23 Şubat 2016 Salı

Trnd Vernel Max Projesi' ndeyiz!


Daha önce de projelerinden birinde yer aldığım Trnd, yeni bir projeyle yine iş başında. Bu sefer konumuz, Vernel Max Taze Gül kokulu konsantrenin tanıtımı.

İşte de benim Trnd paketiiim! 

1000 Trnd' ciden biri olarak Vernel paketimi açtım ve resimlerini çektim. Bu aralar bol bol çamaşır yıkanacak demek ki :) 

Bu Vernel'ler bildiğimiz Vernel' lerden değilmiş. Formülleri değişmiş, yenilenmiş. En büyük iddiası ''uzun süreli ferahlık''... Çünkü ''ferahlık incileri'' içeriyormuş. Peki ne bu ferahlık incisi? İşte böyle bişiy:


Başka da bir sürü çeşidi var Vernel Max'ın. Yasemin&Aloe Vera'lısı... Taze Lale' lisi... Nergis Çiçeği&Lavanta' lısı... Japon Gülü&Itır Çiçeği kokulusu...

Vernel Max, çamaşırları yumuşatırken ve güzel kokmalarını sağlarken aynı zamanda dokularının daha uzun ömürlü olmasını, daha çabuk kurumalarını ve zamandan tasarruf ederek ütülenmelerini de sağlıyormuş.


Şimdi Vernel' le sloganımız tam da şöyle olacak :


Gül kokuları ile kalın, hoşça kalın...


14 yorum:

  1. Bende projeye dahil oldum ve günlerdir evimde taze gül esintileri var :)) elime geçeni yıkıyorum, sana da iyi denemeler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze
      Çok çamaşır yıkıyosun :)
      Teşekkürler...

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Naz O.
      Bugün yıkadım, güllü müllü :)

      Sil
  3. kazanmanıza çok sevindim bende katıldım kısmetime çıkmadı :) güle güle kullanın

    Gözde'nin Blog Günlüğü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözde
      Çok teşekkür ederim.
      Yakın olsak ben sana verirdim ki, boşver :)

      Sil
  4. Bu kampanyaya ben de başvurmuştum ama kabul edilmedim. Neyse yabancıya gitmemiş :-) Umarım üründen memnun kalırsın Kahve'cim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Niye çıkmamış ki... Kahve paylaşır ki seninle arkadaşım ;)
      Sevdiğim arkadaşlarıma ben gönderirim zaten diye düşünmüşlerdir :)
      Çooook teşekkür ederim canım benim... Yabancıya gitmemiş diye sevinen gönlüne sağlık senin :*

      Sil
  5. çok proceci olmuşsun sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep
      Proce sektörüne girmiş bulunuyorum :D

      Sil
  6. Kullandın mı peki Kahve Yanı? Memnun kaldın mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dağınık anne
      Kullandım kullandım :)
      Yumuşatıyo, güzel kokuyo :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...