22 Mart 2016 Salı

Günün Makyaj Kombini


Bugün yapılacak makyaj için seçtiklerim bunlar. Farların içinden seçimler yapıldı. Sonra ona uygun allık bulmak için uzun uzun allıklar incelendi. Derken uygun ruj seçimine sıra geldi. Her zamanki gibi tek bir ruj değil, iki farklı renk ruj seçildi veee...
         

Makyaj altı kremi olarak kullanılacak L'oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici bulunduğu yerden alınıp makyaj masasına kondu. Ardından tüm ürünler bir bir kapakları açılarak masaya serildi...


Rival De Loop'un açık tonlu Beauty Balm'ını bitirmeye çalışıyorum bu aralar. Az kaldı. Bu bitince yeni bir BB krem bitirmeye çalışacağım. Ürün bitirmek çok zevkli ama yaaa :) 
Kafein içerikli, hoş kokulu ve yoğun kıvamlı olduğu için çok seviyorum. Lsf 15 güneş koruyucusu da içeriyor. Rossmann' a mahsus güzelliklerden biri kendisi...

Elmacık kemiklerini Essence'in aydınlatıcı pudrasıyla aydınlatıyoruz. Üstündeki aşk mektubu deseni henüz bozulmamış haliyle olan yayını için buraya tıklayabilirsiniz.

Allık, Avon'un Color Trend serisinde yer alan toplam üç renk seçenekli allıklardan ''Flora''. Oldukça mat bir allık. Hoş, taze bir kokusu var. Beğeniyorum.

Flormar'ın Metalik Tekli Far serisinden gri olanı ile göz kapağının üzeri bir güzel renklendirildi. Sonra Ju-Di dörtlü terracotta far ile gölgelendirmeler yapıldı. Açık yeşil göz çukuruna, kahve ve koyu yeşil ise kuyruk bölgesinde daha koyu gölgeler için kullanıldı. Göstermek isterdim, ama işte... ;)


Rujları iki değişik renkte nasıl kullandığımı göstermek için de bu swatch' u hazırladım.
Avon Long Lasting Ruj serisinden ''Ravishing Rose''... Bu renge bayılıyorum. Kırmızı mı desem pembe mi...  Kalıcı oldukları için, bu serinin rujlarını sonrasında süreceğim daha parlak ve açık renkli rujlar için fon olarak kullanabiliyorum. Burada da öyle kullanıldı.

Yine Avon ruj serilerinden nemlendirici, parlak bir seriden ''Pink Prince''. Bu ruj serisi canlı, parlak ama hafif şeffaf rujlarıyla gönlümü fethettiği için hemen tüm renklerini almıştım. Her birini yarılamış durumdayım. En çok bu seri rujları kullanmışım. Artık satılıyor mu bilmiyorum... 

L'oreal kremin de madem kapağı açık kalmış, bizi seyrediyor, hakkında bir iki kelam edelim :)
20-35 yaş aralığı ciltler için tasarlanmış bir gündüz kremi. Şöyle bol bol süreyim, yüzüme boca edeyim diyemiyorsunuz. Çünkü yaymaya çalışırken kuruyan yerleri hemen soyulmaya başlıyor. Cilt kusursuzlaştırıcı özelliğini vermesi için içerisine pudra katılmış sanırım. Yağlı kıvamda bir krem değil. Çok az miktarda sürüp yaymak gerekiyor. Makyaj altı kullanım için uygun. Fakat sağlık için, bakım için tercih edilmesini önermiyorum.

İşte bu kadar...
Görüşürüz :)



28 yorum:

  1. Cok güzel bir yazı olmuş teşekkürler canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla
      Ben teşekkür ederim asıl :)

      Sil
  2. loreal kremi soracaktım ki yazının sonunda değinmişsiniz , edinmeyi düşündüğüm kremlerden biriydi :) teşekkkkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eylem
      Ben teşekkür ederim...
      L'oreal bu yayının assolistiydi, o yüzden sona kaldı :)

      Sil
  3. Tam da adına vurulup ''L'oreal Paris Skin Perfection Cilt Kusursuzlaştırıcı Günlük Nemlendirici'' almaya kesin karar vermiştim ki son paragrafın sayesinde vazgeçtim. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma
      Ben de vurulmuştum kendisine :)
      Ama işte denemeden bilinmiyor. L'oreal'in beyaz ambalajda seramidli bir çeşidi var ki asıl ona bayılıyorum. Yakında tanıtırım. Onu tavsiye edebilirim rahatlıkla...
      Ben teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Dediğiniz gibi loreal krem çok sürüldüğünde makyaj altında hiç iyi olmuyor. Ben deneyimledim. sonrasında pütür pütür dökülüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın
      Gerçekten öyle. Ama L'oreal'in beyaz ambalajda, seramidli gündüz kremini şiddetle tavsiye ediyorum. O harika bir krem.

      Sil
  5. merhaba :) essencesin aydınlatıcısına takıldı gözüm alıp denemeli :) ne güzel yazı olmuş bu böyle sevgileer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Funda Dene
      Merhaba :)
      Çok teşekkür ederim bu güzel iltifatın ve yazıma vakit ayırdığın için :)
      Sevgiler...

      Sil
  6. Hiç görmediğim ürünler var sende :) Rival de loop balm tam olarak ne işe yarıyor? Ju-di markasını da hiç duymamıştım. Du ben senin blogu biraz karıştırayım bakalım daha neler öğreneceğim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gökçe Bağtır
      Rival balm piyasadaki BB kremlerin ayarında bir ürün. Vegan içerikli, parabensiz falan oluşuyla ön plana çıkıyor. Rossmann'larda bulunuyor. Ama azcık sürümünde soyuk soyuk oluyor.
      Ayyy karıştır karıştır :)))

      Sil
  7. Bayanlar için baya yararlı bir bloga benziyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Furkan Narin
      Sizi Kahve yanı kitap bloguma alalım lütfen :)

      Sil
  8. Merhabalar,blogunuz çok hoş,takipteyim:)banada beklerim.
    sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, geliyorum.
      Hilal Ceylan

      Sil
  9. Belíssimas indicações de produtos! *-*
    Estou seguindo o blog!
    www.generoproibido.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
  10. L'oreal markasının gündüz kremini çok görüyorum Migros'ta bazen indirime giriyo ama hiç denemedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde
      Evet en uygun Migros satıyor indirim günleri :)

      Sil
  11. Oo burası da Kleopatranın gizli güzellik dünyası :) Loreal 20-35 yaş dedin ya hıh küstüm ben 39 yaşındayım :)
    güle güle kullan Kahve Yanıcım sevgiler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Demirkadın
      :)))
      L'oreal'i kullanamama ramak kaldı benim de :)))
      Beyaz olanı var, seramidli. onu tavsiye ediyorum, harika...

      Sil
  12. Şekercim Haftanın bloğu seçildin. Bir hafta misafirimsin ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cafe Tigris
      Evet evet, harikasın :)

      Sil
  13. Önce tigris sonra kahve yanı şimdi de burası dönüyorum işte güzel bir seçim olmuş hepside teşekkürler :) sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zehra Ertugru
      Ay ne güzel :))) Tigris'e de sana da kocaman teşekkürler öyleyse :)))
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...