7 Şubat 2017 Salı

Nuxe ve Essence


Nuxe Prodigieux Çok Amaçlı Kuru Yağ ve Nuxe Prodigieux Duş Yağı: 
Nuxe'un ünlü kuru yağını kozmela'da yarı fiyatına ve set halinde görünce, tamamdır dedim, o gün bugündür. (Yayın tarihinden yaklaşık iki ay kadar önce yazılmıştır)
 Bir de yanına Essence' den mat, muhteşem tonlu bir ruju ekleyerek siparişimi verdim ve bu sipariş iki gün içerisinde elime ulaştı.


Bilindiği üzere Nuxe yağın 50 ml ve 100 ml' lik versiyonları var. Bu set içerisindeki, 100 ml' lik büyük boy. Setin diğer ürünü ise duş yağı. Yine Nuxe kuru yağın kokusuna ve içeriğine sahip olmakla birlikte duşta kulanılan ve hafif köpürdüğünü düşündüğüm bir ürün. 

Sprey uçlu olan kuru yağı, saçınıza, yüzünüze ve tüm vücudunuza uygulayabiliyorsunuz. %98 doğal içerikte olduğu ve Fransa markası olduğu detaylarını hemen paylaşmak isterim. Kokusu kimilerince hacı yağı gibi bulunup eleştiri toplarına tutuluyor. Şöyle söyleyeyim; o kadar yoğun olmamakla birlikte hacı yağını sadece andırıyor. Ama hoş bir koku bence. 

Ben kremlerime karıştırarak uyguluyorum yüzüme. Çok başarılı bir sonuç alıyorum. Fondötenle v.s. de karıştırıp kullanılabiliyormuş.

Duş yağı, yani Prodigieux huile de douche ise %91,9 doğal içerikli imiş. Cilde zarar vermeyen Sülfatsız içeriğiyle, hassas temizleme vaadinde. Tatlı badem yağı içeriyormuş bu duş yağı. Altın renkli bir ışıltısı varmış. Paraben içermiyormuş ve Nuxe yağın kokusunu taşıyormuş.






Essence Matt Ruj: Gerçekten muhteşem bir mürdüm (erik, plum) tonu. Hafif kahveye çalan bu erik rengi bir de mat olunca,hele bir de essence olunca harika olmuş... Essence Mat serisinin 08 no' lu ruju.


Sürümü de işte böyle:


Yumuşak sürümlü. Flormar'ın eski seri rujları gibi sert değil, bunu sevdim.

Hepsi bu!... Yeniden görüşmek üzere...


30 yorum:

  1. Çol fazla kuru bir cilt yapım var sanırım banada lazm ondna bitane 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuru ciltte kremlere biraz yağ takviyesi lazım Anne'sinin Prensesi.
      Benim de cildim çok kuru :)

      Sil
  2. Rujun rengine bayıldım :) Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikaye Kalpli
      Güzel renk sahi :)
      Çok sevgiler...

      Sil
  3. Çok iyi bir alışveriş olmuş.Nuxe kuru yağa bayılıyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Şahin
      Sağlam oldu ;)
      Artık ben de bayılıyorum, teşekkürler...

      Sil
  4. güle güle kullanın çok güzel o kuru yağ galiba herkes çok beğeniyor, acaba kokusu nasıl çok merak ettim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Çok teşekkürler :)
      Dediğim gibi hacı yağına benzemiyor kokusu, yalnızca andırıyor ;) :)))

      Sil
  5. Yazilarini cok begendim dun aksam dan beri sayfa dayfa gidip okudum fakat ben bu blog takip olayini beceremiyorum instagramin varsa ordan takip edeyim seni basarilarinin devamini dilerim. Nit:oriflamenin likit mat rujlari hakkinda yazmayi dusunuyormusun ??? Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Unkown
      Çok teşekkür ediyorum, beğenmenize çok sevindim. Demek ki instagramımı aktif etme zamanım geldi ;)
      Oriflame mat rujları başlığımda bir tane mat likit ruj vardı, onu gördünüz mü? Belki zamanlar diğer renkleri de deneme imkanım olur. Öyle olursa mutlaka burada sizinle paylaşırım, çok teşekkürler. Sevgiler...

      Sil
    2. Instagramdan konusmustuk gerci ama birde burdan yazayim dedim �� instagrami aktif ettiginiz icin sizi takip ettiginde sizde bana takip etmeye basladiginiz icin ( ki bu takip olayini cok onemsemiyorum sadece yapilan yorumlara cevap bile vermeyen insanlarin yaninda sizin bunu yapmaniz ozel bi durum) sorularima ozenle cevap verdiginiz icin tesekkur ediyorum ..

      Sil
    3. Asli
      İnceliğiniz ve ilginiz için asıl ben çok teşekkür ediyorum.
      Kucak dolusu sevgiler <3

      Sil
  6. Nuxe yağını çok merak ediyorum yakın zamanda almayı planlıyordum :) Rujun rengini ise koyu renk seven biri olarak bayıldım :) Güle güle kullanın <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mary
      Koyu renk sevenler bu ruja bayılıııır :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  7. yok artık daha dün alıyordum Nuxe Kuru yağ sonra neyse biraz bakayım nasılmış diyip karşıma bu yazı çıktı kalemine sağlık ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşenur
      Yazıdan sonra almak şart oldu öyleyse ;)
      Sevgiler...

      Sil
  8. Güle güle kullanın.Kuru yağı pek merak ettim :) Takiteyimm

    YanıtlaSil
  9. Çok beğendim, görürsem böyle alacağım. Ruj da tende daha doş duruyor, sürülüşü de rahatsa nemlendiriyorsa o da güzel süpermiş, sayfayı da yeni keşfettim, ve çok beğendim. Takibe alıyorum, ben de sayfama beklerim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek Kıroğlu
      Çok teşekkürler,
      Tabi ki, sevgiler... :)

      Sil
  10. Bu kuru yağ bir ara bloglarda çok popülerdi. Makyaj bloglarında sık sık görüyordum. Hepsi de çok olumlu yorum yazmışlardı. o zaman alacağım demiştim, sonradan aklımdan çıkmış. Eğer indirimde yakalarsam deneyeceğim. İyi günlerde kullan canım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Cildim çok kuru. bu yağın saça başa da sürüldüğünü duyunca kesin ihtiyacım olan şey bu dedim :)
      Yüzde elli indirimde harika olur. Ya da deneme amaçlı ilk etapta 50 ml'lik ambalajlısı da alınabilir. Zaten bir yıl içinde tüketmek gerektiği için 100 ml'lik ambalaj biraz riskli.
      Çok sağol canım benim, senin de işine yarar umarım...

      Sil
  11. Kuru yağı bende çok merak ediyorum bir türlü almak nasip olmadı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla
      Ben de indirimde görmesem daha epey bir beklerdi de :)
      En kısa zamanda olsun dilerim...

      Sil
  12. Tende daha mi farkli renkli sanki..cok guzel surseydin gorseydik canim💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Mistikiz, süremiyoruz :)))

      Sil
  13. Ruj rengi efsane :) tek kelimeyle bayıldım. Ayrıca nuxe ürünleri iyidir. Güle güle kullanın.
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Momentos, ruja bayıldım sahi ;)
      Nuxe'la tanışmış olsum evet çok sağol, sana da sevgiler :)

      Sil
  14. 1 sene önce tanışmıştım nuxe kuru yağ ile gerçekten harika 💕 takipteyimmmm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve'nin evinden
      Gerçekten öyle :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...