25 Şubat 2016 Perşembe

Yves Rocher Hediye Kuponu Kullandım


Arada sırada posta kutusunda Yves Rocher' un adıma düzenlediği hediye kuponları görüyorum. Bu da uzun zamandır gitmediğim mağazasına gitme nedenim oluyor. İşi biliyorlar ama :)

İlk kupon aylar önce gelmişti. Yanılmıyorsam 29.90 tl değerinde olan bir duş yağı hediye edileceğini vaat ediyordu. Bununla birlikte mağazadan alacağım her hangi bir ürüne de %30 indirim yapılacaktı. Ben de zaten o aralar değişik renkte bir eyeliner arayışında olduğum için hem duş yağı hem de eyeliner almış oldum. Bu alışveriş 31 tl falan tutmuştu. Yves rocher markalı iki ürün için gayet güzel bir fiyat.


Duş yağını daha önce kullanmadım. Tradition De Hammam... Hamam geleneğinde duş yağı kullanır mıydı ki büyüklerimiz?! Ben hiç duymadım :) Ama bu ürün çok ilgimi çekti. Çünkü suyla birleşince köpüğe dönüşüyormuş. Duş jeli ya da sabun kullanımından sonra nemli bir his bırakacağını düşünüyorum. Yalnız kokusu muhteşem... Vanilya ve amber karışımı oryantal bir koku. Argan yağı içeriyormuş...

Geçenlerde yine hediye kuponu buldum posta kutusunda. Bu defa 39.90 tl değerinde sprey vücut yağı hediyeydi. Fiyatı % 25 inecek olan her hangi bir ürün almam gerekiyordu. Ben yine eyeliner aldım :)


Biri mürdüm renkli (06) Prune, diğeri ise lacivert olan (04) Saphir... Eyelinerlar bitirebildiğim nadir ürünlerden olduğu için tercih nedenim oldu. Yoksa ne harika rujlar, farlar da var mağazada. İnsan kendini kaybediyor renkler arasında. Biraz makyaj malzemesi bitirelim, öyle alırız.


Sürünce çabucak kuruyor, çok beğeniyorum. Renkler çok oturaklı.


Vücut yağını kullanmaya başladım bile. Kuru yağ olduğu için bıraktığı his çok güzel. Öyle vıcık vıcık yağ olayı yok. İpeksi bir his bırakıyor. Kokusu da çok hafif ve hoş. Bu da duş yağı gibi bitkisel içerikli. Andiroba Cevizi ( o da neyse :) özü içerikliymiş. Duştan sonra kullanılması tavsiye edilmiş. Paraben içermemesi de güzel bir özelliği.


Siz Yves Rocher hediye kuponu kullandınız mı? Neler aldınız bakim? 



26 yorum:

  1. Duş jel-yağını bende kullanıyorum, kupon hediyesi bana da :D Güzel ama müthiş bir işlevi varmış gibi gelmedi bana onun için hediye veriyorlar sanırım :D Doğum günümde şampuan(Douceur Gentle diye geçiyor adı) hediye etmişlerdi, normalde fiyatı 20 liraymış. Saçlarım kuru olduğu için şampuan çok önemli benim için ve ürün tüm saç tiplerine uygun olarak satılsa da memnunum o üründen :) Dudak kremlerini kullanıyorum frambuazlı ve makedemya fındıklı. İkisi de çok güzel, fiyatı da 9 küsür bir şeydi ama küsüratını hatırlayamadım :/ Ablama hediye aldığım asansörlü dudak kalemi vardı bir de, sonra benim oldu ama :D Çok seviyorum onu da(Numarası 06159) Son olarak kiraz çiçekli müthiş bir parfümünü kullanıyorum Yves Rocher'in. İndirim zamanlarında alıyorum o parfümü genelde, normal fiyatı 79 %50 indirimlerde çok mutlu edici bir fiyat oluyor tabii :D
    Ya ne çok konuştum :D Yves Rocher çok sevdiğim bir marka olunca :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Karga ve Kız
      Valla kırk sene görsem mağazada neymiş bu diye almam. hediye versinler ki kullanalım değil mi ama :)
      Keşke şampuan verselermiş bana da ya. Daha işlevsel...
      Dudak kremlerini merak ediyorum ben de.Madem beğendin, en kısa zamanda ben de deneyeyim.
      O numara dudak kalemi alınacak öyleyse! Tamamdır numara aklımda :)
      Yüzde elli indirimi oluyo mu onların ya? Süper o zaman...
      Güzel, kaliteli bir marka. Ben de seviyorum Yves Rocher'u... Seve seve dinledim seni. Bu bilgiler çok hoşuma gitti, teşekkür ederim <3

      Sil
  2. Ay yağları çok merak ettim güle güle kullan canıııııım :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakımlı Bayan
      Çok teşekkür ederim canım :*
      Yağlar yakında kremlerin losyonların yerini alacak sanırım :)

      Sil
  3. Güle güle günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Vanilya ve Amber varsa kokusu zaten güzeldir kiii :) Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menfi Ebru Taş
      Vanilya ve amber çok severim :) Teşekkürler...

      Sil
  5. çok iyiymiş güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beauty beybi
      Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çağla Görmenoğlu
      Teşekkür ederim canım :)

      Sil
  7. Eye liner renklerine bayıldım. Ben de kayısılı peelingini çok severek kullanıyorum mesela. Güle güle kullanın hepsini ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeplali
      Başka da renkleri var, yeşil falan. Ben de çok seviyorum canım, teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Çok güzel bir alışveriş olmuş.Yves Rocher vücut ürünlerini seviyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Şahin
      Çok teşekkürler, ben de çok seviyorum :)

      Sil
  9. Vaoovvv eyeliner bayıldıımmmmm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kübra y
      Eyelinerlarını seviyorum :)

      Sil
  10. Yves Rocher çok sık duyduğum ama henüz hiçbir ürününü kullanmadığım bir marka. Özel günlerdeki indirimlerden o kadar çok ürün almışım ki onlardan yeni ürün almaya sıra gelmiyor. Birçok kullanıcıdan övgüsünü duyduğum Yves Rocher'i de ilk fırsatta deneyeceğim.

    Aldığın ürünleri iyi günlerde kullan Kahve'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Gerçekten çok seviliyor. Ben de bugüne kadar kullandığım ürünlerinden memnun kaldım. Şimdi cilt bakım ürünlerini merak ediyorum. Tonik, krem... v.s. Elimdekiler bitince ben de denemek istiyorum.

      Çoook teşekkür ederim canım benim...

      Sil
  11. bir çok avm'de var , ben de hiç bir ürününü kullanmadım biraz tuzlu diye sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merve Sevim
      Güzel kampanyalar da oluyor, öyle denersin :)
      Kampanyasız fiyatlar biraz tuzlu evet.

      Sil
  12. Güzel günlerde kullan. Çok seviyorum Yves Rocher 'i. Tabi online alabiliyoruz biz o ayrı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap ve Kitap
      Çok teşekkür ederim. Online güzel kampanyası oluyor ayın son günleri, kelebek indirimi diye bişey :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...