4 Mart 2016 Cuma

Şubat Oriflame' lerim...


Herkes gibi, yenilerini, kullanıp bitirdikçe almaya özen gösterdiğim ve bitse de bitmese de indirimde görüp mutlaka aldığım kozmetik ürünlerim var. Oriflame' den iki üç ayda bir mutlaka bir şeyler alıyorum. Bu ay aldıklarım da işte bu türden ihtiyaçlarıma hitap ediyordu.

 Bu cicileri Oriflame kataloğundan seçtim. Gelene kadar görme imkanım olmadığı için, minik koliyi açmak ve içinden çıkan sürprizlerle tanışmak heyecan vericiydi. Neymiş bunlar bakalım :)


Ben bu durulanmayan saç spreyi olayını çok sevdim. Temiz saçımı nemlendirmek ve taramak için besleyici spreyler kullanıyorum. Çabuk çabuk da bitiyorlar. Bu defa piyasada, raflarda göremeyeceğimiz değişik bişey denemek istedim. Oriflame yeni çıkarmış bu ürünü:

Hairx CC Cream Hair Care Beautifier : Yüz kremi olarak CC Krem duymuştum ama saç için ilk defa duyuyorum. Sprey olmasına bakmayın, sıvı değil. Sıktığımda baya krem kıvamlı yoğun bir ürün çıkıyor.  Kokusu çok hoş. Benim için en önemli iddiası, saç uçlarını koruması ve beslemesi...


Love Nature serisi, Oriflame' in bitki özlerinden ürettiği doğal içerikli, hafif kozmetikleri. Daha önce yüz kremlerini kullanıp çok çok beğendiğim bu seriden kuru ciltler için olan (Nourishing Dry Skin) yüz yağı, gece kremi ve göz kremi aldım. Hepsi de gül kokulu (içerik: wild rose).

Love Nature Facial Oil: Bu ''yüz yağı'' 25 ml'lik bir cam şişede. Muhteşem bir gül kokusu ve kolay bir sürümü var. Yüze verdiği parlaklık ve yatıştırıcı hissi çok sevdim. Cildim kuru ve hassas olduğu için bundan böyle kremden ziyade yüz yağı tercih edebilirim.
Göz çevresinden uzak tutarak tüm yüze ve boyun bölgesine uygulanıyor.

Love Nature Night Cream: Yumuşacık sürümlü ve harika kokulu bir krem. Kıvamı o kadar güzel ki gündüz kremini de alıp makyaj altı kremi mi yapsaydım acaba dedim. Elimdeki gündüz kremleri bitince öyle de yaparım artık... Bu gece kremine bayıldım. Oriflame kremlerinin en sevdiğim yanı, yüzümde iritasyon ve alerji yapmamaları. İçerikleri her neyse yoğun ve rahatsız edici kimyasallar hissetmiyorum yüzümde. 50 ml'lik ambalajda Ama bana sanki daha az gibi geldi :/

Love Nature Eye Cream: Öyle ciddi bakımlar v.s için değil de göz makyajı yapmadan önce şöyle çok hafif bir göz kremi sürmek için ideal. Fardan, kalemden önce hafif nemlilik iyi oluyor... Bu serinin göz kremi tam da bu ihtiyacımı karşıladı. 15 ml'lik çok şeker bir tüp ambalajda.


Bunlar da renkli minnoşlarım...

Very Me Colour Mania Lip Balm Grapefruit Kiss: ''Dudak balmı'' almayacaktım aslında ama kargo ücreti karşılığında bu ürünü gönderiyorlardı, öylece geliverdi. İyi de oldu, çok şeker... Greyfurt aromalı, yumuşacık bir yavru ağzı- turuncu renge sahip. Very Me alt markasının tüm renkli kozmetiklerini başarılı buluyorum zaten.

The ONE Power Shine Prismatic Lip Gloss - Solar Plum: Danışmanlara özel katalogdan çok uygun fiyatlı seçtiğim bu renk, şu güne kadar Oriflame'den alıp kullandığım ''dudak parlatıcı'' lar  arasında en muhteşem renkli olanı. Çoook beğendim... Bakır, altın, pembe, erik moru karışımı muhteşem bir parıltı...

İşte şöyle!


Dudaklar mutlu :)
Görüşmek üzereee... <3

24 yorum:

  1. Oriflame'in ürünlerini bende seviyorum her üründe olmasa da kaliteleri güzel bence güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebru
      Aynen. Gerçekten beğeniyorum. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. saç için olan cc kremi ciddi merak ettim :)
    birdeee mim için davetlisinnn blogumda katılırsan çok mutlu olurum
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda
      Mim yapmıyorum ama nazik davetini kıramayıp elbette katılacağım.
      Sevgiler benden...

      Sil
  3. Hepsini iyi günlerde kullan canım. Umarım işine ve cildine yarayan ürünler olurlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Çok teşekkür ederim canım...

      Sil
  4. İyi günlerde kullan benimde çok bitenlerim var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siyah Kuğu
      Bitmediler daha :)
      Ama en kısa zamanda biterler de yenileri gelir umarım :D

      Sil
  5. Bir dönem sarmıştım Orriflame'ye alıpta kullanmadığım ve dağıttığım ürünlerin sayısı yoktur. Bir parfümü vardı hanımeli gibi kokan sonradan kaldırdı onu :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nursalkımı
      Hanımeli kokusunu merak ettim. Yoğun istek yapsak tekrar çıkarsalar :)

      Sil
  6. Selam, elinize sağlık. Bende gerçekten çok seviyorum Oriflame ürünlerini. Hepsi kaliteli değil çoğu ürünü seviyorum. Özellikle The One ruj serisine bayılıyorum. Kokusu da renkleri de çok güzel. Sizi takipteyim, beklerim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısanın güncesi
      Ben deçoğu ürünü seviyorum. The one serisi kullanmadım henüz.
      Geliyorum :)

      Sil
  7. Merhaba.Blog keşif etkinliğinden geldim ve blogunuzu takibe aldım. Bana da beklerim. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtepla Makyaj
      Hoş geldin. Tabi geliyorum :)

      Sil
  8. Merhabalar, başka bir blogtan buldum sizi ve hemen takibe aldım :) sizi de beklerim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda Süzen
      Tabi... Hoş geldiniz :)

      Sil
  9. Hiç Oriflame ürünlerini denemedim çevrem de satan da pek yok :/ güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde
      Üye yapayım ben seni :)
      Ben üyeyim ve sadece 2-3 ayda bir kendim için sipariş veriyorum. Satış yapman, her ay sipariş vermen gerekmiyor.

      Sil
  10. Bende koşarak geldim ki bloguna! ve hemen oriflame postunu tıkladım. Başkasına satmayan fakat kendine hayrı dokunan bir danışmanım bende ^^ Uzun süredir oriflame kataloglarını karıştırmıyordumm.Saç spreylerinde bb-cc modası yeni yeni yayılmaya başladı, buna oriflmein dahil olmasıda güzel olmuş :) daha önce bu serinin farklı bi spreyini kullanmıştım ve memnun kalmıştım, gerçekten başarılı ürünler çıkarıyorlar. Karma- yağlı ciltliyim amma velakin bazı bölgelerde kuruluk olabiliyorr o sebepten ötürü yüz yağınıda not ettim sayendee :) eline sağlık, güzel bir içerik keyifli bir yazı olmuş (Bu arada çok konuşmuşum yahu)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ause Esua
      Ay ne güzel
      Ben çok konuşan blog arkadaşlarına bayılırım :)
      Oriflame ürünlerini seviyorum yaaa..

      Sil
  11. O kadar güzel anlatıyorsun ki evdeki bütün kremleri sürüp sürüştürmek istedi canım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gökçe bağtır
      Ben de yayın yaptıkça sürme isteğim artıyor. Bunlar bitsin ki yeni ürünlerle yeni yayınlar yapabileyim diyorum :)
      O isteği uyandıracak kadar ballandırdıysam çooook teşekkür ederim sevgili gökçe :)

      Sil
  12. Bloğumda ödüllü blog keşif etkinliği var ayrıca çekiliş var beklerim sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa merak ettim güzel ve kültürlü ;) Gelirim ki :)
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...