12 Ocak 2017 Perşembe

Oriflame Mat Rujları (4 Renk)


Mat rujlar hem doğal hem de kalıcı duruyorlar gerçekten. Pek çok kişide olduğu gibi, bende de mat ruj
sevgisi ortaya çıktı. Oriflame' in bu konuda başarılı olup olmadığını anlamak için bir kaç rengine şans vermek istedim. Üstelik de Oriflame'in en kaliteli makyaj markası, Giordani Gold' a ve bir de The One serisinden mat bir likit ruja.


Bu mat rujlar tonlama ve sürüm bakımından benden tam not aldı. Oldukça kaliteli buldum.


Giordani Gold Iconic Matte Lipstick Spf 12, Dusky Rose : Ruj seçiminde ne çok kırmızı, ne de tam pembe sevmeyenler için ara ton olarak, genelde her markada önerebileceğim rujlar ''Rose'' isimli rujlardır. Bu isim altında, tam da istenilen ara tonlar bulunabiliyor. İşte bu sürüm de bunun tipik bir örneği. Gayet hoş ve oturaklı bir renk. Biraz gül kurusu, biraz pembe, biraz kırmızı... 


Giordani Gold Iconic Matte Lipstick Spf 12, Nude Rose: Bu da yine bir Rose tonu olarak, ama bu defa kahveye çalan bir tonda görülüyor. Aynı seriden olduğu için bu rujda da güneş koruyucu içerik var. Her iki rujun sürümü de yumuşacık, kadife kıvamlı. Kalıcılıkları ve dudağa oturuşları gayet başarılı.


Giordani Gold Iconic Diamond Ruj Frosted Fuchsia: Bu ruj mat seriden değil, elmas serisinden. Ama donuk bir fuşya. Çok parlak değil. hoş bir ton. Lilaya çalıyor.


The ONE mat likit ruj, Matte Mousse: Hoş bir bej tonu. Sürümü duruşu çok güzel. Bu tonu çok sevdim. Nude, bej, kahveye çalan bir krem rengi.


Çok sevdiğim bir ton. Bu rengi piyasada bulmak zor olabilir, ben görmedim hiç.


Bu da Oriflame'in, kargo ücreti karşılığında gönderdiği, kendi seçtiği bir ürün olan, Essentials dudak balmı. Badem yağlı olduğu yazıyor. Şeffaf beyaz renkli ve çok hoş kokulu.

Rengarenk bir Dünya dilerim...


25 yorum:

  1. likit rujun rengine bayıldım nedensiz olarak oriflame satın almıyorum baya uzun zamandır. almanın zamanı gelmiş galiba 😊

    YanıtlaSil
  2. off o the one'ın rengine bittim resmen :D iyi günlerde kullan :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi
      En çok o ruj sevilecek sanırım :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  3. Ben geldim!!💙💙. Rujdan falan anlamam da bloğun tasarımı göz alıcı!! BAYILDIM💙💙😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Simlii
      Hoş geldin :)
      Beğenmene çok sevindim <3 <3

      Sil
  4. Hepsinin rengi çok güzel.Ama dudakta duruşunu görmek lazım tabi...

    YanıtlaSil
  5. Fuşya tonlarını çok seviyorum özellikle de yazın. Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe
      Çok teşekkürler, ben de fuşya severim ;)

      Sil
  6. Kızımın arkadaşı oriflame yapıyordu giordani rujlardan alıp kullandığım oldu dokusu biraz kalın gibi geldi bana ama çabuk çıkmaması , kurutmaması güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evimin Güncesi
      Oriflame'in kaliteli olan markası evet güzel özellikleri var :)

      Sil
  7. Likit mat rujun fircasini cok sevemedim ben 3 rengi var bende matte mousse vok acik bi bej gibi kaldi surdugumde hic yakismadi bana gore nasil kullanacagimi hiic bilmiyorum satin rose ve kirmizi bir likit ruju daha var onlarin rengi cok hos fakat firca yapisi kullanissiz geldi bana

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asli
      Aynen katılıyorum, fırçaya ben de alışamadım tam olarak. Rengi beğendim ama kırmızı tonlu olanını çok merak ediyorum. Resmini yayınlama imkanın var mı acaba? Satin rose ve kırmızı, gerçekten merak ediyorum.

      Sil
    2. Merhaba burdan resmii nasil yahinlayacagimi bilemiyorum ama size instagramdan ikisininde resmini gondereyim swatchlariyla birlikte kirmizininda ismine katalogdan bakayim rujun uzerinde goremedim cunku yarin tum gun hastane islerim var kizmet olursa sali gunu gonderirim size. Sevgiler

      Sil
    3. Merhaba burdan resmii nasil yayinlayacagimi bilemiyorum ama size instagramdan ikisininde resmini gondereyim swatchlariyla birlikte kirmizininda ismine katalogdan bakayim rujun uzerinde goremedim cunku yarin tum gun hastane islerim var kizmet olursa sali gunu gonderirim size. Sevgiler

      Sil
    4. Asli
      Çok geçmiş olsun.
      Çok teşekkür ediyorum, benim için uğraşıp swatch çekeceğiniz için. Hazır çekmişken, bir blog açıp hemen ilk yayınınızı yapın derim ;)
      Çok ilginiz var çünkü, blogunuzda harika paylaşımlarda bulunacağınıza eminim :)
      Kucak dolusu sevgiler...

      Sil
    5. Tesekkur ederim . Ayrica hic onemli degil seve seve yaparim. Kizlarimin bu ara hastane isleri cok fazla oldu ve hala daha bitmedi malesef. blog acmayi ben cok istiyorum instagramdan da soylemistim size fakat isin teknik kismi hakkinda hic bir fikrim yok arastirmam ve ogrenmem gerekiyor zaman bulamadim insallah yapabilirim ve sizin kadar sevilirim 😊

      Sil
    6. Tekrar çok çok geçmiş olsun. Umarım çok ciddi bir durum değildir. Teknik kısmında öğrenilemeyecek zor bişey yok. Çok sevileceğinize eminim, ben şimdiden sevdim bile ;)

      Sil
  8. Cok tesekkur ederim cok mutlu ettiniz beni eve bugun gelebildim yarin insallah gorusuruz instagramdan resim gonderecegim size. Cocuklarin durumuda cok ciddi degil cok sukur. Orta seviye diyelim allah daha kotulerinden korusun cocuklarimizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı güzel dileklerine katılıyorum...
      görüşmek üzere :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...