10 Mayıs 2016 Salı

Birikmiş Alışverişler


Bir kaç aydır alınanlar birikmiş. Hemen topluca bir göz atıyoruz öncelikle.


İşte böyle... 


Oriflame'den bol bol krem alınmış. Bir kalem ve bir de parfüm...


Watsons' dan saç maskeleri, Dalan marka kofre, Eyüp Sabri Tuncer gül suyu, Nivea bal mumu içerikli ve gül kokulu tüp krem ve Rossmann'dan da yeşil çaylı gündüz kremi ve göz maskeleri alınmış.


LR' dan aloe serisinden bir şampuan, yine aloe serisinin ünlü box seti ve iki adet de lr classics parfüm alınmış.


Yves Rocher'dan kepekli saçlar için şampuan, saç serumu, kil maskesi, fondöten, rimel, yüz yıkama jeli ve duş jeli alınmış. 

Her birinin ayrı ve özel incelemeli yayınları geliyor. 
Görüşürüz... :)



30 yorum:

  1. LR ürünlerinden memnun kaldınız mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lr'dan genel anlamda çok memnunum sevgili Sevilay Efsa Şahin :)

      Sil
  2. Hepsini güzel günlerde kullanın Lr markasını baya merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matmazel Green
      Lr denenmeye değer bir marka. Kaliteli...
      Tek kusuru istediğim ürün kategorileri stokta tükenmiş oluyor. Stokları yetmiyor maalesef Türkiye'de.

      Sil
  3. En favorim kalıte açısından Yves Rocher. Ürün deneyimlerini merakla bekliyoruz canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın
      Yves Rocher kaliteli gerçekten. Seviyorum :)

      Sil
  4. Lr ürünleri hakkında fikirlerini duymak isterim :D keyifli günlerde kullan hepsini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi
      Teşekkür ederim :)
      Lr seviyorum genel olarak. Deneyimler geliyor yakında :)

      Sil
  5. Şekerim Yves rocher'in şampuanından memnun musun ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafe Tigris
      Kepekli saçlar için olanı bu ve eşim aldı aslında, o kullanıyor. Ama evet memnun kaldı. Fazla köpürmüyor, gerçekten bitkisel olduğu belli kokusundan falan diyor :)

      Sil
  6. İyi günlerde kullan canim Lr krem yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evin tek kızı mona
      LR çok merak ediliyor yorumlardan anladığım kadarıyla. Demek ki bol bol Lr yayını yapıcaz bu aralar :)

      Sil
  7. LR' dan aloe serisi çok övgü alıyor yada ben çok karşılaşmaya başladım.. bütçe olarak nasıl bilemiyorum tabi, LR ürünleri düzenli kullanmaya değer mi kalite ve bütçe açısında ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birdefnemasali
      LR ürünleri sertifikalı Alman üretimi. Ben güveniyorum içeriklerine. Hatta rahat alabilmek için danışman da oldum. 3-4 ayda bir kendi ihtiyaçlarımı alıyorum yalnızca. Kullandığım ürünlerinden memnunum. Fiyatları katalogda biraz tuzlu ama danışman olursanız her bir ürünü %40 daha uygun alıyorsunuz. Kampanyası da oluyor aydan aya. Değer bence kalite olarak.

      Sil
  8. Benim gönderdiğim üründen memnun kaldınız mı acaba ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay İrem ben baya bir dalgalı saçlıyım. O ürün de düz saçlar içindi ya ben onu dümdüz saçları olan bir arkadaşıma hediye ettim ki ayıp mı ki?! :)))

      Sil
  9. yorum yaparken var yaaa, resimler çıkıyor ya, diyelim bütün nehirleri bul diyo, hepsini tıklıyon, bazen sen tıkladıkça yenileri çıkıyor, onları da tıklıyon, sonunda bitiyor, tıklıcak bişi kalmıyooo :) işkence de miii. neden çıkarttılarsa bunuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya evet nerden çıktı o Deep. İyi ki söyledin nasıl aşılacağını. Ben anlamadım öyle bakıyorum :) Zeka testini geçemedim sandım :)
      Çok yorum yapınca oluyo demek ki anladım ben onu :)))

      Sil
  10. Hepsini güle güle kullan:))çok güzeller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :)
      Bloga kayıtlı dursunlar maksat... Gün gelir açar bakarım neler neler almışım zamanında diye :)

      Sil
  11. altın çağ gelince bunlar olmuycak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deep
      Aman o da bi gelmedi. Siparişini verdik bekliyoruz bakalım hayırlısı :D

      Sil
  12. yves rocher ürünlerinden memnunum güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      Aynen... Çok seviyorum ya... :)
      Teşekkür ederim...

      Sil
  13. Dalan'ın o setini ben de aldım. Şimdilik sadece sıvı sabununu kullandım ama diğer ürünlerinden de memnun kalacağımı düşünüyorum.

    Oriflame'dan aldığın o üç krem yüz kremi değil mi? Bende de o çeşidinden var. Bitmek üzere. Düzenli kullanırsam bu hafta bitiririm sanırım.

    Yves Rocher'dan hiç alışveriş yapmadım. elimdeki ürünler bitince mutlaka markayla tanışacağım. Özellikle cilt için olan ürünlerini denemek istiyorum.

    Hepsini iyi günlerde kullan Kahve'cim. Bitenler yazısında görüşmek üzere :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Ben losyonunu çok seviyorum. Minicik olanı vardı bende, şimdi devasa tüp :))
      Evet hepsi yüz kremi. Anneme ve arkadaşıma verdim birer tane de. Çok tatlılar.
      Yves Rocher'den memnun kalacağını düşünüyorum. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  14. Yanıtlar
    1. Yeliz'in Keşifleri
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...