10 Şubat 2017 Cuma

Kahverengi ve Kızıl renkte İki Rimel


Flormar'ın rengarenk, çiçekli serisinden olan Curl Attraction Mascara' lardan, indirime girdiği dönem Brown ve Currant adlı iki rengi almıştım.




Ama kullanmaya fırsat bulamamıştım. Açtığımda, Currant' in kuruyup yapışmaya başladığını gördüm.


Brown ise fena durumda değil.


Kahvesi çok hoş, açık bir kahve. Bunu kaş şekillendirmede kullanmayı düşünüyorum.


Koyu kiremit renkli ve artık yapış yapış hale gelmiş bu rimeli ise ne yapacağımı bilmiyorum. Aslında saçları tam da bu tonlarda kızıl olan biri için  düşününce, bu renkte kirpiklerle ne hoş bir görüntü olur... Piyasada sık rastlanmayacak güzellikte bir renk. 

Bu seri kaldırıldı ama yeşil ve mavi renkleri de vardı yanlış hatırlamıyorsam.

Rengarenk günlerde buluşmak dileğiyle :)




18 yorum:

  1. ben de currant'ı aldım aynı böyleydi hatta değiştirdim gidip bozuk diye ve yine aynı çıktı onun yapısı sorunluydu sanırım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değiştirme imkanım da yok artık. Paramla birlikte çöpe gidecek maalesef audrey :(

      Sil
  2. KIZIL MI HIMMM hemen almam lazım bulup da, saçım kızıl da benim uyum sağlar belki :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik psikolojisi
      Kızıl bir rimel çok yakışır sana öyleyse :)

      Sil
  3. siyah dışında rimel hiç kullanmadım ama belki kahverengi fena fikir değildir diye düşünüyorum. paylaşım için teiekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye
      Kahverengi harikadır, doğal durur <3
      Ben teşekkür ederim.

      Sil
  4. çok güzel renkler ikisi de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik Kosem
      Renk olarak evet ;)

      Sil
  5. Saçlarım kızıl ama kirpiklerde nasıl olur acaba denemek gerek :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yenilenme
      Saç ve kirpik kombinasyonu harika olur :)

      Sil
  6. Kızıl rimel iddialı olsa gerek kullanabilseymişsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma
      Kızıl tonlu bir makyajla süper olurdu aslında, ama işte çöpe :(

      Sil
  7. Ooo kizil mi. Hic haberim yoktu valla neler cikmis hayret

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Çıkmış ama fiyasko :O Buradan Flormar' a sesleniyorum. Bozuk ürünleri ben çöpe atıyorum, param da çöpe gidiyor. Tamam denemişsiniz olmamış. Bari bana paramı geri verin.

      Sil
  8. O currant şimdi olsaydı hemen alırdııım :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...