11 Mart 2017 Cumartesi

Doğal İçerikli Ürünlerim


Dolabı açıp doğal içerikli ne ürünlerim varmış bir bakayım dedim ve bunları buldum. Farklı markalar olması için benzer ürünleri yayınıma almadım. 


LR' ın ünlü Aloe Vera serisinden olan bu diş macunu, çok sevdiğim bir ürün olduğu için ilk sırayı kaptı. Yeşil renkli bir macunu var. Yemyeşil... Bu macunu kullandıktan sonra piyasadaki diğer markaları kullanmakta zorlanmaya başladığımı fark ettim. %43 aloe vera içeren doğal olduğu iddiasında bir ürün.

İçeriği: 






Diadermine Yüz Temizleme Jeli (High Tolerance): Ön yüzünde, Parabensiz, Silikonsuz, Parfümsüz! diye özellikle belirtilmiş. Hassas ve düşük toleranslı ciltlere özel geliştirilmiş bir formülle üretildiği için piyasadaki diğer Diadermine yüz yıkama jellerinden farklı. Zaten aldıktan sonra bir daha rastlamadım bu ürüne hiç bir yerde. Aynı görünümde ve aynı özelliklerdeki toniği ile birlikte satılıyordu set halinde. Set olarak fotoğraflı görünümleri buralarda bir yerlerde olacaktı.


Ürünün gözle görülür etkilerine şunlar yazılmış: Bitkisel özlerden üretilmiştir. Makyajı, göz çevresindeki hassas bölgeler olmak üzere nazikçe temizler. 6 saate kadar etkin nemlendirme sağlar. Yağsızdır, Rahatlatıcı etkisi vardır. 







Yves Rocher Limon ve Fesleğenli Vücut Losyonu Pompalı bir ürün. Arka açıklaması biraz bozuk puntolu çıkmış olsa da, anlaşılacağı üzere %97'si doğal olan bir ürün. Çok taze bir limon kokusu olduğu için bu ürünü severek kullanıyorum. Gerçekten doğal bir hissi var. Diğer vücut losyonları gibi tende ağır bir his bırakmıyor. Yves Rocher'in pek çok ürünü gibi, mineral yağ ve paraben içermediğini belirtmeye gerek bile yok.





Farmasi Gül Suyu: En sonunda Farmasi üyesi olup ürünlerini doyasıya deneyeceğim için çok heyecanlanıyorum. Ama ilk deneme fırsatı bulduğum Farmasi ürünü, bir arkadaşımın bana hediye ettiği bu gül suyu. %100 gül suyu olduğu için bulunmaz nimet. Çünkü piyasada doğal gül suyu bulmak neredeyse imkansız. Genelde sentetik içerikli oluyorlar ve yiyeceklere katılmaması uyarısı oluyor üstlerinde. Gül kokusunu en doğal haliyle alıyorsunuz. Peeling sonrası, rahatlatıcı tonik olarak kullanılabilir.





Forever Young Aloe Lip Balm: En yakın, LR markasına benzetebileceğim Forever Young da, yine Aloe içerikli ürünlerinin reklamıyla ön plana çıkan bir marka. Bir tanıdığım pek çok ürününü satın almış, bana da bir kaç ürün hediye etmişti. Söylenildiğine göre ürünler o kadar doğal içerikliymiş ki, rujları yiyebilirsiniz diyorlar :) Ben yine de yemeyeyim, kalsın. Bu lip balmı doğal içeriği ve doygun sürümü nedeniyle göz çevreme kullanıyorum. 



Paraben de mi yeniyor acaba? Şimdi sorasım geldi :0


Nuxe Kuru Yağ: %97,8 doğal içerikli olan Nuxe yağ saç, vücut ve yüze kullanılabiliyor. Ben yüzüme, kremlerimle karıştırarak sürüyorum. İçerisinde doğal yağlar var. Koruyucu madde içermediği için açıldıktan en fazla bir yıl içerisinde tüketilmesi gerekiyor. Eczanelerde, 50 ve 100 ml'lik çeşitleri satılan Nuxe' lardan, 100 ml'lik büyük şişesini aldım. Fiyatı indirimsiz olarak 160 tl civarında. İndirimlerde değişik fiyatlara bulunabiliyor. 


İçeriğini, kutusuna bakarak ayrıntılı yazıyorum:

Huile Prodigieuse , Çok amaçlı kuru yağ. %97,8 doğal içerik. 6 değerli bitkisel yağ ve E vitamini. %30 bitkisel yağ konsantrasyonu. 
Macadamia yağı
Fındık yağı
Hodan yağı
Tatlı badem yağı
Kamelya yağı
Sarı kantaron yağı

Kokusunun notaları ise şöyle: Üst notalarda portakal çiçeği, turunç ve Mirabelle eriği. Orta notalarda gül, müge ve beyaz zambak. Alt notalarda ise vanilya, sedir ve amber. 

Paraben, silikon, alkol ve mineral yağ içermiyor.



16 yorum:

  1. cildimize direk sürdüğümüz ürünlerin doğal olması çok önemli....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu
      Gerçekten öyle. Artık daha çok önem vermeyi düşünüyorum.

      Sil
  2. aloe içeren ürünleri seviyoruz demekki :) limonianda aloe vera jel var tavsiye ederim saçta ciltte her türlü kullanabiliyorum.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda
      Limonian... Tamam aklımda bulunsun, çok teşekkürler Sevda :)

      Sil
  3. Yves Rocher en çok tercih ettiğim ürün elimden geldiğince en doğalını almak daha sağlıklı diye sizin gibi düşünenlerdenim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimin Güncesi
      Halısınız, gerçekten önemli.

      Sil
  4. Merhaba canim ellerine saglik bir solukta okudum yazini cok guzel olmus. Lr nin dis macununu merak ettim beyazlatma etkisi varmi ne kadar suredir kullaniyorsun 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujum Maskaram
      Diş macununun beyazlatma özelliği yok, daha doğrusu öne çıkan bir özellik değil. Bir iki aydır kullanıyorum. Ama seviyorum nedense. Temizlik hissini çok güzel yaşatıyor <3

      Sil
  5. o lr diş macunu ve farmasi gül suyunu ben de denemek istiyorum :) ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      En kısa zamanda denersin umarım canım, görüşlerini merak ediyorum <3

      Sil
  6. diş macunu performansı nasıl

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaampare
      Ben performansını çok beğendim. Dişlerimin temizlendiği hissi yaşıyorum, hoşlandım baya.

      Sil
  7. Aloe veralı diş macunu hiç kullanamıyorum ben ya içim kalkıyo dişimi fırçalarken LR markasına denemek nasip olmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cocuklu Hayat
      Tat olarak normal diş macunlarından pek farklı değil bu. Ben çok sevdim :)

      Sil
  8. Değişik lip balmlar kullanmayı seviyorum, Forever Young aklımda bulunsun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak
      Azıcık vazelin kıvamlı :/
      Sever misin bilmem :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...