16 Şubat 2016 Salı

Değiştirdiler!


Geçen gün yaşadığım Rossmann Gece Kremi hayal kırıklığını hatırlarsınız. Yarın gidip ne yapacaklar göreceğiz demiştim. Sağolsunlar fiş fatura sormadan hemen kasada değişim yaptılar. Bunun için kavanozu açıp koklamaları yeterli oldu :)
Hatta kasadaki kızcağız yüzünü öyle bir buruşturdu ki, merak edip arkadaşı da kokladı. Hemen depoda bir yerlere götürdü koştura koştura :)


''Zaten renginden de belli, bozuk bu'' dediler. Yeni bir kutu bulup getirdiler. Açıp bir kontrol edelim mi dediler. Evet evet dedim. Risk almak istemedim bu defa.
 Diğeri sapsarı, tereyağı görünümlüydü. Berbat görünümüne yakından bakmak isterseniz işte buracıklarda bir yerlerde :)


Bu ise beyaz ve pürüzsüz... Yeni almışım gibi sevindim :)
Teşekkürler Rossmann :)

32 yorum:

  1. Ozaman kullan yorum yap bizde okuyalim olurmuu;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürdüm şimdi :)
      Güzelmiş ya... Tam istediğim gibi yoğun mu yoğun, yağlı mı yağlı :)

      Sil
  2. Rossman'ın ürünlerine bayılıyorum . Bunu bilmiyordum, öğrenmiş oldum. Bravo onlara bir kere daha beğendim .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigris
      Bence de bravo. Müşteri memnuniyetine önem veriyorlar demek ki :)

      Sil
  3. Rossman bir kere daha benden geçer not aldı. Ürünlerini çok seviyordum ama bunu bilmiyordum. Yolum düştüğünde alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigris
      Bu ürünü seveceğine eminim. Rival De Loop'un hem fiyatları uygun hem de içerikleri güvenilir.

      Sil
  4. Müşteri memnuniyetini önemseyen böyle firmaları çok seviyorum. Rossmann senin ve seni takip edenlerin gözünde artı puanı aldı. diğer firmalara ders olsun. Özellikle de başka bir şikayetini yazdığın o kozmetik mağazasına :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Rossmann artıda :) Dediğin gibi o firma ekside. Yayınımın linkini de attım, hala bişey yapmadılar biliyo musun...

      Sil
  5. Sevindim çünkü kendi hatalarını kabul etmeyip,zeytinyağı gibi üste çıkmaya çalışan firmalar da var;görüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ivır Zıvırcı
      Aynen varlar... Zamanla alışacaklar artık :)

      Sil
  6. kendim olmuş kadar mutlu oldum canım.
    rossmann müşteri ilişkileri konusunda çok çok ilerde bir firma.
    daha önce bulamadığım bi ürün için facebook sayfalarından dm aracılığıyla ulaştım ve gitmek istediğim şubenin müdürü bizzat beni arayıp istediğim ürünü ayırdığını istediğim zaman gelip almamı söyledi.
    yeni kreminle ilgili yazını merakla bekliyorum.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda
      Çok teşekkür ederim... Evet sen söylemiştin başka bir olayda da. Müşteri ilişkilerini çok önemsiyorlar demiştin. Gerçekten öyle...
      Sevgiler :)

      Sil
  7. Güle güle kullanın:) Umarım faydasını görürsünüz.Yorumlarınızı bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın Dünyası
      Çok teşekkür ederim :)
      Tabi seve seve yorumlarım...

      Sil
  8. Cok sevindim ya yogun bi krem istedigimde alacagim krem belli oldu o zaman:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derin
      Yoğun mu yoğun sahi, çok sevdim :)

      Sil
  9. Merhaba :)ürünü değiştirmenize çok sevindim. Etkilerini de muhakkak paylaşın olur mu? İstifade etmek isterim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şeplali
      Merhaba :)
      Tabi paylaşırım etkilerini. Bir iki gündür kullanıyorum. Şimdiden bile çok sevdim gerçekten. Yoğunluğu çok hoşuma gitti.

      Sil
  10. Kurumsal yerlerden alışveriş yapmayı işte bu yüzden seviyorum. Çok yarasın cildine inşallah :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye
      Gerçekten de isim yapmış firmalarla kendimizi daha güvende hissederek alışveriş yapabilmek harika. Çok teşekkür ederim :))

      Sil
  11. yaptığı için arkasında duran firmaları çok seviyorum. avon temsilcisi bir kozmetikçi olarak yazı ilgimi çekti,neyse ki sonuç güzel bitmiş. bir daha benzerini yaşamaman dileğimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelimelerle Dans
      Sonu güzel biten hikayelerdendi :)
      Evet ürününün arkasında duran bir firma görmek beni de sevindirdi.

      Sil
  12. Kremler moda konuları falan... :)

    :) :)

    Ve bir blog klasiği olarak, ben de bloguma beklerim diyerek sevgiler yolluyorum... :)

    YanıtlaSil
  13. gece kremlerini seviyorum , neyseki ucuz atlatmışsınız böyle ürünler ucuzda değil yani çöpe at gitsin diyemiyor insan , güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çöpe atmam gerekse çok üzülecektim. Gerçekten ucuz atlattım :)
      Çok teşekkürler...

      Sil
  14. Değiştirildiğine sevindim , iyi günlerde kullanın :)
    Banada beklerim

    YanıtlaSil
  15. güle güle kullan , değiştirmeleri hem de sorgusuz sualsiz güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi
      Çok teşekkürler...
      Evet gerçekten hoş bir deneyim oldu. Telafileri müthiş...

      Sil
  16. Markaların bu tür durumlarda sorgusuz sualsiz pozitif davranmaları ve gerekeni yapmaları ne harika. Sayıları da gün geçtikçe artıyor sanki.

    Sapsarı, tereyağı görünümde bir krem de bana rastlamıştı. İnternet siparişiydi Nivea ürünü bir krem. İlk ve son siparişim oldu. Bir daha gözümle görüp incelemeden almamaya yeminliyim.. Paketlerken etrafına gazete kağıtları sokuşturulmuş zaten, baştan belliydi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeugma
      İnternetten gerçekten çok riskli oluyor. Son kullanma tarihleri geçmiş ürünleri gönderdiklerini duymuştum bazı firmaların.
      Gerçekten sorgusuz sualsiz müşteri memnuniyetine önem firmalar her geçen gün artıyor. Zaten piyasada da zamanla sadece onlar kalıcı oluyor. Diğer firmalar sessiz ve sakin geri çekilmek zorunda kalıyor diye düşünüyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...