5 Ocak 2017 Perşembe

Oriflame Kolonyaları (7 Çeşit)



Oriflame Kolonyalarını parfümlerinden ve edt'lerinden bile çok severim. Fresh & Nature serisinin bu  kalite ve çeşitlilikteki kolonya seçkisini

 başka hiç bir markada görmedim henüz. 400 ml'lik dev şişeleriyle bol bol kullanılabiliyorlar. Bizim evin her odasında, bunların farklı bir aromasını görmek mümkün ;)


Portakal çiçeği kokulu bu kolonyayı ikinci kere aldık. Neredeyse bu da bitmek üzere... Çok hoş, pudramsı bir portakal aroması. 


Hindistan cevizi ve pomelo kokulu, ilk baştaki turuncu kolonya o kadar hoş kokulu ki, bunu sürdüğünüzde parfüm sürmenize gerek kalmadan  dışarı çıkıyorsunuz ve buram buram kokmaya devam ediyorsunuz. 

Hemen yanındaki, Kırmızı Elma kokulu kolonya. Hafif alkollü bir elma kokusu etrafı sarıyor. Kış günlerinde kullanılmasını tavsiye ederim, kışın elma ve tarçın kokusu arayan gönüllere çok hitap eder...


Bu iki kolonya erkeklere özel. Gri olanı, Karabiber ve Yeşil Limon kokulu, harika bir karışım.

Diğeri ise Cardamom (kakule) ve Vetiver aromalı, kalan miktardan da anlaşılacağı üzere muhteşem bir koku. Erkek parfümlerini aratmayan bu iki kolonya yine vazgeçilmezlerimizden.


Yeşil olanı, diğer bütün çeşitlere nazaran oldukça hafif olan, Yasemin Çayı ve Limon kolonyası. Koku olarak daha hafif ve taze olduğu için bebe kolonyaları gibi, çocuklarla ilgili alanlarda bunu kullanıyorum. 

Mor olanı ise birçok parfüm ve edt'ye taş çıkartacak Lavanta kolonyası. Bunu kullandığınızda istesenizde parfüm kullanamazsınız. O kadar ki yoğun ve güzel bir lavanta kokusu... Ki bu da ikinci kere aldıklarımızdan biri ;)

Başka Oriflame kolonyaları kullandıkça bu yayına eklemelerde bulunacağım. Görüşmek üzere :)


10 yorum:

  1. Merhaba, ben de geldim gördüm. :) Hem de kolonyoları! En çok limon kolonyasını severim ama ne kadar çok çeşit varmış, deneyeceğim! :)
    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oksijensizm
      Merhaba :)
      Çok seversin,
      Sevgiler...

      Sil
  2. Uzun süredir Oriflame ürünü almadığım için katalog da görmüyorum. Ama bu kolonyala çok ilgimi çekti, güle güle kullanın...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sihirli mavi
      Sırf kolonya için bu markanın peşindeyim sayılır ;)

      Sil
  3. sadece lavanta kolonyasını kullanmıştım. Kısmet olursa diğerlerini de alayım..
    sevgiler..
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Oriflame'ın kolonyaları olduğunu bilmiyordum. O kadar çok çeşit varmış ki hem de, hayatımda bu kadar çok çeşidi sadece Rebul markasında görmüştüm :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karga ve Kız
      Var, hem de ne çeşit :)

      Sil
  5. Lavantalı olanını ben de severek kullanmıştım. Lavanta kokusuna bayılırım zaten. Bu kadar çeşidi olduğunu bilmiyordum. Denk gelirsem birkaçını deneyebilirim. Yayın için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Ben teşekkür ederim :)
      Umarım diğerlerini de beğenirsin.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...