9 Kasım 2016 Çarşamba

Mustela Stelatopia Temizleyici Krem


Kaliteli bebek markalarına ulaşabilmek için eczane eczane gezme derdine son veren internet satış sitelerine bayılıyorum. Her markaya, her çeşide kolayca ulaşmak mümkün.  Bu siteler arasında en beğenilenlerinden biri olan Dermokozmetika sayesinde
tanışma imkanı bulduğum ve hemen denediğim bir ürün olarak Mustela Stelatopia Cleansing Cream' den bahsetmek istiyorum. Mustela ürünleri, yüz kremleri ve diğer cilt bakım ürünlerinin ününü bilmeme rağmen denemeye fırsat bulamamıştım daha önce. 

Elimdeki Mustela ürününün 200 ml'lik pompalı, şık bir ambalajı var. Ürün kokusuz ve doğal içerikli. Beyaz ve kıvamı yumuşacık bir temizleyici krem. Atopik ve aşırı kuru ciltlere özel tasarlanmış bu ürün. Bebek ve çocuklara özel üretilmiş. 

Tabi ki hemen evimizin en küçük üyesinde denedik :) Şunu söylemeliyim ki bebek yağı kullanmama gerek kalmadan yumuşacık bir dokunuş bıraktı. Yumuşaklık hissini ertesi gün bile bebeğimin cildinde hissediyorum. Kesinlikle şimdiye kadar kullandığım diğer ürünlerden çok daha güzel.

Hassas bir cilde sahip oldukları için kullandığımız bebek bakım ürünlerinin kalitesi büyük önem taşıyor. Mustela'nın bebek kremini keşfetmek için buraya!


Parfüm içermiyor

Paraben içermiyor

Hipoalerjenik içeriğe sahip. 

Phthalate ve Phenoxyethanol maddelerini de içermiyor. 

Mustela'nın, denediğim bu ürününü yani Mustela Stelatopia Kremi yerinde görmek isterseniz buraya!

 Mustela'nın diğer anne bebek bakım ürünlerini keşfe çıkmak isterseniz buraya! 



Dermokozmetika' nın denemem için gönderdiği bir dolusu numune de demek oluyor ki, keşfedilecek daha çooook marka var :) 

Hepinize sevgiler ve kaliteli ürünlerle dolu günleeeer... <3

22 yorum:

  1. üründen memnun kalmanıza sevindim yeğenimde atopik bir cilde sahip kardeşime bu ürünü önereceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel ve Kültürlü
      Çok memnun kalacak ;)

      Sil
  2. makyaj temizleme sütü olur bundan çok güzel :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey
      Olur ki valla, haklısın ;)

      Sil
  3. Testerlara bayıldım valla ne kadar cok ürün var bol bol kullanırsınızz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla
      Evet ya, nasıl bitiricem ;)

      Sil
  4. içeriğinin temiz olması ne güzel :)!

    YanıtlaSil
  5. Markayı duydum ama hiçbir ürününü kullanmak nasip olmadı böyle temiz içerikli ürünleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik psikolojisi
      Aynen ben de duymuş ama kullanmamıştım bir türlü :)

      Sil
  6. Merak uyandırdı gerçekten:)Dermoeczane tester yollaması süper.

    YanıtlaSil
  7. ay bizim ülkeyi de bi temizlesin yaa :)

    YanıtlaSil
  8. Ne kadar çok tester göndermişler dene dene bitmez güle güle kullanın 😊

    YanıtlaSil
  9. İnterneti ben de çok seviyorum bu anlamda. Büyük kolaylık artık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu
      Kesinlikle çok rahat oluyor :)

      Sil
  10. Mustela annelerin çok güvendiği bir marka. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda
      Öyleymiş sahiden, teşekkürler :)

      Sil
  11. Güzel ve Akıcı yazınız için teşekkür ederim, blogumu izlemeye alırsanız sevinirim ... http://hastaliktakip.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...