10 Haziran 2016 Cuma

Karışık Alışveriş


   Bir kaç mağazadan yapılmış karışık bir alışveriş bu. Watsons var, Rossmann var, Migros ve hatta A101 bile var. Geçen aylarda Şule' de görümüştüm. ''Hayata Dair Her Şey'' blogunun sahibi, Sevgili Şule Uzundere. A101 'den Dalan kofreyi 9.90 tl gibi bir fiyata almıştı. Çok sevmiştim. Tesadüfen tekrar satışta görünce çok sevindim.



Ben aldığımda 10.90 tl idi. İçinde sıvı sabun, banyo kesesi, saç ve vücut için yüzde yüz zeytinyağlı kalıp sabun ve büyük boy el&vücut kremi var. Bu kremin kokusuna bayılıyorum...


Watsons' ın en sevdiğim ürünleri bu saç maskeleri. Daha önce avokadolusuyla ilgili bir yayınım olacaktı buralarda bir yerlerde. İşte :) Çok seviyorum, yine aldım. Kıvırcık ve kuru saçlar için argan yağlı olanını ve yıpranmış saçlar için süt proteinli olanını. Başka da cici çeşitleri var bu maskelerin.


Nivea böyle tüpte değişik kremler çıkarmış. Koruyucu bakım kremi ismiyle satıştalar. Yapıları baya yoğun. Bendeki bu çeşidi bal mumu içerikli ve gül kokulu. Bence gül falan kokmuyo :) Ama yapısı bal mumlu olduğu için yoğun ve güzel.

Gül suyu olarak bir de Eyüp Sabri Tuncer' i deneyelim dedik.


Bunlar da Rossmann markası olan Rival De Loop, Yeşil Çay özlü gündüz kremi ve anti-aging göz maskeleri (4' lü). İlk defa kullanacağım iki ürün. Rival De Loop oldukları için memnun kalacağımı düşünüyorum. Bu markanın kullandığım tüm ürünlerini çok sevdim çünkü.

Hadi biraz bakım yapalım :)

16 yorum:

  1. dala dolıve nın serisini bende aldım sampuanı beklediğim gibi değildi çok cabuk yağlandırıyor ama diğer seri gayet başarılı bence iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca Dodi
      Şampuanını kullanmadım. Acaba çok mu nemlendiriyor da yağlı yapıyor. Öyleyse tam bana göre :)

      Sil
  2. güle güle kullanın =) nivea el kremini çok severek kullanmıştım.watsons saç maskelerinden de bu sütlü olanı denemedim ama biralı ve avokadolu olanı oldukça sevmiştim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygun Evrim
      Evet saç maskeleri baya başarılı :)

      Sil
  3. Güzel ihtiyaç alışverişi olmuş, güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  4. Ben o Dalan setini alalı aylar oldu ama elimdeki ürünlerden kullanmaya sıra gelmedi. Sadece sıvı sabununu kullandım ve memnun kaldım. Bu markayı seviyorum zaten, büyük ihtimalle diğer ürünlerini de seveceğim.

    Ben hiç saç maskesi kullanmıyorum. Elseve'in saç maskesini almıştım ama kullanmadım henüz. Watsons'ın saç maskelerini de aklıma yazdım.

    Hepsini iyi günlerde kullan Kahve'cim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Sıvı sabunu çok hoşumuza gitti, dev bidonunu görünce onu da aldık :)
      Saç maskesi kullansam da saçlarım kupkuru. Nemlendiremiyorum bir türlü...
      Çok teşekkürler canım...

      Sil
  5. Hepsini iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...