8 Aralık 2016 Perşembe

NIVEA Cellular Anti-Age Gece Kremi


                                          

Aynı isimdeki göz kremiyle (Nivea Cellular Anti-Age Göz Kremi) ile birlikte zaman zaman kullandığım ve çok memnun kalıp herkese tavsiye ettiğim bir ürün. Kırışıklık ve cilt sıkılığı problemlerine karşı üretilmiş. Hücre yenileme iddiasında bulunan, sürüldüğü cilt noktasında hücreleri canlandırma etkisinde bir ürün. 


Son zamanlarda yüz kremlerine ve BB kremlere içerik olarak eklendiğini sıklıkla duyduğumuz Hyaluronik Asit ve Manolya özleri içeriyor.
Yüzüme etkili ve kaliteli bir krem kullandığım hissini ertesi gün kalkıp yüzümü yıkarken ciddi olarak yaşıyorum. Bu kremi seviyorum.

Bırakayım kendisi anlatsın :)



İşte hepsi bu! 
Görüşmek üzere :)



12 yorum:

  1. Güle güle kullan, Hyaluronik asit görünce gözlerimden kalpler fışkırıyor benim de :)))

    YanıtlaSil
  2. fiyat politikası olarak da Nivea ürünlerini seviyorum...gerçi bu ürün ne kadar bilemiyorum ama bende denenecekler listeme ekledim..
    sevgiyle kalın..
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma
      Çok çok ucuza aldığımı hatırlıyorum,
      Sana da sevgiler...

      Sil
  3. Looks amazing, thanks for sharing dear
    Great blog! I'm following you! Follow back?***
    http://omundodajesse.blogspot.pt/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba :) Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım :) Sizi de bloguma beklerim www.nurundelidolublogu.tk

    YanıtlaSil
  5. güzel bir kreme benziyor güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik psikolojisi
      Çok teşekkürler :)

      Sil
  6. Ben deneyeyim bunu hazır kremim bitmek üzereyken :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...