1 Ekim 2016 Cumartesi

Bitti Gidiyor 6



                                               Yitip tükenenler, bitip gidenler işte bunlar :)



Fa Kolonya : Bunu arabada bulunduruyorum. Sıcaktan kutusu büzüşmüş o yüzden. Bittikçe yenisi yerini alıyor hemen.

Dove Saç Kremi: Çok beğendim. Piyasadaki pek çok saç kremine göre çok çok kaliteli buldum. Tekrar kullanmayı düşünürüm kesinlikle.

Oriflame Mango ve Fesleğenli El Kremi: Kendisiyle ilgili şuralarda bir yerde yayınımız olacaktı. Burada.

Diadermine Yüz Peelingi: Çok beğendiğimi ''Peelingler'' başlıklı yayında ayrıntılı anlatmıştım.

Nivea Soft Krem: 100 ml' lik tüp ambalajını severek kullandım. Kokusuna yıllardır aşina olup çok sevdiğim nivea soft'ların çeşitli boylarda kavanozlarını da aldım.

Oriflame Tender Care Lip Balm: Beğenmedim. Dudaklarıma da hiç iyi gelmedi. Doğru düzgün bal mumu da içermiyor bence. 


Oriflame Essentials Fairness Cream: Oriflame' in bu renk açıcı yüz kremi, kokusuyla, sürdükten sonraki nem ve yumuşaklık hissiyle mükemmeldi. Çok sevdiğim bir üründü kesinlikle. 

Oriflame Optimals Clarifying Scrub ve Garnier 3'ü birarada temizleyici, peeling, maske için  ''Peelinglerim'' yayınına yine dönüyoruz ;)

Avon eyeshadow base (beige): Bej renkli bu far bazı hiç kullanışlı değildi. Çok kalın bir tabaka halindeydi sürümü. Çabucak da kurudu :/ Ama cam kavanozdu ve görünümü şıktı.

Avon Açılıp Kapanabilen GözKalemi: Cobalt Cool isimli bu kalem, arka tarafındaki mavi şeridin rengindeydi. Fakat sürümü imkansıza yakındı. Avon' un diğer asansörlü göz kalemlerinin kalitesi bu üründe mevcut değildi maalesef. Kullanılamadan atılıyor.


Urban Care Natural's Keratin Saç Bakım Serumu: Bu serinin pembe olan ürünüydü. Yani aşırı yıpranmış saçlar için yoğun hasar onarımı ve parlaklık vaadindeydi. Ancak çok memnun kaldığımı söyleyemeyeceğim. Siyah olan çeşidi argan yağlı ve onu daha çok beğendim sürüm olarak. 

Palmolive Body Butter duş jeli serisinden çilek rüyası: bir müddet sonra oto parfümü kokusuna benzemeye başladı ve sevilmeden bitirildi :/

Pelomin, zengin mineralli çamur: Yüz ve vücut için beyaz kil içeren bir çamur maskesiydi. Alpu Eskişehir kilinden yapılmış. Yapımında Tuzla kaplıcaları Şifalı suları kullanılmış. Yoğun, kaliteli bir üründü. Devasa ambalajıyla kullan kullan bitmiyordu ama. Kiehl's markasını denemeyi düşünüyorum şimdi.

Schwazkopf Gliss Sıvı Saç Kremi (Kolay Kırılan Uzun Saçlar): İşte bu sıvı saç kremini çok sevdim! Kullanımdan sonra saçlarıma bakım yaptığını gerçekten hissettiren bir üründü. Bu arada 7 besleyici bakım yağı ve sıvılaştırılmış keratin içeriyormuş.

Watsons chili firming body scrub: Bu vücut peelingi güya Şili' nin meşhur acı biberlerinden içeriyormuş ve kan dolaşımını arttırıyormuş. Yemek lazım o biberleri :) Sevmedim. Köpüren bir ürün ama aynı zamanda yapış yapış bir hissi var, anlamadım :/

Oriflame çift fazlı göz makyajı temizleyici: Buna daha ayrıntılı olarak bakmak isterseniz buraya!

Avon Color Trend eyeliner yeşil: Çok sevdiğim bir orman yeşiliydi ama maalesef kurumuş. Daha yakından görmek için şuraya! :)

Tchibo allık fırçası: Büyük, çantalı bir setin içerisinde yer alıyordu. Yıllardır kullanılmaktan yıprandı ve kılları birbirine girdi. Daha kaliteli allık fırçalarım var elimde. Eskilere yol verelim...



Dermokil maskeleri: E vitamini içerdiği için diğer çeşitlerinden farklıdır diye düşünerek 35 yaş üstü için olan maskeden kullandım. Ama Dermokil'in bütün maskeleri bana aynıymış gibi geliyor nedense. Kuru ciltler için olanı ve bu pembe ambalajdaki de aynen böyleydi. Yine de genel olarak bu markanın kil maskelerini çok beğendiğimi söyleyebilirim.

Garnier Tazeleyici Tonik Normal ve Karma ciltler için: Mavi nilüfer ve Arındırıcı Moringa özleri içeren bu toniği Migros'un inanılmaz indirimlerinden birinden almıştım. Yarı fiyatına 3,5 tl'ye gelmişti. Ama migros akıllandı. Yapmıyo artık öyle bişey ;) 

Oriflame Aloe Veralı yüz yıkama jeli: Bununla ilgili de bir yayın olacak buralarda bir yerlerde :)

Hoşçakalın, sevgiyle kalın... :)))





15 yorum:

  1. Bitenler en sevdiğim yazılardan :-)

    Sen de maşallah bayağı ürün bitirmişsin. Gelsin o zaman yeniler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Yeniler yeniler... Bayılıyoruz :)

      Sil
  2. Gelsin yeniler diyelim ozaman :))

    YanıtlaSil
  3. bunları görünce kardeşimin odası geldi gözümün önüne :) kendisi de pek sever de böyle kremler makaj malzemeleri maskeler bayılır :) Darısı diğerlerine artık :) Sevgiler ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessiz kaldım
      Aynen valla. Kardeşin gibiyim birebir ;)

      Sil
  4. Maşallah ne ürün bitmiş. Gelsin yeniler demek düşüyor bize :)

    YanıtlaSil
  5. Maşallah hadi bakalım yenilerine inşallah :)
    Kahve yaniciğim bu Oriflame bozdu mu ne hepten. Bende de bir ruju var The One rengi yok rujun yahu. Yani o katalog nere bendeki nere.
    Mutlu ve kokoş günlerimiz olsun :D ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Katalogdakini tutmamış renk demek :O Bu çok sık oluyor maalesef rujlarda evet ya :(

      Sil
  6. Merhaba blogunuzu takip ediyorum,paylasimlariniz gerçekten güzel ve aciklayici.T ebrik ederim.Fakat dikkatimi çekti siz de benim geçmişte yaptığım gibi hemen her marka ürünü denemiş yeterli bir fayda göremeyip ürün değiştirme ihtiyacı duyan bir işiniz.LR ürünlerini hiç duydunuz mu?Denemenizi tavsiye ederim.Alman markası Türkiye ve Almanya Sağlık Bakanlığı onaylı,Yüksek Aloavera concantresi içeren dermatolojik cilt bakım markası.Bir çok rahatsızlık için tedavi edici ürünleri mevcut.Parfümleri alkol içermeyen yüksek kalitede tene sıkılabilecek kadar saglikli tek marka.Tavsiye ederim.Sevgilerle...😊

    YanıtlaSil
  7. Merhaba blogunuzu takip ediyorum,paylasimlariniz gerçekten güzel ve aciklayici.T ebrik ederim.Fakat dikkatimi çekti siz de benim geçmişte yaptığım gibi hemen her marka ürünü denemiş yeterli bir fayda göremeyip ürün değiştirme ihtiyacı duyan bir işiniz.LR ürünlerini hiç duydunuz mu?Denemenizi tavsiye ederim.Alman markası Türkiye ve Almanya Sağlık Bakanlığı onaylı,Yüksek Aloavera concantresi içeren dermatolojik cilt bakım markası.Bir çok rahatsızlık için tedavi edici ürünleri mevcut.Parfümleri alkol içermeyen yüksek kalitede tene sıkılabilecek kadar saglikli tek marka.Tavsiye ederim.Sevgilerle...😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Hilal.
      Sana katılıyorum. Zaten blogumda LR hakkında söylenmiş ok şey bulacaksın ;)
      Sevgiler...

      Sil
  8. Yine bloglardan uzaklaşmış bir dönemdeyim, çok özlediiim seni! Dove saç kremi çok güzel gerçekten market reyonlarında bulunun en iyi marka! Biten ürünleri biriktirmekten ev çöpe doldu benim de yazmam lazım artık:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Bakımlıııım! Ben de seni özledim <3 <3 <3
      Ben de baya uzaklaştım bloglardan, daha doğrusu seviyeli bir mesafe koydum arama ki bu hali fena olmadı. Çok sık gelip gitmiyorum ama ihmal de etmiyorum ;)
      Aynen, yeni bitenler yazısını geciktirmemeliyim ben de, baya biriktiler yine :)))
      Dove dediğin gibi market markaları arasında en iyisi. Çok memnunum canım benim.Kocaman öpücükler sana :*

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...