6 Şubat 2017 Pazartesi

Bitti Gidiyor Bilmem Kaç :) (7 imiş)


Bundan böyle farklı kategoriler altında bahsini ettiğim ürünler için ayrıca bir ''bitti gidiyor'' yayını hazırlamama kararı aldım. Çünkü çok ürün birikiyor ve baş edemiyorum. Bu defa, hem daha önce bahsi geçmiş, hem de geçmemiş bazı ürünler var. 



Dove Body Silk: Bu el ve vücut kremini o kadar seviyorum ki, küçük olan bu kavanoz biter bitmez çok büyük olan başka bir kavanozunu aldım bile. Kokusu harika.

Oriflame, Seeing is Believing Göz Kremi 15 ml: Severek kullandığım, açık yeşil tonlu bir kremdi. İndirime girerse tekrar alınabilir.

Nivea Besleyici Bakım: Değişik kremler çıkaran Nivea, bu ürünüyle gönlümü fethetmişti. Çünkü bu krem el, vücut ve yüz içindi. Hydra IQ içerikli ve E vitaminliydi. Çok değişik bir hisle bırakıyordu yüzümü. Kesinlikle yağlı diyemem ama dolgun bir histi. 
Daha sonra market raflarında görmediğim için içeriğini, kenara köşeye bir yere saklamam gerektiğini düşündüm ki şöyleydi: 




L'oreal Paris Skin Perfection Gündüz Kremi: Bu kremi neden çokça tavsiye etmediğimi yayınlardan birinde açıklamıştım. Şurda işte. 




Nivea Tonik: Normal/Karma ciltlere özel. Sevdiğim bir tonikti. Pembe, yani kuru ve hassas ciltlere özel olanını kullanıyorum şimdi de. 

Watsons moisturising baby milk bath: Kokusu ve kremsi yapısıyla çok sevdiğim bir üründü. Çok da bereketliydi, 850 ml falan :) Bebek ürünü olduğu için içerik önemli:


Tresan Isırgan Otlu Kepek Şampuanı: Bunu da eşim kullandı ve çok sevdiği için yine aldı. Üstelik bitkisel içerikli ve kaliteli olan bu şampuanı marketlerde bulabilmek çok iyi. İçeriği:




Arko Nem Güneş Koruyucu Sprey 30 Faktör: Çoktan bitmiş (yazın). Ama atmayı unutmuşuz :) Hakkında söyleyecek fazla bir şeyim yok. Daha çok eşimin kullandığı bir üründü. Koruyuculuğu çok harika diyemem. Suya dayanıklı olduğu için tercih nedenimizdi.


Avon Glow Eyeliner, exotic orchid: Çok hoş koyu bir mor renkti. Uzun süre kullandım. Hatta sürme kısmı biraz kırılıp parçalandı. Ama işte nihayet bitti.

Color Trend Eyeliner: 6'lı eyeliner setimin mavi olanıydı. Şöyle de bir yayınları vardı bu setin. İşte!
Maalesef bu kuruduğu için kullanılamıyor.

Avon Foot Works ürünü: Bu ürün tıpkı dudak parlatıcı gibi bir fırçaya sahipti. Şeffaf ürünü ayağınızda ayakkabının vurduğu yerlere sürdüğünüzde film tabaka oluşturmayı vaat etmişti. Maalesef, vaadinin yanından bile geçtiğini görmedim. 

Avon Oje, Cosmic Trip: Siyah, şeffaf bir ojeydi. İçinde mavi ışıltıları vardı. İlginçti. Sürünce bişeye benzemiyordu. 

Beyaz Tekli Far: Üsünde L'oreal yazıyordu ama öyle olmadığı çok belli. Mat beyaz bir fardı (en çok kullandığım çeşit). 


Oriflame nature secrets el kremi, nane ve frambuazlı: Kokusu çok güzel bir kremdi. 

Rival De Loop Beauty Balm: Bunun yayını da vardı bir yerlerde. İşte!

Isana Deokrem: Deodorantı krem olarak kullanmak iyi bir fikir değildi ve zaten bozulup kokusu değiştiğinden atılıyor.

Oriflame pure nature purifying clay mask: Arındırıcı bir kil maskesiydi. Pıtrak otu ekstreleri içerikliymiş. Elimde biraz uzun süre kaldı ama nihayet bitti. Bundan artık üretilmiyor bildiğim kadarıyla. Nostaljik olarak bu yayında yer alsın istedim.



YouPlus+ Daily Omega 3: Otuz kapsül içeriyordu. %70 balık yağı, Tokoferol, balık jelatini, nem verici olarak gliserol içeriyormuş. 1 kapsül 1409 mg ve günde dörtten fazlası önerilmiyor. Abdiİbrahim firmasına ait olan bu balık yağım bitti. Şimdi biraz daha kaliteli ve doğal bir ürün arıyorum. Tavsiyelere açığım.

Excipial Lipo: Çok yoğun bir nemlendiriciydi. Aşırı kuruluk ve güneş yanığı gibi tedavi edici durumlarda kullanımı için aldığım bir üründü. Eczanelerde satılıyor. Bildiğim kadarıyla başka çeşitleri de var.

Dermokil El Kremi: Küçük boy oluşu nedeniyle çabuk biten böyle cici ürünlere bayılıyorum :) Papatya ve kil içerikliydi.

Nivea Cellular Göz Kremi: İçerik olarak gece kremi versiyonuyla aynı olduğunu düşündüğüm için o yayına yönlendiriyorum hemen. Nivea Cellular Gece Kremi.

Bittiler de gittiler... Gelsin yeniler :)



21 yorum:

  1. tebrikler baya ürün bitmiş :-)) tresan şampuanı ben de oldukça severim..

    YanıtlaSil
  2. Bir kaç ürünü merak ediyordum harika oldu bu yazı 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dodi
      İşe yaradıysa ne mutlu bana ;)

      Sil
  3. omega 3 olarak Ameay'i tavsiye edebelirim canım kullanan herkes çok memnun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok Teşekkürler Kozmetik Psikolojisi
      Aklımda bulunsun ;) Bir Amway satıcısı bulalaım en kısa zamanda öyleyse.

      Sil
  4. Your blog is beautiful !!! I would love to see you on my blog !! Happy day!!!
    👌👌👌💚💚💚

    YanıtlaSil
  5. Çoook şey bitmiş, darısı başıma :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe darısı başına öyleyse :)

      Sil
  6. Maşallah baya ürün bitmiş :)) Dove nin sabunları ve el kremleri Çok
    güzel Darısı yenilere :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım
      Dove evet, çıktığı günden beri severim :)
      Teşekkürler

      Sil
  7. Nivea nın ürünlerinden çoğunlukla memnunum. Senin dediğinin mavisini de pembesini de kullanmıştım. Hoşlardı şuan mavisinde karar kıldım. Oriflame in maskesi ilgimi çekti. Denemek istiyorum. Güzel ürünler kullanmışsın. Blogunu da yeni keşfettim. Sevgiyle kal :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sümeyye
      Yeni maskeleri de var, denersin :)
      Çok teşekkürler, kucak dolusu sevgiler...

      Sil
  8. Nivea'nın ürününlerinden genel olarak memnunum kuru ciltli biri olarak :)) Ne güzel ürünler bitirmiişsiniz :) Gelsin yenileri öyleyse <3 :)

    YanıtlaSil
  9. Bu yazıyı görünce aklıma benim bitenlerim geldi. Kaç aydır yazmıyorum. Bir ara ne var ne yok dökeyim de yazayım.

    Dove'un el kremlerine ben de bayılıyorum. Son zamanlarda tüp şeklinde olanlardan birkaç tane bitirdim.

    O zaman gelsin yeniler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Dove harika gerçekten, ipeksi...
      Döküver de okuyalım şimdiden merak ettim :)
      Gelsin yeniler, sevgililer günü kampanyalarında dolap doldu bile, sıralarını bekliyorlar ;)

      Sil
  10. O sampuani deneyeyim ben de. Kafam haritaya dondu.excipial hydro kullanmistim dr vermisti. Guzel nemlendirici tabi. Yenilere merhaba o halde canim💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de saç derisi problemim var bu aralar. Özellikle de bir kaç ay saçımı boyamayınca oluyor, anlamadım ben bu işten bişey :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...