1 Ocak 2016 Cuma

Flormar Dudak Kalemleri

Benim için dudak kalemi, rujdan bir adım önceliklidir. Yani kullanım sıralaması olarak değil yalnızca. Önem sıralamasında da öyle... Çünkü uygun renkli bir dudak kalemiyle yapılmış hoş ve doğal bir çerçeve, dudağın şeklini değiştirip onu, ruja bile ihtiyaç duymayacak kadar güzelleştirebiliyor.

 Zaten benim dudak kalemi yayınlarım almış başını gitmiş. Yakında Kahve Yanı Dudak Kalemi olcaz :D

Bugüne kadar, dudak kalemi konusunda en zengin renk çeşitliliğini Flormar'da gördüm. Bu çeşitliliği baya abartmışlar ama... :) 13 renk  arasında tercih yapmakta gerçekten zorlanıyorsunuz... 



 201 Naturally Nude







202  Soft Pink Brown






203 Subdued Pink






205 Elegant Bordeaux ( 204 numara nasıl bir renkti acaba, onu koymamışlar seçenekler arasına :)





216 Soft Pink (aradaki renkleri merak etmeyi bıraktırdı bu rakam :)






218 Stylish Lilac 






219 Rose Wood






224 Saturated Bordeaux






228 Saturated Pink






230 Expressive Pink






231 Berry Stain






232 Passionate Red






233 Dramatic Red




Görüldüğü üzere renklerin hepsi birbirinden güzel. Üstelik bunca rengin önemli bir özelliği var. Flormar'ın dudak kalemi serisi Waterproof yani suya dayanıklı. Gerçekten kolay kolay da çıkmıyor. Nerden mi biliyorum. Seçmek her ne kadar zor olduysa da lila makyaj hastası olduğum dönemde ve lila tonlu dudak kalemi bulamadığım bir zamanda ''Stylish Lilac'' isimli dudak kaleminden almış ve denemiştim. İşte:




Bu güzel rengi, yine Flormar'ın Passionate Date isimli o meşhur siyah noktalarla bezenmiş kırmızı ambalajlı makyaj serisinden, aynı renkli bir ruj alarak tamamlamıştım. Bu anlattıklarım geçen sene bu zamanlar olan şeyler. Yayınını yapmakta baya geç kalmışım :)



Ruj serisi satıştan kalktı. Ama waterproof dudak kalemi serisi tüm renkleriyle ve aynı fiyattan (4.90 Tl) hala satışta. Fiyatı da gayet uygun olduğu için ekstra kampanyalara girmiyor bu seri hiç. Napsak, 13 rengi de tamamlasak mı. Kaldı 12 tane :)

Sizde bu seriden hangi renkler var? Hangileri çok çok güzel??? Merak ettim :)


17 yorum:

  1. Bizim aynı burç olduğumuz nasıl belli ama? Dudak kalemi 2015te patlama yaşamış benim alışverişlerimde de! Bu verdiğin renklerden 205 an itibariyle ilk görüşte aşk oldu bana :D Hele o mor ruj!?!? Aynısının koyu kahvesiyle müthiş sevdik birbirimizi :) Sen onu da bana yolla :D

    YanıtlaSil
  2. Ben bu markanın hem rujlarina hem de dudak kalemlerin bayılıyorum diyebilirim ki evde koleksiyonu var sayılır hatta bu rujun aynısıdan bende de var çok güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümran sahi kolleksiyon olur yani...
      Ben de çok memnunnum. Çok sağol canım yorumun için :)

      Sil
  3. Yazının başlangıç kismina cok güldüm :)) ya bu seri rujlar neden kalkti hic anlamadim bendede 2 rengi var ve cok guzel duruyorlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. makyajlailgili
      komikim komik :))
      yeni seri rujlarda da benzer renkler kullanmışlar. hatta yeni serinin tonları çok daha başarılı bence. kahve tonundan yola çıkarak söylüyorum, yeni ton muhteşeeeem!
      hatta bende ruj manyaklığı yayınında bu iki seriden kahve rujların karşılaştırması var. bak istersen ;)

      Sil
    2. Bende bu ara kahvelere takmis durumdayim havanin soguklugundan heralde bakiyorum hemen:)

      Sil
    3. Aynen, kahve, bordo... Bu aralar sıcak geliyo bana bu renkler :)

      Sil
  4. Mor hastası biri olarak çok begendim ruju hatta hafif içeriğinde pembe tonu olması da benim ilk hedefim bu ruju almak olarak not edildi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nilgün aydın
      ben de onu seviyorum gerçekten... Bu tonda ruj bulunmuyor bir de :/

      Sil
  5. Yeni yılın ilk iki gününde blogunda iki yazı görmek ne kadar hoş. Aynı şekilde devamını bekliyoruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Vurup vurup kaçıyorum :) Günlerdir giremedim yine bloga :(
      Düzenli girmek istiyorum aslında ama bundan sonra biraz zor olacak. Nedenini söylerim bir ara sana ;)

      Sil
  6. hepsi çok güzel :) iti günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evin Tek kızı Mona
      Çook teşkürler canımcığım... :)

      Sil
  7. Bu soğuk kış günlerinde insanın içini ısıtacak derecede gözalıcı bir renk seçimi olmuş..Bu markanın rujları ve kalemlerinin yeri ayrıdır benim içinde..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslı K.
      Rujları ve kalemleri gerçekten süper... Renk seçeneği olayını çok seviyorum ben. Serileri zengin seçenekli oluyor <3

      Sil
  8. Neredeyse tüm dudak kalemleri var ama ennnn favorim 201 numara. Hatta öyle bir favori ki o nude rengini başka hiç bir rujda bulamıyorumm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakimlii Bayan
      Güzel bir nude tonu dudak kalemi denk gelip almadım hiç ya. Bununki güzel diyosun... Ay tamam o zaman :))
      Çok teşekkür ederim canım benim....

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...