8 Ocak 2017 Pazar

İndirimlerden Nivea'lar ve Yüz Temizleme Fırçası Yorumum




Yine günlerden bir gün, Migros çılgın indirimlerinden birini daha yapmışken, Nivea markası ağırlıklı olarak bu kozmetik ürünleri almıştım. Pek çoğu, hala kullanmakta olduklarımın yedekleri olarak dolapta yerlerini aldılar.



Aradan kısa bir zaman geçmişti ki, Watsons'ta bu harika Nivea setini görüp almıştım. Peeling, yüz temizleme jeli ve pilli yüz temizleme fırçasından oluşuyordu. Yine yarı fiyatına aldığım diğer Nivea' lar, Anti Cellular gece kremi ile Aqua Sensation gündüz kremlerinden oluşuyor.


Kullanıp hakkında kanaat edindiğim Nivea Yüz Temizleme Fırçası için söyleyebileceğim şey; kesinlikle pilli olan bir ürün almamak en iyisiymiş. Çünkü yeterince gücü olmadığını, fırçanın dönerken güçsüz kaldığını hissediyorsunuz. Şarjlı olanlardan bir tane edinmek gerektiğini düşünüyorum. Zaten bu set içerisinde fırçanın fiyatı yok denecek gibiydi. İki temizleme ürünün fiyatını ödeyip aldığım için fırçaya giden paraya üzülmediğimi söylemeliyim. Fırça oldukça yumuşak. Benim peeling etkili beklentilerimi karşılamaktan maalesef uzak.

Şarjlı fırça önerilerinize açığım.


6 yorum:

  1. İnstagram hesabına tıkladığımda başka biri çıkıyor. Hesabın çalındı mı devrettin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule, uyardığın için çok teşekkür ederim. Hiç site içerisinden girmeyi denememişim instagram hesabıma ve gerçekten dediğin gibi başka biri çıktığını gördüm şimdi. İsim de aynı :/ Neyin nesi anlamadım. Hemen iptal ediyorum girişi.

      Sil
    2. Rica ederim :-)

      Nivea benim sevdiğim markalardan. Yılbaşı indiriminden fazla alışveriş yapmamıştım. Nasıl olsa elimde ürün var, başka özel bir günde alışveriş yaparım demiştim ama kozmetik ürünlerine büyük zam gelecekmiş. Stok yapmakla iyi yapmışsın :-) İyi günlerde kullan canım.

      Sil
    3. Teşekkür ederim canım, sana kucak dolusu sevgiler... :)

      Sil
  2. Bu nasıl güzel bir blog'dur!!! Dediğin gibi hazır indirim sezonu da geldi, alacağını almalı insan. Acaba kuru ziltliler için bir yüz kremi tavsiyesi alabilir miyim buraya, uzmanına gelmişken :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rumeysa
      Aslında uzman değil, acemi bir kozmetik delisiyim yalnızca :D
      Kuru cilt için Rival De Loop'un bol yağlı bir gece kremi var, onu önereceğim. Bugüne kadar kullandığım en yoğun ve en yağlı krem oydu. Hatta yayını da olacak bu blogda bir yerlerde ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...