1 Temmuz 2016 Cuma

Avon'dan Unutulmazlarım...



Benim için unutulmaz olan bazı ürünleri var Avon'un. Bir kaç parfümünü yıllar geçse de hafızamdan silmeme imkan yok. Anıları ve hafızayı en güçlü tutan unsur bana göre kokulardır. Görsellikten bile etkili olduğunu düşünüyorum.

İşte bana zaman yolculuğu yaptıran, kullanmasam bile zaman zaman koklayıp yıllar öncesine kısa bir yolculuk yapmak için parfüm kutumda muhafaza ettiğim iki Avon parfümü...


Rare Gold ve Rare Pearls... 


Rare Gold, portakal tomurcukları, bergamot ve mandalina notalarından oluşuyormuş. Çok elit ve aynı zamanda hafif bir koku. Hafif derken, bir gece kokusu olarak diğer parfümlerle kıyaslamak şeklinde hafif... 14 yıl önce ilk tanıştığım andaki kadar çok severim bu kokuyu. Kalıcılığı Avon markasının diğer parfüm ve Edt' lerine nazaran orta düzeyde. Onlara göre daha kalıcı bence. Edt' lerin (Eau De Toilette)  hiç biri kalıcı değil zaten bilindiği üzere. Kalıcılık istiyorsanız Edp' lerin (Eau De Parfumme) peşine düşmelisiniz.


Rare Pearls, manolya, inci misk ve sandal ağacı notalarına sahipmiş. Bu koku ise, şipre ve sabunsu karışımıyla büyüler beni. Çok güzel...


İki arkadaş olan ve hep alıştığım tombik şişeleriyle gönlümü fetheden bu iki parfümün şişelerini değiştirmişler bu yıl. 

Avon markasından ''unutulmazım'' dediğiniz neler var?


10 yorum:

  1. Benim de Avon Christian Lacroix Rouge parfüm vazgeçilmezim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeliz
      Evet o da hoş bir koku, severim :)

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmus Avon parfümlerini begeniyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla
      Teşekkür ederim, ben de bazılarını çok beğenirim gerçekten :)

      Sil
  3. Rare Gold çok hoş kokuyor diğerini denemedim. Bende Avondan Far away'i beğeniyorum gerçi hala var mı bilmiyorum 7-8 yıl önce kullanmıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Red Head
      Far away de vazgeçilmez bir kokudur sahiden :)

      Sil
  4. little black hala kullanırım keşke biraz daha kalıcı olsa. Bu arada blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takipteyim yeni açtığım bir bloğum var sevgiler. http://efsaninguncesi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilayefsa
      LBD 'in kokusuna bayılırım.Tabi gelirim ;)

      Sil
  5. Avonun parfümleri bir harika :)avon wish of love unutulmazım. Kesinlikle harika kokusu var. Ve yedekte avon satıcısı bulduğum zamanlar da alır ve muhafaza ederim.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...