3 Nisan 2017 Pazartesi

Flormar Supermatte Lipstick Serisi (7 Renk)


Likit mat rujlardan önce Flormar' ın stick mat rujlarını denemiştim. Mat ruj sevgim böyle başladı. Seriyi 7'ye tamamlayıp sürülüşleri için çekim yaptım.


(Sol baştan) İlk renk 206 Red Luxury. Benim en sevdiğim bu. Çok oturaklı bir kırmızı ve kesinlikle sırıtmıyor. 
Yanındaki 211 Brick Red: İlk baştaki kırmızıya kahve alt tonlu diyecek olursam, bu ise pembe/ fuşya alt tonlu bir kırmızı. Birbirlerine çok yakınlar yalnız. Ayrı ayrı ayırt edilmeleri baya güç. 


Üstteki Red Luxury, alttaki ise Brick Red. Bu gece çekimi. Birazdan gündüz çekiminde daha iyi karşılaştırma imkanımız olacak.


Sırasıyla, 206 Red Luxury, 211 Brick Red, 212 Vintage Pink, 205 Peach Pastel, 202 Cream Cashmere, 204 Pink Velvet ve 209 Rose Wood. Gece çekimi gerçekten başarısız oluyor. Renkleri gerçek halleriyle görmek için gündüz çekiminin farkını şimdi anlayacağız:


Aynı renkler ve aynı sıralama ama işte fark ortada. En baştaki Red Luxury ve Brick Red' in farkı da çok net. Tam kırmızı olmasın, pembe de olmasın ama hafif odunsu bir nude olsun diyenler, üçüncü sıradaki Vintage Pink'i çok sevecekler. 

Ayrıca bu serinin en tutan renginin, en sondaki Rosewood olduğunu düşünüyorum. Bunu indirimlerde ikişer üçer stoklayanları duydum. Oturaklı bir pembe kendisi.


Tam nude isteyenler, sağ baştan üçüncü sıradaki Cream Cashmere' i beğenecekler. Yine Flormar likit mat rujlarından olan Undressed' i çok açık bulanlara bir alternatif olabilir bu renk. 


İtiraf ediyorum ki bana en gitmeyen renk, sağ baştan ikinci, Pink velvet oldu. O da çok hoş bir pembe aslında ama bunu kullanınca biraz daha iddialı bir makyaj yapmam gerekiyor. Öyle sür çık rengi değil.

Dediğim gibi aşkım, en baştaki Red Luxury. Ben stoklasam bunu stoklarım. Ama serinin stoklanması gereken rengini söyleyeyim. Sol baştan üçüncü, Vintage Pink! Bu tonu müthiş tutturmuşlar. Arasan bulunmaz. 


Sonuç olarak, bu serinin bende olmayan renkleri, 210 Milk Chocolate, 208 Red Terracotta, 207 Lovely Pink, 203 Berry Smoothie ve 201 Scarlet Dress


Keşke diyorum, Pink Velvet yerine Lovely Pink alsaymışım. Ya da bilmem, böyle de iyi :)

Ben bu rujları nerden aldım, işte buradan!

Rengarenk günler dilerim...


22 yorum:

  1. en sağdaki renk çok tatlı :)

    YanıtlaSil
  2. Bi dolu ruj:))) keyifle kullan

    YanıtlaSil
  3. neredeyse hepsinin ucu gitmiş çok ruj kullanan birisiniz sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Gerçekten öyle, seviyorum ;)

      Sil
  4. Şu şeftali tonları hariç diğer hepsine bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimle
      Şeftaliler biraz soluk gerçekten de ;)

      Sil
  5. Bu seriden bir rujum var benim ama bana hiç yakışmayan bi renk seçmişim kullanamıyorum ama yapısı çok güzel cidden. Vintage Pink'e ben de bayıldım. Güle güle sürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik
      Vintage favorimiz :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  6. Renkler sahane güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  7. ne güzel kırmızııı :)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  9. Telefonuma ozel bildirim istiyorum 😁😁kahve yani makyajda yeni yayin var desin gmail ozurluyum ben. Bu seriden bir ruj benimde olacakti gecen yil almistim sanirim ama iamini hatirlayamadim renleri genel olarak cok sevdim sagdan ucuncu renk bana yakismaz gibi.guzel gunlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujum Maskaram
      Kesinlikle doğru, ben de arkadaşlarımızın yeni yayınlarını hakkıyla takip edemiyorum :(
      Hangisi acaba? Çekimini sabırsızlıkla bekliyorum.
      Çok teşekkürler...

      Sil
  10. bu seriden ruj denemedim henüz ama renkler harika görünüyor.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma
      Bu seriden her hangi bir renk yeterli. Daha keşfedecek çok ruj var çünkü ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...