1 Kasım 2016 Salı

Dubai' den Sürprizler!


Çok sevdiğim ve benim kozmetik tutkumu bilen arkadaşlarımdan biri, Dubai'den dönüşte beni unutmamış ve Türkiye'de satışı olmayan markalara ağırlık vererek
muhteşem bir kozmetik kutusu hazırlamış benim için. Orada yaşadığı için ve de en az benim kadar kozmetik delisi olduğu için markaları, ürünleri iyi tanıyor.


Seçtiği ürünler ve markalar şöyle: 

Bourjois Paris Duş Jeli: Kokusu harika! 

Nivea Pure Eye Shadows: Nivea farlarını hep meral etmişimdir. Yaklaşık 15 yıl önce kozmetik mağazalarında görürdüm ama artık hiç bir yerde satılmıyor. Neyse ki arkadaşım bana hem yeşilini hem de krem rengi olanları göndermiş. 

H&M ürünleri Türkiye'de var. Ancak ben hiç denk getirip renkli kozmetiklerinden alamamıştım. Bu kutuda HM' nin kahverengi tekli mat bir farı, mor ojesi ve yine meşhur fondöten süngeri vardı. Hepsi çok tatlı...

Botanics markasının dev bir tüpte yüz yıkama jeli, yüz peelingi ve makyaj temizleme suyu. Bu markanın özelliği bitkisel ve doğal içerikte olmasıymış. Bayıldım!

Umberto Giavannini diye bir markanın iki saç ürününü de göndermiş arkadaşım. Biri durulanmayan bakım kremi (leave-in conditioner). Diğeri ise gece yatmadan önce saçlara sürülen, nemlendirici balm

Soap & Glory markası ürünlerine müptela oldum. Ülkemizde bulunmadığına en çok üzüldüğüm ürünler bunlar oldu. Soap and Glory göz altı kapatıcısı (Swatch gelir yakında :) ve Soap and Glory vücut spreyi ve dudak balmı harika üç ürün gerçekten.

Soap & Glory' nin hand food adlı el kreminden bahsetmediğimi fark ettim. O da dev tüpte, muhteşem kokulu bir krem. Kokusunu birebir, Bodyshop' un birkaç yıl önce çıkarttığı Black Velvet serisine benzettim. 

Jason' un  çay ağacı içerikli dev koltuk altı stiği ayrıca hayranlığımı kazandı.

Ve son olarak dudaklarıma , ten rengime çok yakıştırdığım Nyx 'in mat gül kurusu likit ruju ile şeffaf makyaj çantasını da saymadan geçemeyeceğim.

 Teşekkürler Melt... Kocaman öpüyorum seni. Bu yayını okuyacağını biliyorum ;) 

Sevgiler...

18 yorum:

  1. hepsi harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. cennet cennett, güzel günlerde kullanın hepsini. yok asla kıskanmadım asla :))
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  3. Çok şanslısınız gerçekten güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir hediye olmuş bu. Çok beğendim ve arkadaşının inceliğini takdir ettim. İyi günlerde kullan Kahve'cim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Senin de ne kadar ince olduğunu biliyorum neyse ki canım benim ;)
      Teşekkürler...

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan hediyelerin çok güzel ayrıca burada olmayan ürünlerin olması cabası :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nil
      Çok teşekkürler
      Evet o bulunmayan markalar pırlanta adeta ;)

      Sil
  6. Ne kadar şanslısınız bu kadar nazik bir arkadaşa sahipsiniz. Güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik
      Evet evet ;)
      Çok teşekkür ederim.

      Sil
  7. Ay böyle arkadaş bize de nasip olur inşallah :D Güle güle kullan canımcım hepsi de çok güzel görünüyor 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakımlı Bayan
      Böyle arkadaş dostlar başına ;)
      Çok teşekkür ederim canım benim...

      Sil
  8. Ayy hepsi süper.Güle güle kullan .Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leda
      Çok teşekkürler
      Sevgiler :)

      Sil
  9. ooo çok harikalar buradan öyle gözüküyor, hepsini güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...