6 Şubat 2016 Cumartesi

Sekizli Allık Paletim



Ya ne bileyim, üstünde Mac yazıyo... Ben de sosyete pazarından aldım. Çok severek de kullanıyorum. Sonuçta likit ürün olmadığı ve ancak yüz kremi, üstüne fondöten ve onun üstüne pudradan sonra, bir allık olarak en üstte yer aldığı için yok şöyle zarar verir, yok böyle bilmem ne yapar kısımlarına girmedim... 


Sonuçta mağaza kirasını ödemeye ortak olduğumuz ve bir tane rengine 190 Tl verdiğimiz takdirde de bu ürünler cildimize vitamin enjekte edip mucizeler yaratmıyor. Orijinal olduğunu düşündüğümüzde içerdikleri kimyasallar pek bir sempatik görünüyor nedense bizlere. Aslında mağazalarda satılanlarda da ne zararlı kimyasallar var...



Bu orjinalite olayı da spekülasyonlarla dolu biraz. Çok ufak bir hatadan dolayı fabrikalarda o ürün tamamen üretim bandından kaldırılıyor ( bu genelde ambalajla veya kalıplamayla ilgili bir hata oluyor) ve el altından çok çok ucuz fiyatlara satılmaya başlanıyor. Ondan sonra da raflardakiler çok pahalı bulunup alınmayınca haklı olarak mağazalar da aman onlardan uzak durun diyebiliyor. 


Öyleyse soruyorum, bu allıkların pigmentasyonu nasıl oluyor da hayatımda kullandığım en güzel allık yapıyor onları? Ne koymuş ki bu adamlar bunun içine?


Çevirmemişim fotoğrafı, böyle ters kaldı ya :)



İlk ikisi aydınlatıcı özellikte terracotalar...


Bunlar hastası olduğum iki renk. Biri koyu kahve, mor geçişli bir renk. Diğeri de muhteşem bir bakır turuncusu.


Bu ikisi mat bir pembe ve yine mat bir kayısı...


Bunlar da ''plum'' diye adlandırılan erik moru ve altın sarısı iki muhteşem renk...


Yaklaşın :)


Dediğim gibi, bilmiyorum... Çok ahkam kesmek de istemem bilmediğim bişeyle ilgili. Uzmanlık alanım değil maalesef... Gerçekten Mac midir değil midir onu da bilmem. Satıcılar yeminler ediyor, valla orijinal ablacığım diye :) Dubai'den getirtiyolarmış falan...

Tek bildiğim ben bunları aldım ve hayatımda en severek kullandığım allıklarım oldular. Hem de sistem tarafından soyulduğum hissini yaşamadım ve dünyanın parasını yatırıp rahatsızlık duymadım. Herkesin kendi tercihi... Sonuçta bunlar kaçak sigara gibi merdiven altlarında satılmıyor. Denetimi yapılan sosyete pazarlarında dükkan gibi tahsis edilen mekanlarda satılıyor. Gerisi kişisel tercih... Ama likit ürün ve krem alımında çok daha hassas olmak gerektiğini elbette düşünüyorum.


24 yorum:

  1. içerik konusunda ben de size katılıyorum, yüzlerce liralık ürünlerde de rezalet içerikler olabiliyor... güle güle kullanın renkler güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygun Evrim
      Ne güzel böyle aynı fikirde olmak. Yayını yaparken biraz çekindim, şimdi kızacak birileri dedim :) Ama evet yüzlerce liralık olunca çok da güvenilir olduğu anlamına gelmiyor... Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım, yazdığın gibi kimyasal işin içine girince en pahalısının da zararı mutlaka vardır cilde...ve marka ürünler ateş pahası:( elbette bütçemizi düşüneceğiz alırken....aslında evde kendi nemlendiricimizi yapmak bile mümkün diyorlar:) gerçi denemedim ...:)
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürükveben
      Sevgili Müjde, gerçekten öyle... Çok pahalı diye güvenilir olmuyor onlar da maalesef. Bütçe de çok önemli. Tek bir ürüne yüzlerce lira yatırmak bana müsriflik gibi geliyor.
      Evet krem de yapılabiliyormuş evde. Şimdilik cicili bicili ambalajların cazibesine kapılmaya devam ediyorum :)
      Ama denerim de her halde bir gün ;)

      Sil
  3. Hayır bebeğim hepsi çakma ama hakikaten hiç fena değiller allıklar. Rimele sakın bulaşma ama allık far süper

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anne güncesi
      Çakma hepsi değil mi, o yeminler falan boşuna :)))
      Ama sürümdeki kaliteyi açıklayamıyorum maalesef kendime. Süper yapıyolar çakmaysa da...
      Rimel, krem ve ruj olarak tercih etmem kesinlikle. Ama kuru olanlar, işte fardı, allıktı çok başarılı yaaa... :)

      Sil
  4. Pazarlarda satilan ürünlerin gercek olduğunu düşünmüyorum fakat bazen oyle urunler bulunuyor ki gerceklere tas çıkarıyor. E wet n wild ucuz ve gratiste satiliyoe diye dunyanin reklamı yapildi ama sonuc çin mali ama lafa gelince çin mali almayin. Anlamadigim dukkanlarda satilinca populer olan ürünler çinden alınınca mi kötü oluyor. Sen yan etkisini görmediysen severek kullan bence illa marka takintisi yasamamizin anlami yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlailgili
      Aynen katılıyorum. Taş çıkarıyolar. Mağazadan aldığım çoğu markadan başarılılar. Ve evet dediğin gibi mağazalarda satılan her ürün de kaliteli ve güzel çıkmıyor. Altına bir sürü krem v.s. sürüyorum ya, cildimle doğrudan teması olmuyor ve hiç bir yan etkisini görmedim. Ki benim cildim baya hassastır da... Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Ay şimdi hani ben makyaj yapmıyorum elbette ama yani eğer yapsaydım gözlerim çok komik olurdu :D Ahahahaha :D Ya MAC'e gittim gideli cidden yani pek gezememiş olsam da bu paletteki renklere ba-yıl-dım *-* Benim olsuuuun :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem
      Senin çok güzel gamzelerin var dünyalar güzelisin tatlım <3
      Makyaja var hele, sen bir dur hele. Bak annen olarak izin vermiyorum :D

      Sil
  6. Ay ben de yazıları okumadan yorum yapmıştım ama :D Ay MAC yazısı gösteriş sadece ya :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem

      Sen nasıl okumadan yorum yaparsın bakalım ha!
      Benim ne kadar kendini beğenmiş, burnu havada, yayınlarımı Dünya'nın merkezi sayan, egoist biri olduğumu bilmiyo musun?
      Yayınlarımın altına yapılan yorumlardan hoşuma gitmeyen olunca bırakıyorum nezaketi, insanlığı, arkadaşlığı bir kenara. Karşımdakini haşlayıp koyuyorum şuraya. Bir ben çarpıyorum, bir de duvar çarpıyor onlara.

      :)))))))

      Ay dediklerime ben bile güldüm oturduğum yerden. Yapanlara da gülüyorum zaten aynen bu şekilde. Sen de gül e mi :D

      Tatlı kız. MAC yazısı gösteriş sanırım evet :D :D :D

      Sil
  7. harika gözüküyorlar güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kozmetik psikolojisi
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  8. Ben bu ürüne bayıldım zaten :)) Bu renkleri hiç kullanmasamda hoşuma gitti. Bende aynı sekilde almıstım gecen hafta inanır mısınız mükemmel çıktı allık paleti almıştım hepsinin pigmentasyonu mükemmel. fondöten berbat çıktı ama allık paleti o kadar güzeldi ki hiç üzülmedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çağla Görmenoğlu
      Ay ben kullanıyorum her rengini deli gibi ayol :)
      Özellikle plum allık bulmak zor piyasada, tam rengi tutturamıyorlar. O yüzden mor olanı çok hoşuma gidiyor özellikle :) Değil mi ya, nasıl yapıyolar o pigmentasyon işlerini de öyle güzel çıkıyor. Hmmm... Fondöten falan almayalım ama ya sıvı olduğu için çok sağlıklı olmayabilir.
      Allık paletini güle güle kullanın siz de :)

      Sil
  9. Güzel bir paletmiş gerçekten, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  10. Bir konuda haklısınız, bazen makyajdan çok gösteriş ve marka takıntısı olduğu için alan kişilerde var. Tabi ki bütçeye göre de değişir bu. Cildin emdiği fondöten vs olmadıkça bence kullanılabilir diye düşünüyorum. :) Güle güle kullanın renkler hoş. :)

    http://menfiebrutas.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menfi Ebru Taş
      Aynen katılıyorum :)
      Yorum için çok teşekkürler...

      Sil
  11. Ben bir keresinde ruj almıştım.fakat o ambalajda mac ruj hiç üretilmemiş meğer :) üstelik zorla o kadar çok fiyat kırdılarki tanesi bir liradan 25 ruj falan set şeklinde almıştım.o zaman dank etti bana.bundan ne kar elde ettiki? Kaça mal oluyorki bunlar ? Diye.bu yüzden şahsen ben alamam.ama evet mağazadan aldıklarımızda da kimyasal var :( ama en azından içeriklerine bakıp seçilebilir.bunlarda içeriğin doğru yazdığını sanmıyorum.yanlış anlamayın hiç mac fln kullanmadım.nacizane görüşüm.güle güle kullanın.güzelmiş cidden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. müge yıldırım
      Öyle 25 ruj görsem ben de alırım :) Yok ama ruj alınmaz gerçekten de. Çünkü eser miktarda da olsa yutabiliyoruz. Kremsi kıvamıyla zararlı olabilecek ürünlerin başında ruj geliyor. Fondöten ve yüz kremi de almam kesinlikle. Ama işte fardı, allıktı... dayanamıyor insan :) Güzel yorumun için çok teşekkürler :)

      Sil
  12. Merhabalar Arkadaşlar,
    Ben geldim:) Renkleri ben de çok sevdim, çok nadir kullansam da şeftali, kahve ve tonları allıklar hoşuma gidiyor:)))
    Ben de beklerim sayfama sizleri, katılırsanız sevinirim:)))
    fulyapimlezzetler.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fulya Süzen
      Merhaba :)
      Hoşgeldiniz, tabi ki :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...