27 Nisan 2016 Çarşamba

Bitti Gidiyor 5


Makyaj malzemesi, krem, kozmetik... Ortaya karışık bir ''Bitti Gidiyor'' yazısında daha buluştuk işte! 
Alması kolay, bitmesi zor ürünlere şöyle bir göz atalım hemen...


Avon'un Color Trend serisinden alıp kullandığım, azıcık da kullanamadığım iki eyeliner... Gri olanı kurudu maalesef. Aslında rengine bayılıyordum. Sürülmüş halini görmek için blogumun ilk yayınlarından birine nostaljik bir dönüş yapabilirsiniz :) İşte 6 Renk Eyeliner yayınım.

Lila-mor karışımlı eyelinerın ise fırçası içindeyken kırıldı ve kullanımı imkansız hale geldi. O da çöpe gidiyor. 


Oriflame'in krem farlarından biriydi. Hydracolour serisinden (ki bu serinin rujlarına hastaydım, hepsini kaldırıverdi Oriflame). İsmi Rose Spring... Sürümü böyle buz beyazı, pembe karışımlı bir geçişliydi. Kurudu murudu derkeeen, şimdi çöpü boyluyor. Bir daha almam bu tarz bişey, kullanışlı olmuyor.


Yine Oriflame'in bir ürünü olan Refreshing Hand Cream With Cherry Extract... Yani tazeleyici vişneli el kremi. Bu kremin kokusunu, dokusunu çok sevdim. Bilgisayarımın yanında duruyordu. Bir kaç ayda bitiverdi. Zaten çalışma masanızda el kremi bulundurmazsanız bitmiyor o ürünler kolay kolay. Benden söylemesi :)


Bu da şimdiye dek kullandığım en güzel rimel. Yves Saint Laurent marka kömür siyahı bir maskara. Bir free shop deneyimine daha bakar alınması. Ama bakar yani, değer... Çok güzeldi. Silikonumsu bir madde kirpiklerimi sarıyordu, dolgunlaştırıyordu. Diğer rimellerin hiç birinde rastlamadığım bir histi bu. 


Garnier, Kuru Ve Çok Kuru Ciltler İçin ''Nem Dengesi'' Kremi:
Üzerinde, balsam dokusu yağ içermez, hızlı emilir. Sabah akşam sürün diyor.
Ben yalnızca gece kremi olarak kullandım. Çünkü yoğun bir krem ve gündüz kullanımında makyaj altı olamayacak nitelikteydi. Nemlendiriciliğini çok beğendim. Migros indiriminde yine 8 Tl'ye bulursam kaçırmam :)


Ruj numunesi de bitirirmişim :) 
Avon rujlarından Mauve Moon numunesi...


Simengdi Pearl Phyto-Silver Balancing Day Cream: Şimdi yurt dışından takipçilerim İngilizce yapacakları aramalarda açsın bir fotosuna baksınlar diye böyle ayrıntılı yazdım :)
Çünkü bu krem Çin'e giden tüm turistler tarafından kapış kapış alınıyormuş. Bana da, 20 kavanoz birden alan kayın validem getirmişti. Kokusu çok pis öncelikle onu söyleyeyim. İçinde gümüş parçacıkları vardı gri ve parlak, minik minik... Küçük toplar halinde de beyaz kremler vardı. Bu gümüş parçacıkları ve krem topları, şeffaf bir jelin içindeydi. Parmağınızı kavanoza daldırdığınızda bu üç değişik ürünün her birinden biraz geliveriyor. Du bakim yok mu ki bunun fotosu falan. Google'a sorucam :) 

Varmış... 

O kadar ayrıntılı tasvire ne gerek var. 
Ya zamanında çek fotonu ya da Google' a sor...


Bu da Avon Clear Skin Professional serisinden Deep Pore Cleansing Scrub: Bu peelingi hiç sevmedim. Aşırı yoğun, kimyasal bir kokusu vardı. Bana geldiğinde de işte bu resimdeki gibi kırıktı kapağı. Amaaan dedim, kim uğraşacak bürokrasiyle de değiştiricem şimdi dedim, kullandım. Çok zor bitti ama ya. 


Çok severek bitirdiğim bir krem... Oriflame Swedish Spa Dual Action Face Cream : Oriflame kremlerini çok sevdiğimi her yeri gelmede söyleyiveriyorum. Çok hafif formüllü soft kremler. Kokuları da çok güzel oluyor. Mesela bu krem çimensi, taze ot gibi bir kokuya sahipti. Çift etkili oluşu sayesinde hem gece hem gündüz kullanımına elverişliydi. İster banyodan sonra kurumuş yüzünüze, ister makyaj altına kullanın... Süperdi. 


Bu da yine çok severek bitirdiğim bir üründü. Rival De Loop Hydro Aqua Sprey. Yüz ve dekolte bölgesine özel bu sprey yüzümde çok çok hafif bir nemlilik hissi bırakıyordu. Daha sonra kullandığım spreyler tazyikli oluşları nedeniyle benden tam not alamadılar. Ama bu ürünün püskürtme yapısı tam kıvamındaydı. Rossmann'da yine görsem alırım.


Ruj bitirdim ruj! Avon saten ruj serisinden çok sevdiğim bir renk olan Latte isimli rujum bitti de gitti maşallah. Darısı diğer rujlarımın başına :)

Diğer bitti gidiyor yayınlarında da görüşmek üzere efenim... Bol bol sürün. Yoksa bitmiyor! :)


18 yorum:

  1. Avon'un o peelingini geçtiğimiz sene çok kullandım en güzel yanı içindeki tanecikler sayesinde yıkadıktan sonra yüzüme ferahlık hissi vermesiydi ama sana kapağının kırık gelmesi kötü olmuş :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde
      Gerçekten baya ferah, freş bir peelingdi. Baya da bereketliydi bitmedi bi. Hmm kapak kırıktı, bantlıyordum üstünü :(

      Sil
  2. Annecik ben sınava girdiiiim ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem
      Ay napsın bu kahve yanı. Kızların biri acıkır, biri sınava girer, biri okula gider :)
      Kız çok bende ay ne güzel :)
      Nasıl geçti söyle bakalım?

      Sil
    2. :D Biz de geziyoruz kızlarla yaa güzel geçti :) İnkılaptan 1 türkçeden 3 yanlışım var :)

      Sil
    3. Aferin sana tatlı kız :)

      Sil
  3. Rival De Loop Hydro Aqua Spreyi merak ettim termal suya alternatif bir ürün sanırım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Matmazel Green
      Termal su gibi evet. Çok sevdim :)

      Sil
  4. Ben ürünleri bir alırken birde böyle bittiklerini görünce seviniyorum.Al al nereye kadar dimi :)

    YanıtlaSil
  5. yaa bende bitirip atmak istiyorumm hep yarım hep yarım yaa :( yenilere yer açılıyor ne güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birdefnemasalı
      Kullan bol bol, sür sürüştür, başka yolu yok :)

      Sil
  6. Yves Saint Laurent rimeli gerçekten çok övüyorlar ama bende kararsız kalmıştım alma konusunda, bir denemek lazım gibi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pembe vosvos
      İyi rimel, tavsiye ediyorum :)

      Sil
  7. aqua sprey termal su gibi bi şey mi acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elma Şekerim
      Aqua sprey termal su gibi evet. İçerisinde aloe özleri varmış bunun. Çok hoş bir nemlilik sağlıyordu. Kesinlikle yağlandırıcı değildi üstelik ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...