23 Ekim 2016 Pazar

Kullanıma Açtıklarım



      Flormar Kaş Farları, ''Light Brown'' ve ''Beige''. Flormar bu farları 4 renk olarak satışa sunmuş. Ben en açık iki rengini almıştım. Karıştırarak kullanmak üzere ikisini aynı anda kullanıma açıyorum. 



Sitedeki tüm kaş farları bu şekilde resmedilmiş:





Beige 






Light Brown







Diğerleri ise Dark Ash Brown:


ve Brown:

Ne kadardır açılmayı bekleyen Oriflame Very Me, Peach me allık ve yine Flormar'ın matte terracota tekli farlarından olan ''Pixie Dust'' kullanıma açılmış bulunuyor. Eye Perfection Primer, far bazı ise denemeye başlayacağım diğer bir Flormar ürünü.



Tekli beyaz bu Flormar terracota farına da başlıyorum. Hepimize hayırlı uğurlu olsun ;)




14 yorum:

  1. Hepsini güzel günlerde kullanın inşallah.Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve
      Çok teşekkürler, sevgiler...

      Sil
  2. Flormarın kaş farlarını geçen arkadaşım almış fotosunu yollamıştı ama o bana normal far olarak ürünü söyledi..Sayenizde kaş için olduklarını öğrenmiş oldum.Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Iyi günlerde kullanman dileğiyle☺

    YanıtlaSil
  4. güzel günlerde kullanın merakla bekliyorum yazılarını
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. Bende de flormar kahve kas fari var guzel oluyor:) gule gule kullan cnm

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...