7 Nisan 2016 Perşembe

Flormar Yıllanmış Ürün Yayınım :)



Yıllanmış dediysem abartmıyorum. Gerçekten bir yılı geçmiş bulunuyor ki Flormar'dan böyle bir alışveriş yapmış, hatta o dönem montaj programlarıyla yeni tanışmış ve kolajlar yapmaya heveslenip fotoğraflarını çekmiş, ama yayınını yapmayı ihmal etmiştim. 


Bu üründen daha önce Flormar Dudak Kalemleri başlıklı yayınımda bahsetmiştim. Stylish Lilac isimli kalıcı dudak kalemi ve onunla uyumlu ruj...


Crazy Look Mascara Yellow... Bu harika bir ürün, kesinlikle belirtmeliyim. Harika kirpik bazı oluyor. Üstüne süreceğiniz rimel müthiş dolgun duruyor. E tabi ki rimel bazı olarak kullanıyorum. Sarı sarı kirpiklerimle çılgınlar gibi dolaşmıyorum ya etrafta :)


Kaş kalemi Blonde... En açık rengi bu. Bir dönem açık renk kaş kalemi bulmakta zorlandım. Standart renkler bulunuyordu piyasada. O da epey koyu bir kahve oluyordu. Flormar'ın bu rengi  harika. Sürümü de çok çok güzel...


Satin Matte Oje... Aman bunu geçen sene sipariş veren herkese yolladı bıktırdılar milleti. Sürsen sürülmüyor, bir acayip renk :)


Tekli Metalik Far... Gri olduğu için muhteşem bir gümüş efekti. Bu fardan mutlaka bulunması gerekiyor makyaj kolleksiyonlarında. Her tür makyaj için kurtarıcı bir renk. Azıcık sürmek gerekiyor... Sürümü çok kaliteli, pigment zengini...


Multi Color Powder... bu çok renkli pudraların en sade renklisini tercih etmiştim. İşte böyle...


Crazy Look Tekli Terracotta Göz Farı... Bu rengin adı Sky idi sanırım. Beyaz metalik ağırlıklı, hafif mavilere çalan bir renk... Çok çok güzel sürümü var. Işıltısı azıcık fazla ama. Simli mimli... :)


Passion Fruit Dudak Balmı... Leylak renkli bir dudak balmı. Lilalara hasta olduğum bir dönem bu rengi seçmiştim.


Erkek ürünleri de var, onlardan ben bahsetmeyeyim artık. Kokuları güzel her birinin de...


Şimdilerde Flormar böyle çılgın kampanyalar yapmıyor. Geçen sene bu ürünleri o kadar o kadar ucuza satmıştı ki. Bu kutudan çıkan tüm ürünlere toplam 50 tl verdiğimi hatırlarım da başka şey hatırlamam. Gerçekten süper bir indirim kampanyasıydı. Yine yapsa ya... ??


24 yorum:

  1. yellow maskarayı ben de baz olarak kullanıyorum :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. audrey
      değil mi ama aklın yolu bir demişler :)
      kırmızısını da alalım :)

      Sil
  2. indirim hep değişiyo yeni ürünlere yok ama :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik Psikolojisi
      evet ya, çok beğenmiyorum ben bu sene :(

      Sil
  3. gercekten cok guzel ve renklı bır alısveriş imiş:):) elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Bayram
      Çok teşekkür ederim :) Flormar'ın rengarenk ürünleri çok hoşuma gidiyor. Diğer markalarda yok bu çeşitlilik...

      Sil
  4. canım bu kampanyalara siteden mi ulaşıorsun. sitesnden mi sipariş veriyorsun.
    kirpiklerim kısacıktır ve de az flormarın rimelini kullanıyorum ama çok ta memnun değilim loreal lash architect daha dolgun gösteriyordu. rimel bazı diye birşey mi var? öyle kullanayım ben de . böyle dolgun kirpik nasıl yapılır yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın demir
      evet siteden sipariş veriyorum. daha zevkli daha uygun oluyor sanki :)
      Ayrıca rimel bazı da var flormarda. Ama ne zaman alacak olsam stokta görünmüyor. Ben de bu rimeli kullandım baz olaral. Hiç aratmıyor diğer bazları. Dolgun kirpiğin bildiğim en güzel yöntemi alta baz kullanmak :)

      Sil
  5. Flormarı eskiden kullanıdım şimdilerde makyajla hiç aram yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu
      Makyaj yapamazsam anlıyorum ki depresyondayım :)
      O kadar ki hayatımın rengi :)

      Sil
  6. Baya ürün almışsınız zamanında. Maskarayı merak ettim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla
      Evet çok almıştım, kullanıyorum hala :) Maskara güzel gerçekten.

      Sil
  7. Blogunuzu blog keşif etkinliğinden buldum takibe aldım sizde takibe alırsanız sevinirim :)
    http://yesmyldrm.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeşim
      Tabi geliyorum. Kahve yanı makyaj izleyicisi olmaya da belklerim :)

      Sil
  8. ne unutması yaa. biliyon mu senin kitabı okuyom ikinci bölümdeyim. söleseneee, bu altın çağa nasıl geçcez. nolcak napcaz.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      sipariş etmişsin gelmiş işte sana o çağ, daha nasıl gelsin diyerekten Kreatif Başkan'ın kulaklarını çınlatıyorum buradan :)
      Ayyy çok heyecanlı. Bitir, ben sana görüşünü sorcam bir ara :)

      Sil
    2. hımmmm ilk bölümden bile sorum var taams sona şey ederiz :) görüşten çok açıklama yapmalısın kii :)))

      Sil
    3. Yaparım yaparım :)
      Merak ettiğin, açıkla bana bu ne demektir dediğin ne varsa sen sor, açıklarım arkadaşım :)

      Sil
  9. merhaba çok güzel bir post olmuş gerçekten blogunuzu çok sevdim ve takibe aldım banada beklerim sevgileerle :)))) http://nuranseker.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nuran Şeker
      Çok teşekkür ederim, geliyoruuuum :)
      Sevgiler...

      Sil
  10. Seni takipteyim canım bana da beklerim sevgiler
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  11. Evet Flormar artık çılgın indirimler yapmıyor maalesef yine de diğer yerli markalara oranla daha çok indirim dostu ve kampanya dostu bir marka. Satin Matte ojeyi ben de hediye olarak edinmiştim siteden, ben bayılıyorum bu ojeye ve bu seriye. İncelemlerini de blogumda yapacağım. Güle güle kullanın :):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzellik köşem
      Çok teşekkür ederim bu güzel yorumun için.
      Sevgilerimi gönderiyorum...
      :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...