1 Şubat 2016 Pazartesi

Altapharma Pastiller


Kahve Yanı ya pastili de kahveyle çiğniyor :))) 

Ankara'nın soğukları yorgan döşek yatırmasa da boğaz enfeksiyonuyla baş başa bıraktı bizi. Ev halkı birer haftada atlatırken benimki üç haftayı geçti. Antibiyotik kullanımını hep ertelediğim için böyle uzadı gitti ve bitki çaylarına, ballı sütlere, doğal pastillere kaldık...

Daha önce eczanelerde satılan Strefen, Strepsils gibi pastillerden kullanıyordum. Ama bu defa Rossmann'da rastladığım Altapharma markasının pastillerinden deneyeyim dedim. Üç çeşidi vardı. Mango-limonlu, naneli ve frambuazlı... 


25 gr'lık paketlerde ve her pakette 21 pastil var. Şekersiz. Tatlandırıcı olarak Aspartam içeriyor. 


Daha ayrıntılı bilgi isteyenler için bu da arka yazıları... :)

   
               Ben en çok mango-limonluyu sevdim. Tadı çok güzel. Boğazımı ferahlatıp rahatlatıyor gerçekten. Naneli olanı biraz acı gibi. Mentol sevenler ve ekstra ferahlık için o da güzel ama... 

Fiyatları her birinin 2.99 Tl idi. 17 liralık Strefen pastili ve Migros'larda satılan 5 liralık Doğadan pastilleri düşününce çok uygun bir fiyat gerçekten.

(Bu yayını bir kaç hafta önce hazırlamıştım. Hasta değilim şu an. Hatta müthiş enerjiliyim. Bir hafifleme, bir tazelik... Hepinize esenlikleeer... 

28 yorum:

  1. Oh ne güzel afiyet olsun :-) bende limonlusu nu severim:-) mutluluğun daim olsun inşallah her zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sessizkaldım
      Çok teşekkür ederiiim :)

      Sil
  2. Atlatmışsınız, geçmiş olsun:) sık sık boğazı ağrıyan biri olarak aklımda bulunsun, teşekkürler paylaştığınız için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.
      Çok sağol... Evet aklında bulunsun, seversin :)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. gulseren ozkursun
      Çok teşekkürler

      Sil
  4. tadı güzel miiiii alayım severim böle şelerii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone
      Güzel tabisi şekerim, çok seversin ;)

      Sil
  5. müthiş uygunmuş fiyatları, en kısa zamanda gidilip alinması lazım :) malum en ufacık şeyde nezle olan ben için kurtuluş pastilde :)
    teşekkürler canım bilgi için hiç aklima gelmezdi rossmannda bulabiliceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevda
      Boğazlar yandıkça, ağrıdıkça kurtarıcımız :)
      Rossmann'da değişik şeyler oluyo değil mi :)

      Sil
  6. Teşekkürler paylaşım için.Benimde boğaz ağrım hiç geçmez.Sizi gfc ile takibe aldım.Bende bloguma beklerim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ilgın
      Hoşgeldin :) Tabi, geliyorum hemen.

      Sil
  7. Aman iyi ol hasta olma bir daha . Dün gitmiştim görmedim . Bir faha gittiğimde ben de alayım bari ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tigris
      Kasanın ordaki küçük raflarda görmüştüm ben. Bir de hapların sandozların olduğu reyonda var sanırım :)

      Sil
  8. Bloğunuzu çekilişim sayesinde öğrenmiş oldum ve takibe aldım...
    Çekiliş amacına ulaşıyor:) yeni bloglar keşfedediyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümmü Şahin
      Kesinlikle en güzel şekilde amacına ulaştı. Ben de yeni keşfimden dolayı çok mutluyum, çok teşekkürler :)

      Sil
  9. Strefenlere zam gele gele bir hal oldu ya, Ben de geçen görmüştüm Rossman'da bunlardan ama uyuşturur mu ağrıyı bilemedim. Ama tescillenmişse bir denerim ben de :)
    Tabi neyse ki şu an ihtiyacım kalmadı, bu durumda umarım denemem demeliyim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Titania
      Evet Strefen ne o öyle uçtu gitti :)
      Freş oluşuyla ağrıyı ferahlatıyor biraz olsun. En güzeli hiç muhtaç olmamak ama lazım olursa da memnun kalacağını düşünüyorum :)

      Sil
  10. Hello I'am Chris !
    I suggest you to publicize your blog by registering on the "directory international blogspot"
    The "directory" is 30 million visits, 199 Country in the World! and more than 22,000 blogs. Come join us, registration is free, we only ask that you follow our blog
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    i followed your blog, please follow back
    Best Regards
    Chris
    ++++++++++++++

    Merhaba bi'şey Chris!
    Sana "dizini uluslararası blogspot" konulu kayıt blogunuza duyurun öneririz
    "Dizin" Dünyada 30 milyon ziyaret, 199 Ülke olduğunu! ve 22.000'i aşkın bloglar. Bize katılın, kayıt ücretsizdir, sadece sen bizim blogu takip That sormak
    Ben Uluslararası Sözlük Blog kayıtlı olması düşünün A Wonderful bloga sahip. Sizin ülkemizi temsil edecek
    Aşağıdaki bağlantıyı ziyaret Ve Nasıl blog Adı Lütfen
    Blog URL
    Sizin Ülke Listesine eklenecektir Your Country İşletim Nasıl Oturum In Of Yer
    Sağ tarafta, "yeşil liste", tüm ülkeleri bulacak ve onları tıklarsanız, bu Ülke bloglar isimlerini bulacaksınız.
    Anlayışınız için registration.Thank sizi doğrulamak için bizim blog takip Emir
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    mutlu Bloglama
    Ben blogunuzu takip geri takip edin
    Saygılarımızla
    Chris
    ++++++++++++++

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. International Directory Blogspot
      Thanks...

      Sil
  11. Çok teşekkürler tanıtım için.. boğazımda bir şey hissettiğimde hemen pastile ve bitki çaylarına başvururum ben de. Size de geçmiş olsun.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mome ntos
      Evet en doğalı, en güzeli... Çok teşekkürler :)

      Sil
  12. ben de geçen elime aldım ama karasız kalıp geri bıraktım , bir dahakine deneyelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Eylemi
      Favorim mangolu olan ;)

      Sil
  13. blog keşfinden geliyorum canım.takipteyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Elif Aslı
      Ben de canım, teşekkürler :)

      Sil
  14. Merhaba kahve yanı. İadei ziyarete geldim. Pek makyajla aram yok. Başka türde yazıların olursa severek okuyacağım. Ayrıca pastil kullanmayı ben de tercih edenlerdenim. Bu markayı görmemiştim. Fiyatı uygunmuş gerçekten. Sevgierimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çay Molası
      Hoş geldin.
      Ama sanırım sana ''kahveyanikitap.blogspot'' adresim daha uygun olacak, orayı seversin bence, oraya gel ;)
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...