28 Mart 2017 Salı

Haftanın Cilt Bakımı


Bir hafta boyunca kullanıp bitirmeye veya azaltmaya çalışacağım cilt bakım ürünlerini bu şekilde derledim. Makyaj temizleme, sonrasında yüz yıkama, tonikleme ve en son olarak da nemlendirme amaçlı kullanılacak ürünlerim bunlar.




Diadermine Ekspres 3' ü 1 Arada Temizleyici Su: Fıs fıslı başlığı ile doğrudan yüzünüze sıkıp mendille de silebilirsiniz ya da benim gibi pamuğa sıkıp öyle de kullanabilirsiniz. 
Temizleyiciliğini beğendiğim ancak göz çevrem için biraz tahriş edici bulduğum bir ürün. Mutlaka çift fazlı göz makyajı temizleyici ile birlikte kullanılması gerekiyor bence. 


Yıllar sonra bu tarz ürünlerin bileşenlerini çok çok merak edeceğiz ve bir yerlerden okumak isteyeceğiz diye düşünüyorum. O yüzden bu arka yüz yazılarına fena halde takmış durumdayım :) Buralarda bir yerlerde bulunsun.


Nivea Hassas Temizleme Kremi: Köpürmeyen krem kıvamlı bir ürün. Durulanması ise çok kolay. Bıraktığı hissi seviyorum. Cildimi hiç kurutmaması da harika. Neredeyse nemlendiriciye ihtiyaç duymayacağınız kadar nemli ve taze bir hisle bırakıyor. Bunda, içeriğindeki Hydra IQ olayının  neden olduğunu düşünüyorum. Çünkü bu içerikte Nivea kremleri de aynı etkiyi bırakıyor. Ben bundan bir tane daha alıp stoklamıştım. Nivea bunu piyasadan kaldırdı mı, bana mı öyle geliyor? :/


Oriflame Love Nature Papatyalı Yüz Toniği: Kuru ve hassas ciltlere özel bu toniğin kokusu gerçekten taze papatyalar gibi. Yeni başladığım bir ürün. O kadar sevdim ki Oriflame'den tekrar tekrar alacaklarım arasında.


Garnier Kırışıklık Karşıtı Gündüz Kremi: Bu kremi de piyasada göremiyorum artık. Halbuki gerçekten doğal içerikli olduğu hissini veren, çok sevdiğim bir krem. Her ne kadar 35 yaş üstü dese de, doğal içeriklerinden ötürü daha erken de kullanılabileceğini düşünüyorum. Çay polifenolleri ve bitkisel yaşam hücreleri içerdiği yazıyor. 


Kullanım yaş aralığı, buradan da görüleceği üzere 30 sonrası.



Kremin hedeflediklerini de tek tek yazmak istemedim, ambalajdan okuyalım:


Doğal olduğu iddiasındaki ürünleri seviyorum. En sevdiğim gündüz kremlerinden biri. Ama kesinlikle makyaj yapılmayan günlerde kullanılması gerektiğini düşünüyorum. Çünkü makyaj altına hiç elverişli bir yapısı yok. Sürüldükten sonra oldukça ıslak bir bitişi var. Ciltte bu şekilde kalıp bakım yapması ve üstüne bir şey sürülmemesi daha iyi olabilir.

 Bol bakımlı günler...


14 yorum:

  1. Benimde böyle elinde yarım kalmış ürünler var böyle bir yazı iyi olmuş fikir için teşekkür canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evin tek kızı
      yarım kalan ürünleri bitirmek gibisi yok :)

      Sil
  2. Özellikle belli bir yaştan sonra günlük ve haftalık cilt bakımına dikkat etmek gerekiyor gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma
      evet, fark ediyor gerçekten

      Sil
  3. Diadermine'in yüz yıkama jelini kullanıp beğenmiştim bu ürünü tahriş yapıyorsa onu da tavsiye ederim.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leda
      Bundan daha sonra görmedim zaten piyasada
      sevgiler...

      Sil
  4. Garnierin ürünlerini seviyorum günlük bakım kremini bir süre kullandım memnun kalmıştım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil
      Kesinlikle kremleri çok hafif ve güzel oluyor :)

      Sil
  5. papatyalı toniği çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Papatyalı güzel canım tavsiye ederim :)

      Sil
  6. Niveanin temizleme urunleriyle benim hic yildizim barismadi nedense yetersiz geliyor sanki. Oriflame nin tonigini merak ettimbsimdi fakat dogalindan bir gul suyu edinsem daha iyi olacak benim kiru ve atopik cildime sanki cok guzel bir yayin olmus arkadasim bende bi bitirme projesi yapsam guzel olacak 😀😀😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujum Maskaram
      Nivea olayını ben de tükettim sanırım. Artık almak istemiyorum ;)

      Sil
  7. Bir hafta aynı ürünleri kullanıp onları bitirmeye çalışmak çok mantıklı. Elimde bir sürü yarım ürün var. Bir onu bir bunu kullanayım derken hiçbir şey bitiremiyorum. Ürünlerin son kullanma tarihi geliyor, bitmeden elimden çıkarmam gerekiyor. Ben de kendime bir bakım seti yapıp ürünler bitene kadar onları kullanacağım. fikir için teşekkürler:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      O yarımları toparla. Bunlar bu ay bitecek de, öne koy ve yalnızca onları kullan. Zevkli bir proje oluyor gerçekten :)
      Ben teşekkür ederim arkadaşım <3

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...