3 Eylül 2016 Cumartesi

Flormar Metallic Kalem Farları (9 Renk)


O kadar güzeller ki, siyah ve koyu yeşil olanını deneyip de çok canlı renklere sahip olduklarını, çok kolay sürüldüklerini ve üstüne üstlük de kalıcı olduklarını görünce 9 renge tamamladım. Almadığım sadece pembe olanı kaldı sanırım. Outlet reyonunu düşmüşlerdi. Fiyatları da çok uygundu.


Aralarında ışıltılı olanlar ve mat olanlar var. Renkler az çok Flormar sitesinde gösterildiği gibi. Bir kaç rengin beklediğimden farklı çıktığını söyleyebilirim. 


Her birinin muhafaza kutuları ve kutuların üzerlerinde renkler ile renklerin isimleri var. 


Fotoğrafta birebir yansıtamadım canlılıklarını ama sürüm sıralarına göre sağ baştan, 01 Rock it, 09 Light mu up, 03 Hit the floor, 06 Spotlight, 07 Pretty lies, 05 That chick, 08 Unstoppable, 02 Bring the action, 10 Dangerous .

Göz kalemi olarak da kullanılabildiği için siyah, kahve, koyu gri ve koyu yeşil olanları özellikle çok seviyorum. Flormar' ın en güzel ürünlerinden biri olduğuna şüphe yok bu kalemlerin. 

Renkleriniz solmasın... :)

24 yorum:

  1. Pembesini neden almadınız, bende sadece pembesi var ve bayılıyorum. Diğer renklerine de bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sadece pembesini almadım. Kötümü yapmışım ki ya :(
      :) Çok teşekkürler Güzellik köşem

      Sil
  2. çok güzeller cnm bende denemek isterim :)

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel renkleri, görünümleri. tombik tombik çok sevdim! güle güle kullanın <3

    YanıtlaSil
  4. İyi akşamlar kuzum. 07 Pretty lies aldım bende memnunum teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah kuğu
      İyi akşamlar
      Hepsi çok tatlı, çok teşekkürler :)

      Sil
  5. ben de sevdim bu kalem farları. bring the action ve pembe olan pole dance'i severk kullanıyorum, başka renklerini de almak için gittiğimde istediklerimi bulamadım ve artık üretilmeyeceğini söylediler.
    bulabilirseniz pembe olan da çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru
      Evet bir daha bulunmyacaklarmış ;)
      Pembeyi kaçırdım :(

      Sil
  6. renkler bir harika
    güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  7. Güle güle kullan, çok baktım ama renklerinden emin olamadığım için almamıştım. Flormarın sitesi renkler konusunda pek başarılı değil maalesef.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe
      Renklerinden emin olmadığım için pembe hariç, seriyi tamamladım ;)

      Sil
  8. hepsi de çok güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  9. Ayy bayıldım güle güle kullanın <3

    YanıtlaSil
  10. merhaba hepside çok tatlıymışlar :) benim bloguma da uğrarsan çok sevinirim

    YanıtlaSil
  11. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim sevgiler 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. Hakikaten çok güzel renkleri var. Özellikle bronz tonlara bayıldım! :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...