2 Şubat 2017 Perşembe

NYX Mat Likit Ruj - Cannes


''Dubai Sürprizleri'' başlıklı yayında bahsi geçen Nyx rujun ayrıntılı incelemesini sunmaya karar verdim, çünkü çok beğendim. 





 Sürümü kadife kıvamlı, yumuşak... Dudaktaki görünüşü mat olmakla birlikte, dudakları kesinlikle kurutmuyor. Tam istediğim gibi. Fotoğraf, doğal rengini yansıtmamış olabilir ama çok hoş bir gül kurusu tonu aslında.


Almak isteyenler için kodu: SMLC19 Cannes


Gündüz çekimininin renkli kozmetik açısından ne kadar fark oluşturduğunu bu fotoğraflarla anlamış bulunuyorum. Gül kurusu renk, ancak gündüz çekiminde ortaya çıktı. 




En üstteki akşam çekimleri hükümsüzdür :)

Diğer renklerini de çok merak ediyorum ama şimdilik en sevdiğim bu.
Farklı renkleri konusunda tavsiyesi veya örnek yayını olanlar varsa, görüş ve önerilerinize açığım :)



12 yorum:

  1. Likit mat rujlar son dönemde birçok kişinin favorisi haline geldi, edineceğim bende , teşekkürler😉😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma Üzmez
      En güzeli ve rahatu likit mat, ondan sonra da stik mat bence ;)

      Sil
  2. çok hoş bir renk seçmişsin markanın herhangi bir ürünü elimde yok ama turuncumsu bu tarz renkleri de sevdiğimden bakabilirim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Aslında gül kurusu bir pembe tonu. Ben bu ruja bir gündüz çekimi yapayım, tamamen benim hatam :)
      Çok teşekkür ederim...

      Sil
  3. seviyorum bu serideki rujları, Cannes da tatlı bir renkmiş, güle güle kulln ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru Düvenci
      Çok teşekkürler, evet ben de :)

      Sil
  4. markayı bende kullanmadım. Renk olarak çok güzel iyi günlerde kullanın bu aralar benim de favori rengim kırmızı :) Takıldım kaldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mayıs Yağmuru
      Kırmızı candır :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  5. Gül kurusu olana bayıldım :) Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında aynı ruj. Gece ve gündüz çekimi arasındaki uçurum resmen.
      Teşekkürler :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...