13 Şubat 2016 Cumartesi

Rival De Loop Gece Kremi Hayal Kırıklığım!


Daha yeni aldım sayılır. Çok olmadı... Yılbaşı indiriminde Rossmann' da gece kremi arayışına girmiştim. Rival De Loop markasının diğer ürünlerini severek kullandığım için indirimde olduğunu da görünce tereddüt etmeden almıştım. 3-4 haftadır çekmecede bekliyordu. 

Paraben içermediği ve vegan içerikte yapılmasına özen gösterildiği için her zaman Rival De Loop benim için saygı uyandıran bir markadır. Diğer pek çok markaya göre güvenilir bulurum. Ayrıca uygun fiyatlı ürünleriyle pek çok markaya muadil olduğunu düşünmüşümdür hep.

Ancak bu defa kremin kapağını açmamla birlikte büyük bir şaşkınlık yaşadım.


Öncelikle çok ağır ve berbat bir koku karşıladı beni. Kremin yüzeyi pürüzsüz bir balmumu kıvamında görülüyordu ilk izlenim olarak. Parmağımı değdirmemle birlikte paramparça, pütür pütür bişey haline geldi. Üstelik sulu, yağlı ve kremsi kısmı parça parça dağılıp birbirinden ayrıldılar. Ne ele geliyor, ne de doğru düzgün sürülebiliyordu. Olabildiğince yakından ve net çekip bu durumu detaylıca gösterebilmek istedim. umarım fotoğraf bu konuda fikir veriyordur. Kokusuysa tarifsiz... Yani her şeye rağmen kremi yüzüme süreyim derseniz kimse yanınıza yaklaşmaz, o kadarını söyleyeyim :)

Ne kadardır rafta kalmış, neden böyle bir ürün faciası yaşamak zorunda kaldım, bilmiyorum... Son kullanma tarihi falan da yazmıyor kutuda. Barkod numarası, üretim seri no'su falan var. Faturayı da atıvermiştim geçen haftalarda. İade de edemem. Ama şöyle bir durum var; Rival De Loop sadece Rossmann' larda satılan bir marka. Dolayısıyla her hangi bir Rossmann mağazasının bile bu konuda duyarlılık göstereceğini düşünüyorum. Bozuk ürünün hiç bir şubelerinde bulunmasını kabul etmemeli Alman disiplinli bir firma.


İçeriğinde Jojoba yağı, Shea yağı, Omega 3, Provitamin B5, yosun ekstreleri, magnezyum, çinko, bakır varmış. Belki de bu kadar zengin içerikle kafası karışıp kendini imhaya başladı bu krem :) 

Araştırdım ama bu markaya ait başka bozuk gece kremi yayını bulamadım. O nedenle sorumluluk hissedip yazmak gereği duydum. Bir başkasının daha başına geldiyse haberdar olsunlar istedim. Yarın gidip şubeye kremi göstereceğim. Bakalım... 


27 yorum:

  1. Jojoba yagida shea yagida cok aromatik kokular degiller ama acaba sicakta fln icerigimi bozuldu direk bu yaglardan alabilirsin krem yerine ben oyle yapmistim yorumlarını yazmistim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlailgili
      Olabilir ki valla. Ne varsa doğal yağlarda var zaten :)
      Sıcak olabilir evet, rafları ürünlere çok yakın ledlerle ışıklandırıyolar ya elimi uzatıyorum, baya sıcak... Ürün ne yapsın o ortamda.

      Sil
  2. Kotu olmus ya normal kivami insallah o bozuk kivama yakin degildir kullanmadim ama rival de loop markasinin kremleri guzel diye biliyorum hatta satis danismanlari israrla oneriyor ben kullaniyorum cok memnunum diye hic denemedim ama denemek niyetindeydim elimdekiler bitince insallah boyle bir sorunla karsilasmam ben de rival de loopun kas kirpik boyasi hakkinda bi yazi yazicam kisa Zamanda hicbir sekilde boyamadi o da mesela

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin
      Normal kıvamının böyle olduğunu sanmıyorum. Yarın götürücem bakalım ne yapacaklar...
      Aldığında mutlaka mağazada açıp görevlinin yanında test et ya da faturasını ilk kullanıma kadar sakla derim. Bu ürünle ilgili böyle bir problem olabiliyosa temkinli olmak lazım.
      Ürünlerin üzerinde serin ve kuru yerde saklayın yazıyor ama mağazalar anormal sıcak oluyor. Ben buna bağlıyorum yaşadığımız bu problemi.

      Sil
  3. Bir site varmış. Ürünün kodunu yazınca üretim ve son kullanma tarihini öğrenebiliyormuşsun. O siteyi bulabilirsen son kullanma tarihini kontrol edebilirsin. Büyük ihtimalle geçmiştir. Bazı firmalar son kullanma tarihi yaklaşan ürünleri indirimli satarak ellerinden çıkarıyorlar. Böyle yapmış olabilirler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Duymuştum sanki öyle bişey evet... Geçmiş olabilir gerçekten çünkü berbat kokuyor :(
      Yarın bi icabına bakarlar heralde.

      Sil
  4. çok ciddi üzüldüm inan gördüğüm tabloya
    hiç bişey yapmasan yaz rossmana facebook sayfasından aldığın şubeyi söyle canim tarihiyle birlikte ve değişim talep et istediğin kadar fişin olmasın kayıtlardan çikartırlar mutlaka
    bu serinin göz kremini kullandım inan yüzlerce liralık göz kremlerine taş çıkartır o kadar memnun kaldım.
    muhtemelen sevk esnasında bir kırılma oldu soğuk depoda sıcağa maruz kaldı ve bu hale geldi içerisinden canavar çıktı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda
      Canavar ki canavar gerçekten :)
      Yok aslında yüzüme sürdüm denemek için, baktım bozuk olmasa kaliteli, tam istediğim gibi yağlı mı yağlı bir krem. Ama iki gün kimseyle görüşmemeyi göze almak lazım (kokudan) :)

      Sil
  5. Gerçekten üzüldüm, ben şahsen bu marka ile hiç bir sorun yaşamadım ama endüstriel yapımlarda olabilmeyecek birşey değil. Gidip değiştirmen en doğrusu, normal olması mümkün değil...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gamze
      Gidicem yarın bakalım ne diyecekler. Bir çözüm bulacaklarına inanıyorum açıkcası... Çok sağol :)

      Sil
  6. keyifle aldığınız bir ürünün size hayal kırıklığı yaşatması çok can sıkıcı bir durum :( inşallah hatalarını telafi ederler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emel
      Telafi edeceklerini düşünüyorum.
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  7. Böyle durumlar gerçekten can sıkıcı, değişim yaparsın umarım :)
    Sevgiler ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren
      değiştirdiler bugün :)
      Sevgiler <3

      Sil
  8. Tereyağı gibi bir şey olmuş, kesinlikle bozulmuştur. Götürdün mü peki aldığın şubeye? Ürünleri talimatlarına göre saklasalar böyle sorunlarla da karşılaşılmaz ya neyse :/ Belki bunda da vardır bir hayır :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci
      Canım gerçekten tereyağı gibi :) Kokusu da acı tereyağ gibiydi. Aldılar aldılar... Yenisini verdiler. Yenisi beyaz zaten, tanışmış oldum ürünün sağlam haliyle. Beyaz ve böyle berbat kokmayan bişey :) Yayınını da yaparım artık yenisinin <3

      Sil
  9. Kötü olmuş ya.
    http://checkcosmetic.net/

    Bu siteden bakılıyordu ama ben senin barkod no ile bilgi bulamadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtap
      Aa! baktın mı sahi? Yok demek... Dün götürdüm değiştirdiler. Koklayamadılar bile o kadar feciydi :)
      linkten bakarım ben bazı ürünlere artık bundan sonra, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  10. görüntü tereyağı gibi gerçekten , üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi
      Değiştirdiler. Yeni krem beyaz zaten, bu resmen tereyağına dönüşmüş :D

      Sil
  11. hımmm evet belli bayatmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      hee fotoğraftan bile belli :D

      Sil
  12. Eeveeet! Değiştirdiler. İşte kremin yeni ve bozuk olmayan hali! :)
    http://kahveyanimakyaj.blogspot.com.tr/2016/02/degistirdiler.html

    YanıtlaSil
  13. jojoba yağı fazla gelmiş:)))

    YanıtlaSil
  14. Ooo çok kötü olmuş, geçmiş olsun :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...