13 Şubat 2017 Pazartesi

3 Flormar Ojesi


Açık renkli 3 Flormar ojesini bloga kaydetmek istedim. 


Sarı olanı Sorbet serisinden S01. Sedefli, şeffaf bir sarı. Yazın hediye olarak geldiğinde çok sevinmiş ve sadece bunu kullanmıştım.


Ortadaki buz mavisi, light summer serisinden LS03. Bunu da Flormar kendisi seçip göndermişti bir siparişimde. Rakı şeffaflığında. İki kat sürmeyince rengini belli etmiyor.


Uçuk pembe olanı, SS03 Lingerie: Silk Satin serisinden. Aşırı mat ve kireç görünümlü bir oje. Sürüldüğünde kenarlara taşma yapıyor. Bu da bir blogger arkadaşımın hediyesiydi.


Kolay kolay oje kullanabilen ve bitirebilen biri değilim. Böyle hediye v.s şekilde denk gelirse kullanıyorum nadir olarak. 

Başka renklerde görüşmek dileğiyle...


16 yorum:

  1. Sarı ve buz mavisinden bende de var. çok seviyorum ikisini de. Silk Satin ojelerini ben de hiç sevmiyorum, iyi ki yoklar artık :) Güle güle sürün :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Guzellik
      İyi ki yok, o neydi öyle ya :)
      Çok teşekkürler

      Sil
  2. Ojede mat doğal tırnak renkleri tercihim olsa da bakımlı ellerde çok hoş duruyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimin Güncesi
      Doğal renkler severim ben de:)

      Sil
  3. Bunları tek kat koyu ojlerin üstüne de deneyin değikiş bir hava veriyor.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leda
      İyi fikir aslında, çok teşekkürler ;)
      Sevgiler

      Sil
  4. Sarının rengi çok güzelmiş :) Bende bloğuma beklerim sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Gule gule kullan canim. Hizli kuruyan ojeleri kullanabiliyorum artik hic ugrasamiyorum ojeyle ama cok severim. Sari renkli olan ne kadar ilgincmis.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Çok teşekkürler :)
      Sarı yazın hoş oluyor.

      Sil
  6. flormarın o kadar çok farklı renk ve yapıdaki ojesi var ki maşallah bunlar da tam baharlık yazlık renklermiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik
      Evet ya kafam karıştı çeşitten :)

      Sil
  7. Güle güle kullan, yaza çok yakışıyor bu renkler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe
      Çok teşekkür ederim, yazı böyle çağırıyoruz işte gelse ya :)

      Sil
  8. En çok buz. Magazine bayikdm. Bu!güle kullanin

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...