21 Nisan 2017 Cuma

Coppertone Forteplus Spf 50 Güneş Kremi





Daha önce kullanıp memnun kaldığım, ancak daha sonra piyasada bulamadığım Coppertone Güneş Kremini Botanikecza sayesinde tekrar kullanma şansım oldu. Yardımcı olup bir şekilde tedarik ettiler. Bulunmayan ürünler için kendileriyle iletişim kurmanız yeterli. Gerçekten çözüm bulmaya çalışıyorlar. Buradan kendilerine tekrar teşekkür ediyorum.


Bu kremi sevme nedenlerimden biri, yüksek koruma faktörü olan Spf 50 içermesi. Aynı zamanda antioksidan ve anti-aging içerikli. 

Sürüldüğünde yok olan güneş kremlerini sevmiyorum. Yoğun kıvamlı ve hafif beyaz bitişli mat kremler tercihim. Ancak Coppertone mat değil, nemlendirici olduğu için biraz parlak bitişli. 



Üzerinde, hipoalejenik olduğu, nemlendirici özelliği, özel üzüm ektresi içerdiği, yine E vitamini ve provitamin B5 içerdiği, suya dayanıklı olduğu ve parabensiz olduğu belirtilmiş. Daha ayrıntılı içeriği ise aşağıda:


Memnun kaldığınız güneş kremleriyle ilgili tavsiyelerinize açığım.
Bol güneşli günler... :)

14 yorum:

  1. Bu markayı çok severim bronzlaştırıcı kremleri de güzeldir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey
      bronzlaştırıcı kremlerini de denemek lazım öyleyse :)

      Sil
  2. Ben de bu ürünü kullanıyorum geçen yıldan beri. Çocuklarım da açık tenli oldukları için onlara da aynısını kullanıyorum. Ah bir de düzenli alışkanlık yapıp her evden çıkışımda unutmasam:(((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu
      Güneş kremsiz olmaz gerçekten. Çantanıza atın öyleyse :)

      Sil
  3. bu markayı doktor önermişti bana ama kullanmak kısmet olmadı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Üzmez
      Yüzü güzel koruduğunu düşünüyorum. Annem kullanmıştı daha önce, beğenmiştik.

      Sil
  4. Aynısını ben de kullanıp, memnun kalmıştım :))

    YanıtlaSil
  5. Güneşin kendini göstermeye başlamasıyla daha bir elimizin altında olacak bu ürünler galiba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşimle
      Kesinlikle çok gerekliler :)

      Sil
  6. Bu markayı cidden merak ediyorum.Benimde güneş kremine ihtiyacım var hafif yağlı bir his bırakmayan bir ürün arayışım devam ediyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nihal Kılıç
      Bu biraz yağlı his bırakıyor açıkcası :(

      Sil
  7. Güneş kremi kullanımının zorunlu olması gerektiğini düşünüyorum sıcakların başladığı günlerde güzel paylaşım olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimin Güncesi
      Kesinlikle zorunlu, haklısın.
      Teşekkür ederim...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...