21 Mayıs 2016 Cumartesi

Oriflame' den...


Oriflame' den en son aldıklarım bunlardı. Bol kremli bir alışveriş oldu. Oriflame' in bitkisel serisi Essentials'ın bu şeker mi şeker kremleri indirime girince, alışverişimin ana teması da bunlar oldu. Kremlerden arta kalan hevesimi de parfüm ve makyaj kalemi ile yaşamış oldum.


Zetinyağlı olan Essential yüz kremi, kuru ciltlere özel bir krem. Hoş, hafif kokulu. Ve gece veya gündüz olarak belirlenmemiş. Bu da onu istendiği her zaman kullanılabilen, el altında bulundurulabilecek, pratik bir yüz kremi yapıyor. Kavanozları minicik görünmesine rağmen bu kremler 50 ml. 


Daha önce gece kremini aldığım Essentials Wild Rose kremin bu defa gündüz kremi versiyonunu aldım. Makyaj altı kremi yapacağımı söylemiştim hatta orada. İşte burada :) Bu krem kuru ciltler için hazırlanmış hafif yapılı bir krem.


Papatyalı olan bu krem ise hassas ciltlere özel. Yatıştırıcı özellikte yapılmış. 


Bu Essentials kremi ise besleyici bir gece kremi. Diğerlerinden farklı olarak 50 ml değil, 75 ml...
Bence besleyici özelliği çok düşük. Çünkü sürdükten bir müddet sonra yokmuş gibi geliyor bana. Ben daha ağır ve yoğun kremler seviyorum. Hafif krem arayanlar için güzel olabilir bu ürün.


Oriflame The ONE makyaj serisinden çıkan ''Glitter Black'' renkli bu kalem dumansı göz makyajı yapmaya özel. Asansörlü mekanizması sayesinde kalem tıraşa gerek kalmadan açılıp kapanabiliyor. 


Bu da normalde 90 tl olup belli tutarda alışveriş yapanlara 28 tl gibi bir fiyata gelen Miss Giordani isimli parfüm. Kadınsı parfümler sevenler için gayet güzel bir koku. 

İşte bu kadar... :)
Başka başka Oriflame' lerde yine görüşmek üzereee...

8 yorum:

  1. ben de oriflame üyesiyim ama sadece kendime alıyorum satış yapmıyorum. Uzun zamandır da birşey almıyorum. Koku alacağım Volare mini boyunu sevmiştim. Keşke hep o boylarda yapsalar süper olur .
    Güle güle kullan bu arada ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      Keşke parfümleri o boy yapsalar da hepsini deneme fırsatımız olsa. Sıkılmayız da hem :)
      Çok teşekkürler... Ben de sadece kendisine alışveriş yapan bir satış danışmanıyım :))) Altın direktör olmaz bizden :D

      Sil
  2. o parfümün kokusu hafif meyvemsi mi acaba çok merak ediyorum bu kokuyu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      Meyvemsi - çiçeksi arası bir koku. Ama kadınsı bir ağırlıkta. Çok hafif değil açıkcası...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...