2 Ocak 2016 Cumartesi

Gratis Şikayet!!! Mağduriyet!!!


Gratis İnstagram'da bu duyuruyu yapalı aylar oldu. Bahsettiği çekilişi de 17 Haziran Günü sonuçlandırdı. Bu çekilişe, iki arkadaşımı etiketleyerek ben de katıldım. Ve tahmin edin ne oldu. Aaa! Evet kazanan 30 kişiden biriydim. Çok heyecan verici değil mi! 



Bu da 17 Haziran 2015' te yayınladıkları kazananlar listesi.  Evet işte orada gördüğünüz @kahveyanikitap benim o zamanki instagram kullanıcı adımdı. 

İletişim bilgilerimizi Facebook hesaplarımızdan mesaj olarak iletmemizi söylemişlerdi. Derhal ilettim. Sağolsunlar cevap da vermişler, bakınız:

''Merhabalar, hediyeler, yarışma açıklandıktan 15 gün sonra gönderilecektir. Sevgilerle.''

15 gün içinde gönderim falan olmadığı gibi, benim de başka bir şehre bir kaç aylığına gitmem icap ediyordu. Bu nedenle tekrar bir mesaj atarak, bundan sonraki bir kaç yeni adresimde olacağımı, ürün gönderimini bu yeni adrese yapmalarını rica ettim.

Cevap da veriyorlardı güzel güzel:

''Merhabalar, gönderimlerimiz devam etmektedir. Hediyeniz en kısa sürede size ulaşacaktır. Sevgilerle.''

Buraya kadar çok güzel değil mi? 

Ağustos ayında elime hala geçmemiş olan çekiliş hediyemle ilgili Gratis'e defalarca mesaj attım. Bunların hiçbirine yanıt vermediler. Facebookta kayıtlı hepsi. Son mesajım şuydu: 

''Sevgili Gratis. Gönderim tarihiniz hakkında tatmin edici bir bilgi vermediğiniz takdirde, yalan dolan çekilişlerle kandırdığınız tüm blogger ve instablogger arkadaşlarım adına, bu durumu paylaştığım bir yayın yapacağım ve size de göndereceğim.''

Bu içerikteki mesajımı, Gratis'in Web adresindeki iletişim formunu doldurarak da ilettim sonraki ay. Hatta telefon numaramı da verdim. Bana en kısa zamanda geri dönüş yapacakları konusunda bir site mesajıyla form doldurma işlemimi sonlandırdım. Ama işte gördüğünüz gibi aylardan Ocak, yıllardan 2016... Gratis hala bana dönüş yapacak. 

İnstagram'da yapılan pek çok sahtekarlığa şahit oldum şimdiye kadar ama Türkiye'de şehir şehir şubeler açarak adını duyurmuş bir firmanın buna hakkı olmadığını düşünüyorum. Güneş yağı falan da umrumda değil. Ama instagram hesaplarını yaygınlaştırmak ve kendi reklamlarını yapmak adına insanları kandırdıkları bir organizasyon yapmalarına sinirliyim. Gratis'i protesto ediyor ve başka mağazaları tercih ediyorum artık.

Duyduk duymadık demeyin. Bu mağduriyetten haberi olmayan kimse kalmasın. Hatta bu firmadan benzer mağduriyetleri olan tanıdıklarınız varsa lütfen beni haberdar edin. Hep beraber birleşip hukuki haklarımızı kullanalım. 



23 yorum:

  1. Geçmiş olsun :( beni tanıyanlar bilir çekilişler, hediyeler vs. katılmam (arkadaşlara ayıp olmasın sadece prensip olarak katılmam şimdiye kadar da katılmamıştım) ta ki, geçenlerde kırışıklık giderici bir şeye katıldım, aradan çok zaman geçti hangi arkadaşımın bloğuydu unuttum şu an ama arkadaşımın hatası değil tabii ki, lazer etkisi nivea mı bir şey...ürünün de adını unuttum:)))adresimi yazdım güya hala gönderecekler:))))şimdi pişman oldum adresimi filan vermeseydim keşke diyorum hani benim siyasi paylaşımlarım var ama bulmak isteyen zaten bulur cia filan:))))
    tekrar geçmiş olsun:( ben bir daha hiçbir ürününün hediyesine filan katılmam artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim arkadaşım. Çekilişler konusunda haklısın. Özellikle de instagramda çok kötüye kullanılan durumlar gördüm. Nasılsa kalabalık, nasılsa kimse önemsemez diye çok fazla suistimal yapılıyor. Büyük sandığımız firmalardan böyle kazıklar yemek de cabası...
      Cia ha? :)))

      Sil
  2. şimdi tekrar geriye dönüp baktım, Nivea değilmiş.
    L'oreal lazer etkili revitalift kırışık ölçer vs. imiş. 6 aralıkta yorum yazmışım arkadaşıma (arkadaşımın ismini özellikle belirtmedim yanlış anlamasın kimse, onun bir hatası, sorumluluğu yok tabii ki, böyle bir şey var diye bizleri bilgilendirmiş, L'Oreal'in linkini vermiş yani sorumlu L'Oreal) belki geç gelir...bilemiyorum ama hala gelmedi...bir de eğer ben evde yokken kapıya filan bırakmışlarsa, bakası almıştır, maalesef apartmanda insanlara ait olmayan şeyleri almak konusunda hiç tereddüt etmeyen komşularım da var:(



    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyleyse L'oreal mutlaka dönüş yapmalı, iletişime geçmeli. Kişilerden beklentim yok zaten ama firmalar bu konularda çok hassas olmak zorunda. Bizim memnuniyetlerimiz sayesinde varlar. Bunun kıymetini bilmek zorundalar...

      Sil
    2. Ama işin ilginci tekrar 'deneme ürünü için tıklayın' denen yere tıkladım ve L'Oreal değil aracı bir site/ bambaşka bir yer açıldı şu an ismi aklımda değil...:( katılma formu geldi karşıma (ad soyad adres vs.) vazgeçtim. L'oreal'in haberi yok belki....??

      Sil
  3. blogger dostlarımın yaptığı çekilişlere sadece destek olmak amaçlı katılıyorum. Ama inanın gönüllü değilim bu konuda. Hediyeleşmek tabi ki güzel ama, bazı büyük firmalar bunu kullanıyor ne yazık ki. hele büyük bir baklava zinciri firması var ki, neredeyse her hafta stand mikseri dağıtıyor, ama henüz hiç tanıdığım birine cıkmadı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zencefil Tasarım Evi
      Evet o firmanın duyurularına da rastlıyorum instagramda. Çok sıktılar ama böyle, çünkü arkasında durmadıkları çekilişler düzenleyip kısa süreli reklam yapıyorlar. Fakat sahtekarlık akılda kalıyor, başka bişey değil.

      Sil
  4. Guzelbakkendine@gratis.com
    bu mail adresine bi daha geçermisin canim sorununu
    belki instagram hesabındaki yoğunluktan görmemiş olabilirler diye düşünüyorum.
    çok üzüldüm gerçekten böyle bişey olmasına

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adves bu adresten haberim yoktu, çok teşekkürler... Ama hem instagram, hem facebook, hem de web adreslerindeki iletişim formu olmak üzere her kanaldan bağlantıya geçtim. Resmen umursamadılar. Kibar bir geri dönüş alsam güneş yağında falan değilim. Ama sorumsuzluk sinir olmama ve peşine düşmeme neden oldu.

      Sil
  5. gerçekten çok ayıp etmişler inanamıyorum... duyurmakla iyi yapmıssınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygun Evrim, kesinlikle duyurmak lazım. Sesimizi çıkarmayacağımızı düşünerek önemsemiyorlar zaten. Tüm firmaların kendilerine çeki düzen vermeleri lazım. Sonuçta rekabet ortamı var ve sadece iyi olanlar kalıcı olacak.

      Sil
  6. Bence de haklısın. Kurumsal şirketler böyle yapıyorsa diğerleri ne yapmaz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Safiye Yaşar Erdiger
      Aynen katılıyorum... Zaten çabam o yönde. Diğerleri daha beter olmasın diye bari adı olan şirketleri uyaralım.

      Sil
  7. ayıp etmişler canım gelmiyor ama onlar bilğine gelirse haberim olsun benim de başka bir fırmadan kazandığım bir parfüm var ki 4 ay oldu gelecek de kullanacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evin tek kızı Mona
      gelmez canım bu saatten sonra. Hiç değilse bir cevap bekliyoruz. O gelsin...

      Sil
  8. bu çekişi hatırlıyorum. Hatta sahte bir gratis sayfası da paylaşım yapmıştı ..Koca Gratis'in düştüğü duruma bak sen. Hala bir gelişme yok mu canım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci
      Yaaa... Nasıl sinir ettiler beni anlatamam İnci. Hayır o saçma sapan güneş yağı için bir sürü mesaj yazmak zorunda kaldım bir de. Sırf sorumluluk duysunlar diye yaptım bunu. Yoksa üründe hiç değilim, değecek bir ürün olsa bari...
      Gelişme yok canım...

      Sil
    2. Boş ver canım, bir de büyük firmayız kaçıncı mağazamızı açtık diye övünüyorlar. Reklamlarını yapıp oturuyorlar sonrası fos.

      Sil
  9. Garnier de aynısını yapmış. Hep gösteriş hep oyalama bunların işi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşte öyle kalıyolar aklımızda sonradan... Ben bir daha ısınamıyorum açıkcası. Durduk yere bir marka tutunmuşken niye kendini öyle rezil eder ki anlamıyorum...

      Sil
  10. Saçmalığa bak koca firma kendini itibarsızlaştırıyor işte böyle.. Vallahi böyle bir durum değildi ama ben de muadili firmayla sorun yaşamıştım tam 1 yıl oldu daha da adımımı atmadım mağazalarından içeri.. Hayır artık istediğimiz her ürünü yurtdışından getirtip/alabildikten sonra bu firmalara zaten ihtiyaç yok... Azıcık müşterş kazanma yoluna gideceklerine iyice tok esnaf mantığı izliyorlar ama bu bizim ülkemize has.. Gör bak bir Avrupa ülkesinde bu oluyor mu? Tam tersi bir pamuk al bir mağazadan sana 10 tane tester veriyorlar ama burada... Bunlarla karşılaşan tek biz değiliz ama toplu tepki kısmında yazık ki eksik kalıyoruz biz eksik kaldıkça da olacağı bu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek
      Valla çekiliş falan düzenlemese saygı duyacaktık da belki.
      Kendi kendini rezil etmenin alası... Reklamın iyisi kötüsü olmaz ünlü insanlar için geçerli demek ki. Firma söz konusu olunca kapısından bile girmiyorum ben, öyle de pis huyum var :)
      Avrupaya yerleşicem bu gidişle :) Disiplin arıyorum bazı konularda...
      Tepki evet... Çok doğru, tepkisiz kaldıkça böyle oluyor. Ben de az fena değilim de mi, saklamışım kazandığım fotoyu ki ispatlayayım :D

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...