22 Mart 2017 Çarşamba

Farmasi Kozmetikleri


Nihayet Farmasi ürünlerine ulaşabiliyorum. Baya bir ürününü deneme fırsatım oldu son bir kaç ayda. Performans olarak beklentimin çok üzerinde çıkan bazı ürünleri oldu. Bunlardan biri Dr. Tuna Çay Ağacı serisi.
Bu serinin duş jeli ve şampuanını kullandım. Çay ağacı aromasını o kadar doğal kullanmışlar ki saf çay ağacı kokusunu alabiliyorum.Etki olarak bu serinin kremleri, balmları ve saf çay ağacı yağı çok seviliyor. Ben sadece bunları kullandım ve sevdim.


O ayki kampanyasında bu ürünler indirimde olduğu için bunları alıp denedim. Rastgele aldığım ürünlerden biri de Zeytinyağlı Saç Kremi idi. Marketlerden aldığım tüm saç kremlerinden çok daha ucuz ve kaliteli buldum. Kokusu ve duruladıktan sonraki yumuşaklık hissine bayıldım. Bu da beklentimin üzerinde performanslı bir üründü.


Saç boyası Tints of Nature marka. Yurt dışından ithal olduğnu kutudan okudum. Bu ürünün özelliği, organik oluşu. İhtiyacı geçiştirmek için iyi. Fakat beyaz kapatmada çok iyi performans gösterdiğini deneyimleyemedim. Ben açık sarı rengini kullandım. Talimatlara da uydum ama işte niye öyle oldu bilmem. Bonesi var geçiriyosunuz boya bittikten sonra. On dk falan düşük ısıda saç kurutma makinesi gezdiriyosunuz kafanızda. Bu saç boyasını Macro Center' larda da görerek sadece Farmasi'ye özel olmadığını anlamış bulunuyorum.


Özelliklerini incelemek isteyen olursa diye ambalajın arka yüz fotoğrafını da koyuyorum.




Limonlu Peeling: Bunu beğendiğimi söyleyebilirim. Harikalar estirmiyor ama güzel. Kokusu ve limonlu oluşu kullanmaya değer yapıyor kendisini.

Lavantalı El Kremi: Kokusu ve eldeki dokusu gerçekten güzel. Doğal lavanta ektresi içeriyor ve lavanta içerikli zengin bir seriye ait. Bu seride şampuan, yüz kremi, sıvı sabun, duş jeli gibi ürünler de var. Gerçek ekstre kullandıkları için lavanta alerjisi olan kimselerin kullanmaması için Farmasi danışmanları uyarıda bulunuyorlar.


%100 Aynısefa Yağı: Aynısefa (Calendula) bitkisinin cilt için faydalarını okumamla birlikte kesinlikle bu yağ aradığım çözümü bana sunacaktır dedim ve aldım. Deri problemlerine iyi geliyormuş. Özellikle egzama, pul pul dökülme ve kızarıklık problemleri için cilde sürülüyormuş. Saç diplerime uyguladım. Etkilerinden memnunum. Problemlerim epeyce azaldı. Düzenli kullanımla (banyodan sonra kuruyan saç diplerime, problemli bölgelere sürüyorum) tamamen iyileşeceğimi düşünüyorum. Damlalıklı bir ucu var.



Bunlar da Farmasi Sabunları. Çekmeceli, şık karton kutularında taptaze kokan harika sabunlar. Taze yapıldıkları yoğun kokularından ve yumuşaklıklarından belli. Böyle epey çeşitte sabunu var Farmasinin on onbeş tane daha. Bendekiler, Çay Ağacı, İnci Tozu ve Sarımsak&Ginseng özlü sabunlar. Bu sabunlardan bazıları saç yıkamada da kullanılıyor. Yani sırf şu sabunlar için bile Farmasi üyesi olmaya değer bence :)

Üye olmak isteyenlere yardımcı olabilirim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...