28 Mayıs 2017 Pazar

Günün Cilt Bakımı


Bugünün cilt bakımında kullanılacak ve bazıları bitmek üzere olan kozmetik ürünlerim bunlar.



Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Yüz Yıkama Jeli: Daha önce peelingini çok severek kullandığım bu ürünü, her ne kadar cilt yapıma uymasa da arada bir yüz temizleme işleminde kullanıyorum.


 Greyfurt kokusu ve temizleyiciliği çok güçlü. Daha çok yağlı cilt tipleri ve siyah noktalara yönelik üretilmiş olmasına rağmen aşırı kurutucu bulmadım. Zaten ardından tonikleyip nemlendirici sürüldüğünden çok fark etmiyor.


L'oreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu: Son bir iki yıldır bütün markalar micellar su üretmeye başladı. Bu makyaj temizleyiciler de piyasalara veda etmeye başladı. Parfüm içermeyeşi, hipoalerjenik oluşuyla hassas ciltlere uygun olan bu makyaj temizleyici ile hem göz makyajı, hem de tüm yüz makyajı temizleniyor. 




L'oreal Cilt Düzgünleştirici Zengin Temizleme Sütü: Bu da L'oreal' in eski serisinden bir ürün. Şimdilerde sarı ambalajlı, mucizevi yağ temizleme sütü ve devam ürünleri var piyasada. Bu temizleme sütünden özellikle çok memnun olduğum için bahsediyorum. Bunu pamuğa döküp yüzümü sildikten sonra cildimin aldığı doğal parlak ve sağlıklı görüntü o kadar hoşuma gidiyor ki üstüne krem falan sürmüyorum çoğu zaman.



O mucizevi yağ ürünlerinin içeriğine bakıcam, L'oreal bu sütteki içeriği kullanmadıysa almayacağım ;)


Nivea Yatıştırıcı Kuru ve Hassas Ciltler için Tonik: 
Daha önce mavisini de kullandığım bu pembe tonik bitince yenisini almayacağım. Daha güzel tonikler keşfettiğim için Nivea'nın tonikler sayfasını kapatmış bulunuyorum. 


Rival De Loop Gece Kremi ve L'oreal Göz Kremi. 


Bitmek üzere olan bu ürünlerimin ayrıntılı birer yayını olacaktı. Bakmak isterseniz Rival De Loop için buraya ve L'oreal Göz Kremi için buraya

(Ben bu yayını yazarken krem ve makyaj temizleme suyu çoktan bitip atılmıştı bile. Göz kremi ve tonik de bitirme projesi kapsamında hızla azalmaktalar :)

Mutlu günler diliyorum.


16 yorum:

  1. loreal temizleme sütü ve suyunu ben de seviyorum..

    YanıtlaSil
  2. o zaman bitenler için yenilerine sağlık diyelim.....
    sevgiler.....

    YanıtlaSil
  3. Loreal tonikle kötü maceramdan sonra bu seriden uzak duruyordum. Temizleme suyuna bakılabilir :)

    YanıtlaSil
  4. Neutrogena Yüz Yıkama Jelini bende kullandım ve çok sevdim.Müthiş bir ferahlık yaratıyor.Yenilerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizikimiz
      Greyfurtlu serisini seviyorum. Teşekkürler :)

      Sil
  5. bu paylaşımınıza daha önce cevap yazmıştım fakat telefondan nedense yorum yapamıyorum. Bilgisayardan denemek istedim. L'oreal Kusursuz Makyaj Temizleme Suyunu tek gecerim. Bu ürün kaldırılarsa eğer açıkçası çok da üzülürüm :( Paylaşımın açıklayıcı çok güzel olmuş emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deniz Mavisi
      Çok teşekkürler. Beğenmene çok sevindim :)
      L'oreal bu işi bırakmasın, seviyoruz.

      Sil
  6. bu ürünlerin çoğu benim cildime iyi gelmiyor çünkü sorunlu bir cildim var :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      O zaman dermokozmetik kullanıyorsundur çoğunlukla ;)

      Sil
  7. Neutrogena ilk yıkama jellerimden biri severek kullanırdım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beauty
      Evet ama ben artık dönüş yapmayacağım, farklı ürünler denemek istiyorum :)

      Sil
  8. Neutrogena yaz için çok daha uygun sanırım indirim döneminde bir bakayım bende 😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujum
      Cildine iyi gelir mi bilmiyorum canım :/

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...