3 Mart 2017 Cuma

Flormar Extreme Color Lip Lacquer Ruj Serisi (9 Renk)


Bloga kaydedilme sırası bekleyen epeyce ruj birikti. Bunlardan biri de Flormar'ın ruj serilerinden biri olan Extreme Color Lip Lacquer likit rujları.



Toplam 10 renkten oluşan serinin, bendeki renkleri 9 tane.  Bana yakışmayacağını düşündüğüm çok uçuk bir pembe renk varsa, serilerde o rengi hemencecik eliyorum. Bu seride de uçuk olduğunu düşündüğüm pembe rengi eledim. Yanılmıyorsam ismi Happy Together' dı. Tam da işte yazılışındaki bu tonda pembeydi.  

Geriye kalanlar arasında ise eleme yapamadım. Çünkü zaten rujların tanesi 4.90 tl gibi bir fiyattı ve Flower Power isimli (resimdekiler arasında içerisinde kullanılmış olduğunu belli eden boşluklu, kırmızı) ruj bende aylar öncesinden vardı. Bir siparişimde hediye ürün olarak Flormar tarafından seçilip konulmuştu. Rujun kıvamı hoşuma gidince diğer renklerini merak etmiştim.


Renkler gerçekten çok canlı ve isminin hakkını verecek kadar ''extreme''. Parlak ve yoğunlar. Sürüldükten sonra bir peçeteyle üst katmanı, bastırarak alındığında geriye mat bir ton kalıyor ki bence harika...



İsimlerine gelince... Sol baştaki koyu rengin ismi: 

& 09 1960s! Koyu kahveye çalan müthiş bir bordo. Serinin en koyu rengi.

& 03 No Boundaries! Bej ve sütlü kahve. En açık renk, hem de solgun değil. Serideki diğer renkler gibi capcanlı bu da.

& 08 Fortune-Teller. Kendisi cart bir mercan-turuncu rengi. Sürüldüğünde pek bir iddialı. Renk skalamda bu tonu karşılayacak karşılık bulamadım maalesef.

& 04 Peace Out: Pudramsı bir pembe ummuştum ama uçuk kaçıkbir pembe çıktı. Çok açık ve beje dönük bir pembe. Bu böyleyse Happy Together' ı düşünemiyorum bile...

& 02 Freedom Spirit: Aslında serinin kırmızıları pek bir kafa karıştırıcı. Birbirine çok yakın tonlu üç tane kırmızı yapmışlar. Ne gerek vardı ki? demeden edemedim. Ama serinin gerçek anlamdaki kırmızısı bu bence.  Birazdan nedenini karşılaştırmalı olarak söyleyeceğim.

& 07 Flower Power: Bende olan ilk renk. Cart bir kırmızı olduğunu söylemiştim. Rengini beğenmememe rağmen, serinin kaliteli sürümlü rujlara sahip olduğu kanaatine bu rujdan yola çıkarak varmıştım. 

& 06 Party Pink: Bence serinin en güzel rengi bu. Pembelerin en iyisi. 

& 01 Red Bell-Bottomed: Kırmızıların en koyu ve en güzel olanı bence bu. Koyuluğu bordo kıvamında değil, gayet oturaklı. Flormar matte lipstick serisinin bence en güzel rengi olan Red Luxury' nin likit hali diyebilirim.

& 10 Pop into My Mind: Beklediğimden parlak gelen renklerden biri de bu. Mor gibi ama sürüldüğünde epey canlı duruyor. Bu rujun bir üst koyulukta tonu olsaydı şahsen daha çok sevebilirdim. 



Kırmızılar arasındaki ton farkını daha iyi görebilmek için ayrıca yan yana çekimlerini yaptım.


 Sol baştaki Flower Power, en açık tonlu olan kırmızı. Ortadaki Freedom Spirit gerçek kırmızı ton ve sondaki ise en oturaklı kırmızı ton, Red Bell-Bottomed.






Renkleriniz solmasın...


18 yorum:

  1. Renkler ne kadar güzel içim açıldı valla :)

    YanıtlaSil
  2. Çok guzel bir yazi olmus ellerine saglik . & 09 1960s! Bordoyu 06 party pink ve 01 red bell i cok begendim . Fiyatlari da cok uygun bu sebepten stoklar tukenmis gelemiyor 😊😊 guzel gunlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujum Maskaram
      Çok teşekkür ederim :)
      1960' ın çabuk tükeneceğini tahmin etmiştim. Aralarında en oturaklı renge sahip olan o.

      Sil
  3. Ne kadar çok ruj ve ne canlı renkler. gözlere bayram ettiren bir post olmuş :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Rujlara taktım :)
      Renkli renkli çok seviyorum, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Ben de Çağla gibi renklere bayıldım, hakikaten çok güzeller! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kahverengi Ruj
      Renkler güzeldir ya :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  5. geçmişte yaşadığım bir kaç olumsuzluk sebebiyle flormar markasına karşı hep mesafeliyim. Bu renkleri görünce Flormara bir şans daha vermeliyim bence :)sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilayefsa
      Renkler gönül bağımız :)

      Sil
  6. Birkaç tanesi severek kullanabileceğim renkler.. Çok da canlı duruyor. Güle güle kullanın..
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli pasta sepeti
      Çok teşekkürler, sevgiler

      Sil
  7. Harika renkler, benim de gözlerimden kalp çıktı :) Güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik
      Rujlara karşı bende her zaman o kalplerden var :)))
      Çok teşekkürler

      Sil
  8. likit ruj seviyoruz anlaşılan :D güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Likit olsun, stik olsun ruj hastasıyız :)
      Çok teşekkürler

      Sil
  9. Renklerin hepsi de birbirinden güzel, güle güle kullan :) Blogunu takipteyim, bana da beklerim:)) makyajlikus.blogspot.com

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...