11 Nisan 2017 Salı

Kenarda Köşede Kalmışlarım



Çekmecelerde, dolapların diplerinde senelerini geçirmiş ve artık vedalaşma vakti gelen ürünlerden bulabildiklerimi derleyip toparladım.

Aralarında bazıları var ki, üretici firmaları bile unutmuştur onları. Piyasada bulunmayan nadide parçalar :)


Onlardan biri, Avon Solutions instant tone Body Thightning spray: Bol alkollü, ağır kokulu bir üründü. Ama çok severek kullandığım için ikinci şişesine başlamıştım. Yarım kalan ve senelerce unutulan bu ikinci şişe artık atılıyor. 150 ml.



Watsons Spf 30 Güneş koruyuculu Yüz Kremi: Yarısına kadar falan kullandım ama sevmedim. Hoş bir kokusu var ama biraz fazla ağır. Doğal ekstreler içerdiği yazıyor ama çok doğal bir krem değil, alerji yaptığı günler olmuştu. Solar-Tech teknolojisine sahip olduğu yazıyor üstünde. Ödüllü bir doğal içerik olan Malus Domestica içeriyormuş 2008 yılında en aktif doğal içerik olarak BSB inovasyon ödülü almış. 




Oriflame Coctails Vücut Losyonu: Sezon ürünü olarak sınırlı sayıda satılan bir losyondu. Şekerli kokuda yine aynı görünümde bir Edt' sini de bitirdim. Losyonun yaklaşık beşte bir kadarı kaldı ve kokusu değişti artık tabi, atılıyor.




Oriflame Essentials Fairness Losyon: 50 ml olan minik şişesiyle çok sevdiğim bir üründü. Oriflame' in renk açıcı seti içerisinde yer alıyordu. Yüz kremini daha önce bitirmiştim. Bu ise bitmeden kenarda köşede kalmış. Bu arada Oriflame bu seriyi yeniledi. Ambalajlar daha farklı artık. 




Gabrini Havuç Yağlı Güneş Kremi / Gabrini Kakao Yağlı Güneş Kremi: 100 ml' lik kavanozlarda ve E vitaminli, hoş kokulu vazelinkıvamlı kremlerdi. Güneş kremi olarak değil de güneşte yandıktan sonra rahatlatıcı yağ gibi sürülmeye uygunlar. Senelerini doldurmuşlar. Artık çöpe.




Avon After Sun Lotion: Aloe içerikli, güneş sonrası losyonu da çok uzun yıllar saklanmış. Şişenin yarısı bitmiş. Ama koku fena değişmiş durumda. Gidiyor.




Johnson's Baby Yağ: Bebekler için gece mışıl mışıl uyku vaadinde bir yağ üretmişti bir aralar bu marka. Etiketi soyulmuş yağdan. Kokusu çok hoştu, çok sevmiştim. Epey de kullanmışız. Ama artık amacı dışında kullanıyorum. Atmaya kıyamadım, saç uçlarıma sürüp maske gibi bekletiyorum banyodan önce. Böyle böyle bitecek :)




Avon Planet Spa Soyulabilen Japon Pirinci Maskesi: Avon bu ürününü kendisi bile çoktan unutmuştur. Ben bunu alalı baya olmuş, ben de unuttum. Mat kireç gibi kuruyan, sonra da bir kenarından tutup çekilen bir maskeydi. Ama yüzde çok kalıntı bırakıyordu. Durulanması zor oluyordu. Sonraki hissi ise çok yumuşaktı. Özleyeceğim.




Gratis'lere özel markalardan Franziskus Losyon: Bacak losyonuydu ve viks gibi kokan acayip mentollü, yoğun bir yapısı vardı. Jojoba yağı içerikli, çok sevdiğim bir ürün. Ne zaman fazla yürüyüp de bacaklarım ağrısa, akşama bununla masaj yapıyordum. 




Avon Naturals Hair, Nemlendirici Saç Losyonu: Muz ve hindistan cevizi sütü kokulu, saçı aşırı ısı etkilerinden koruyan nemlendirici bir üründü. Bunu sonuna kadar bitirmiş ama kokusundan dolayı ambalajını kıyıp atamamışım. Yoksa 10 yıldır bizimle oluşunu başka türlü açıklayamıyorum :)




Avon Skin so Soft Skindisiac Vücut Losyonu: Dönemlik satılan bir üründü. Yarısı duruyor. O kadar ağır bir kimyasalı vardı ki, kullandığımda yapış yapış bir tutkalla sıvanmışım hissi yaşatıyordu. Kokusu da aşırı alkollü ağır bir parfüm. Özlenmeyecek. 




Oriflame Preppy Chic Vücut Losyonu: Kokusunun hoş, taze bir parfüm oluşu ve sürümünün de yumuşacık ve su bazlı oluşuyla çok sevdiğim bir üründü. Nemlendiriciliğini en yakın, bir ecza ürünü olan Excipial Lipo' ya benzetebilirim. Gerçekten o kalitede harika bir şeydi. Bu losyonun spreyi ve Edt' si de vardı yanlış hatırlamıyorsam. 




Avon Sun Spf 30 Matlaştırıcı Mineralli Yüz Kremi: Hassas ciltler için olan bu güneş kremi şimdi kullandığım Avene ve Coppertone' dan sonra en sevdiğim. Yapısını, yüzde duruşunu çok beğendim ve bir daha bulamadım. Avon bundan hala üretiyorsa almak isterim. İçerik ve kıvam kıyaslama bakımından lazım olur diye bir türlü ambalajını atamadım.




Avon Clinical Selülit Kremi: Kokusunu o kadar sevdiğim bir üründü ki, tekrar çıkarsalar alırdım sanırım. En son ne zaman piyasadan kalktığını unutacağım kadar çok zaman olmuş. 




Avon Skin so Soft Mineral Gems Gold Duş jeli: Altın ışıltılı parıltılı ve çok güzel kokulu bir duş jeliydi. Bitmesin diye cimri cimri kullanmış bugünlere gelmişiz.

Hepsi de çöpe. Güle güle...


18 yorum:

  1. Unutulan ya da unutmak istediğimiz ürünler oluyor 👍🏻👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma
      Bir an önce yüzleşmek lazım onlarla :)

      Sil
  2. genelde bu avonları alıp alıp ben de unutuyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey
      avon sayfalarım kapanıyor yavaş yavaş, çok memnunum bu durumdan :)

      Sil
  3. bu kenarda köşede kalan ürünleri tüketmek bazen çok eğlenceli oluyor bu arada henüz katılmadıysanız bloğumdaki 2. yaş günü çekilişime bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Çekilişleri hep ihmal ettiğimi fark ettim şimdi :(

      Sil
  4. temizlik iyidir, bende geçen ay 2 poşet attım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda
      Biz farkına varmadan yıllanıyorlar. Çok iyi etmişsin :)

      Sil
  5. Oysa daha ne çok işe yarayacaklardı :) ama sonları acı olmus 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesinin Prensesi
      Yaradılar da zaten boşver, işlevini tamamladı onlar :)

      Sil
  6. Ambalajlar tarih kokuyor 😀😀 cok keyifle okuduğum bir yayındı ellerine emeğine saglık canım. Bu kadarcıkmı ben daha fazla ürün bekliyordum senden. 👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujum Maskaram
      Firmalar unuttu bu ürünleri :)
      MAkyaja da yapıcam bu işlemi, kozmetikten bu kadar çıktı :)

      Sil
  7. Benim de böyle bir temizlik yapmam lazım ya :D ne güzel canım çoğunu baya kullanmışsın, bazı ürünler hiç kullanılmadan kenarda köşede unutulup çöpe gidiyor.. Johnson's Baby'nin o bebek yağını o kadar çok seviyorum ki sürekli alıyordum ama Almanya'ya gelince burda bulamadım hayal kırıklığı oldu benim için :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakımlı Bayan
      Uzun zamandır bu tarz bir temizlik yapmadığımı fark ettim, iyi oldu :)
      Ondan burda da yok sanırım canım epeydir görmedim raflarda. Spreyli, yapış yapış bişey çıkardı şimdilerde Johnson :/

      Sil
  8. Sizi mimledim🙋🏼🙋🏼

    YanıtlaSil
  9. Ah bu kenarda köşede kalanlar.Geçen hafta bende topladım.Bir kuyu dolusu ürün çıktı resmen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Şahin
      Süper temizlik oluyor :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...