4 Haziran 2016 Cumartesi

Müptelası Oldum! Yves Rocher...


Posta kutuma gelen kampanyaları olmasa belki mağazadan içeri adım atma konusunda pek istekli olmayacağım Yves Rocher, işte bahsettiğim bu posta kutulu kampanyaları sayesinde beni kendine müptela etti. 

Öyle bir kampanya yapıyor ki, hem alacağınız ürün çok ucuza geliyor (ki böyle kaliteli bir markadan ucuza getirip de kozmetik ürünü alabilmek harika bir duygu), hem de mutlaka yanına bedava bir ürün veriyor. Böylece Yves Rocher alışverişleri çok çok uygun oluyor.

Bunlar da işte ihtiyacım yok v.s derken yarısı bedavaya gelen ürünlerim :)


Argan yağlı saç ve yüz için kil maskesi, epeydir merak ettiğim bir üründü. Yanına Lotus özlü duş jelini hediye ettiklerinde almıştım. Çok memnunum...


Bir alana bir bedava hakkımı eşime devrettim. O da kendine kepek önleyici şampuan ve yine kepek önleyici bu serumu aldı.


Hydra Vegetal Yüz Temizleme Jeli herhangi alışverişe hediyeydi. Böylece Yves Rocher rimel ve yeni çıkan kavanoz fondötenini denemek için annemle bana fırsat doğdu.


Fondötenin medium tonu benim için oldukça koyu. Anneme güzel oldu ama. Biraz ağır bir parfüm kokusu var. Sürümü, duruşu, kıvamı ise mükemmel...


Rimel de oldukça kaliteli... Kirpikleri silikon gibi bir maddeyle sarıyor ki Yves Saint Laurent rimelimde sevdiğim bir özellikti ve bu özelliği Yves Rocher markasında da bulmak harika oldu.

Galiba bu Fransızları seviyorum :)

24 yorum:

  1. Yıllardır ürünlerini kullanıyorum hele de parfümleri beni benden alıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. PArfümlerini çok merak ediyorum Tigris. Çok kaliteli olsa gerek...

      Sil
  2. Hepsi cok güzel güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  3. Ben de uzun bir süre Yves Rocher'ye gidip gitmeme konusunda tereddütlüydüm,öğrenci insanız sonuçta fiyatlar tuzludur diye genel kanıya uyanlardandım öyle böyle bir arkadaşımla kart çıkarttırdık Rimmel London'dan ucuza ürün aldığım zamanları hatırlıyorum,üstelik daha güzel ve kaliteli ürünler.
    Güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ivır Zıvırcı
      Gerçekten kartla kampanyalardan yararlanınca öğrenci dostu oluyor :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  4. Duş jeli ve yüz temizleme jelini çok severek kullanmıştım.Umarım sizde benim kadar seversiniz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Şahin
      Evet seviyorum gerçekten,çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Ebrucuğum çok teşekkür ederim :)

      Sil
  6. Elimdeki stok bitince ilk bu markayı deneyeceğim. Hepsini iyi günlerde kullan Kahve :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Teşekkür ederim canım, dene mutlaka :)

      Sil
  7. Bu markayı artık sevmiyorum. İki kremiyle sorun yaşadım müşteri memnuniyeti sıfırdı. Artık bıraktım . Ama süngerleri güzel :D
    Güle güle kullan Kahve Yanı'm. Hm bir de rimeli var elimde sarı bir şeydi. onunla da pek anlaşamadım neden acaba :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci
      Kremlere cesaret edemedim henüz. Dünyanın parasını verip memnun kalmazsam çok bozulurum sahi... Sarı rimeli çok merak ettim bu arada :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  8. güle güle kullan canım. Yves Rocher güzel oluyor. Parfümlerini her mağazılarına girdiğimde denerim gayet güzeller ama kalıcı değiller benim tenimde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın Demir
      Aaa! Kalıcı değilse olmadı bak şimdi... Ben de vanilyalı falan kokularından alsam mı acaba diyordum...

      Sil
    2. bi dene bakalım mağazalarında belki sende kalmak ister koku :)

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. Yeliz'in Keşifleri
      Çok seviyorum onu...

      Sil
  10. Bende hiç bu markadan kullanmadım ama birkaç blogda övülüyor, bakılabilir bir marka sanırım. teşekkürler:)
    blog keşif etkinliğinden geliyorum, blogunuzu gfcde takibe aldım bende beklerim! sevgiler:') http://meleksalman.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. şampuanları muhteşem eşimin bile dikkatini çekmişti ilk defa bu şampuanı nereden aldın çok güzelmiş diye sormuştu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevilay
      Benim de eşim kullanıyor ve en sevdiği bu gerçekten ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...