1 Arada Yüz Temizleme Jeli ve Maske: Bu da çift kullanımlı bir ürün. İster günlük kullanımda yüz temizleme jeli olarak ya da yüzde 5 dk bekletilerek, üç dört günde bir maske olarak kullanılıyor. 
Ben genelde maske olarak kullanıyorum. Duruladıktan sonraki hissini seviyorum. Mavi renkli ve kil içerikli kaliteli bir ürün. Sürüldüğünde masmavi bir suratınız oluyor.


Schaebens Tek Kullanımlık Maskeleri: Almanya' da en çok satılan maske markasıymış. Üç değişik çeşidi var. Bir veya iki kullanım için. Bu tür maskeleri ben genelde iki defa kullanıyorum. Tek sefer için mililitreleri oldukça fazla oluyor.


Ölü Deniz Çamurlu Schaebens: Çamur, Alg, Çinko ve Mineral içerikli bir maske. 


Schaebens Nem Maskesi: Aloe Vera, Avokado, Salatalık ve Urea (üre mi o? :) içerikli bir maske. Birer kullanımlık iki parçadan oluşuyor. Schaebens maskelerinin hepsinden çok memnunum, bunu özellikle söylemeliyim. İçeriği net çıkmış, bunu paylaşıyorum: 



Schaebens Anti-Age Maske: Q10 ve Gatuline içerikli.


Kimyasal içeriği bu şekilde.


Dermokil maskelerinin piyasadaki 4 çeşidi. En üsteki sarı ve yeşil ambalajlı olanı Argan yağlı nemlendirme vaadinde ve kuru- hassas ciltlere özel bir kil maskesi. Kırmızı- sarı olanı ise 25 yaş üstü normal ve karma ciltler için, Hamamelis özlü. Diğerleri ise kuru ciltler için ve normal ciltler için olmak üzere sade kil maskeleri. 


Oriflame Ecollagen Whitening : Oriflame' in Kolajenli serisinden bu beyazlatıcı maske en sevdiklerimden. Daha berrak bir görünüm vaadinde. Durularken kupkuru değil, aksine suyla durularken yağlı gibi, kayganlaşıyor. Durulandığında da doygun, nemli bir his bırakıyor.


İçeriği  böyle.




Maske yayınım biraz uzadı, o yüzden gerisini ikinci bir bölümde anlatmaya devam edeceğim.

Maskeler 2 'de görüşmek dileğiyle...


8 yorum:

  1. yves rocher'i merak ettim. maskeler sevilesi şeyler ama bazıları neden bu kadar pahalı hele de o tek kullanımlık olanlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzellik Kosem
      Tek kullanımlıkları iki veya üç kere çok rahat kullanabilirsin ki :)

      Sil
  2. Hep yapacağım maske ama çok ihmal ediyorum. Aldığım hazır ürünleri kullanamıy bile unutuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu
      Öyleyse kullanım görevi vermeli. Ben de öyle ödevler halinde kullanmasam aklıma gelmiyor sahi :)

      Sil
  3. Kaç günde bir maske kullandığını merak ettim. Ben haftada bir kullanıyorum, daha sık kullansam daha mı iyi olur ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Açıkcası normalde haftayı bulur benim kullanımım. Ama bu aralar baktım ki ürünler biraz fazla birikmiş. Bir de yaz geliyor, sağlıklı ve güzel yaşam furyaları... Bu aralar gün aşırı kullanıyorum. Bir gün peeling, bir gün maske şeklinde gidiyorum ki cildim kendini yenilesin çabuk çabuk. Ama benim tavsiyem iki gün cildi dinlendirmek, üçüncü gün yapmak. Yani maksimum sıklık böyle olmalı. Yoksa haftada bir gayet uygun bir aralık ;)

      Sil
  4. Ne kadar çok maske 😂😂sanırım benim bir tane oda ywesRocher den ışıltı vereni. Bende memnun kaldım birde ona bakabilirsin 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujum
      Maske çok seviyorum ben ya :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...