20 Şubat 2017 Pazartesi

Flormar Flashy Blush Allıkları


Flormar'ın geçen yıl çıkardığı Flashy Blush kolleksiyonun allıkları, toplam dört renkten oluşuyor.
Kırmızı olanını bir alışverişimde hediye olarak göndermişlerdi, diğerini de %60 civarı bir indirim yaptıklarında kendim almıştım. 


Açık olan rengin adı 02 Spoiler Alert. Mat bir kayısı rengi. En sevdiğim bu. Diğeri ise, 03 Coming Soon. Kırmızı tonlu rujlara yakışacak, değişik renkte bir allık. Bu tonda bir allık hiç kullanmadım daha önce. Kırmızı alt tonlu olması makyajlarda kolaylık sağlayan bir özellik bence.


 Ambalajları çok şık, boyutları tam çantada taşımalık. 5 gr ağırlıktaki bu allıklar Flormar' ın bu güne kadarki en güzel görünümlü ve albenili allıkları bence.


Sürümleri de böyle. 


Her ikisi de mat ama aynı zamanda canlı renklere sahip.

Diğer iki allıktan biri pembe, diğeri de plum tonlu idi yanlış hatırlamıyorsam. En kullanışlı renklerin, bu kayısı ve kırmızı olduğunu düşünüyorum.

18 yorum:

  1. Güle güle kullanın.Çok pigmentliler.

    YanıtlaSil
  2. Kirmizi olan allik daha hos ve islevsel gibi hatta far olarak bile kullanilabilir sanki. gule gule guzel anlarda kullanin

    YanıtlaSil
  3. tam ilk bahar yaz renkleri ben de bu serinin eyeliner ve likit ruju vardı :) güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Onların yayınını görmeliyim mutlaka, çok teşekkürler :)

      Sil
  4. kayısı tonlu olan çok hoş görünüyor ....
    güle güle kullan....

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. Güzel ve Kültürlü
      İkisi de süper :)

      Sil
  6. Hocam Bloguma da bekliyorum insallah

    http://nuriozzkan.blogspot.com

    YanıtlaSil
  7. Makyaj bloglarını bakmadan geçemem görünce geldim ve sizi takibe aldım esen kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimin Güncesi
      Çok teşekkürler, takipteyim ben de:)

      Sil
  8. Merhaba beautybeybinin bloğundaki etkinlikten geldim takipteyim bana da beklerim :)

    http://aylakmadaminhikayesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. madam
      Çok teşekkürler, tabi :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...