3 Aralık 2016 Cumartesi

En Sevdiğim Maviler :)



  İşte bunlar, evdekiler arasında yaptığım ufak bir elemeyle benim en sevdiğim mavi kozmetik ürünler



 Çiftler halinde bakalım: 


Dove Yoğun Onarıcı Saç Bakım Spreyi: Çok severek kullandığım, saçıma bakım yaptığını hissettiğim bir saç ürünü. Zaten Dove şampuan ve saç kremini de çok severim. Saçlarımın kırılmadan uzamasında önemli bir yardımcım olduğunu düşündüğüm sıvı saç kremlerini bol bol kullanıp bitiriyorum. Gerçekten iki yıldır bu harika ürünler sayesinde kırıksız saç uzatabildim.

Oriflame Happy Skin vücut losyonu: 750 ml'lik bu dev şişe kullan kullan bitmiyor . Kıvamını, kokusunu çok beğeniyorum. Nemlendirme ve yumuşatma özellikleri var. Hem de susam yağı içerikli. Normal ve kuru ciltlere özel bu vücut losyonu favorilerimden biri ;)



Nivea Canlandırıcı Tonik: Normal ve karma ciltlere özel Nivea toniği sevme nedenim elbette Nivea' nın o kendine has kokusunu içermesi. Kullandığım tonikler arasında epeyce sevdiklerimden biri. Ama çok az kaldı, bitiyor. Elimde pembe olanı var. O ise hassas ve kuru ciltlere özel. Şimdi ondan devam edeceğim.

Fa Aqua Deodorant: Deniz ferahlığı kokusunu seviyorum. Fa kolonyalarla birlikte aldığım ve beni aldığıma pişman etmeyen bir ürün. Üstelik kıyafetlerde iz bırakmama özelliği ile günlük kullanımda çok sık tercih edilen bir deodorantım.


Neutrogena El Kremi: Bu kremden almayan denemeyen kaldı mı bilmem. Bana geçen kış kısmet oldu. Çok beğendim. Tam bir kış kremi. Eldeki hissi yoğun ve kalın.Kokusu da harika. El kremlerim arasında elimin en çok gittiklerinden :)

The Body Shop Black Velvet Apricot Lip Balm: Black Velvet serisi, kokusu eski zaman sabunlarını andıran, şeftali karışımlı muhteşem bir seri idi. Lip balmı müthiş yumuşatıcılıkta. Makyajdan önce dudağıma sürüp biraz bekletip silince ve üstüne ruj sürünce istediğim sonucu alıyorum. Gerçekten Body Shop kalitesinde bir ürün.


Rival De Loop Hydro 3'ü birarada Temizleme Mendilleri : 10'lu seyahat boy olması dolayısıyla pratik ve kolay taşınır bir ürün. Temizleyiciliğinden gayet memnunum. Hydro isminin hakkını veriyor, oldukça ıslak. Rossmann' larda tekrar görürsem alacağım bir ürün. 

Oriflame Essentials Nourishing Night Cream: Çok hafif yapıdaki bu gece kremi Multi Vitamin kompleksi içeriyor. Tüm cilt tipleri için üretilmiş. Yapısı gibi hafif olan hoş kokusuyla da gönlümü fethetmiş durumda. Oriflame' den kargo ücreti karşılığı gönderilen bir üründü. Ama çok sevdim. Bu kalitedeki kremleri Oriflame üyesi olarak 5-6 Tl gibi fiyatlarla ediniyor olmak çok güzel bir avantaj bence. O yüzden üyeliği hepinize tavsiye ediyor ve bu son ürünle ''Sevdiğim maviler'' yazıma son veriyorum.

Herkese masmavi günler dilerim :)))




16 yorum:

  1. Nivea nemlendirici tonik severim :)

    YanıtlaSil
  2. Paylaşım için teşekkür ederim :) Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın
      Ben teşekkür ederim, sevgiler :)

      Sil
  3. insan sevdiği kullanmaktan zevk aldığı ürünler her zaman elinin altında olsun istiyor gerçekten..
    Bende sayfama beklerim.
    http://blogdakicin.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. çok hoşuma gitti ben de en sevdiğim rengin böyle bir yazısını yazabilirim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Kesinlikle yapmalısın ;)

      Sil
  5. Oo cok guzel maviler. Ben de uye olmustum oriflame kokulari icin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Bazı ürünler için üye olunuyo valla ;)

      Sil
  6. çok güzel bir yazı olmuş :)
    kahve sever biri olarak blogunuzu severek takipteyim sizide beklerim :)
    http://herteldehayat.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerife Güler
      Tabi ki, teşekkürler ;)

      Sil
  7. Kahve yani makyaj bloguna basiralar dilerim biz beylerw uygun kqtegoriler yok ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okuruz
      Teşekkürler , evet maalesef :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Deep
      En sevdiğimiz mavi koyu mavi ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...