8 Ocak 2016 Cuma

Bitti Gidiyor 4


Aynanın önünde çekince ne kalabalık görünüyolar öyle :)

Epeydir siyah bir poşetin içinde biriktikleri için, çoğu, kullandığımı bile unuttuğum ürünler. Valla bu bloga koyma işi gayet güzel oluyor.
Bazı bloglarda biten ürünlere yapılan yayınları aşağılayıp dalga geçenleri gördüm. Hahayt! diyorum. Açın başka başka yayınlara gülün :) Bu benim ürün kayıt günlüğüm. Tabi ki biten ürünlerimi yazıcam, not alıcam. Yıllar sonra da dönüp dönüp bakıcam ve iyi ki de kaydetmişim diycem. Hıh! :)
Şimdi o annelerimizin kullandığı eski Mintax'ların, Alo'ların ambalajlarının fotoğrafları olsa ilgiyle bakmaz mıydık... O yıllara ait daha çok fotoğrafımız olsaymış keşke derim hep. Oyuncaklarımızın, evdeki eşyalarımızın... 

Neyse efenim... Biten ürünlerimizin ilk grubu şöyle:


Benri Pamuk: 4 al 3 öde kampanyasından almıştım, adını anıp da internet literatürüne ismini bir fazla katmak istemediğim ve kınama yayınını da yaptığım bir mağazadan. Amaaaan biliyosunuz zaten Benri Pamuk nerede satılıyor. İşte evet ordan :) Pamuk gayet iyi. Hatta ikinci paket de bitti sayılır. 

Hassas ciltler için Silk Sabun Oriflame (Silk Beauty For Sensitive Skin Soap): Oriflame'in ünlü Silk serisine ait bir sabundu. Hafif çiçeksi, ferah bir kokusu vardı. Silk serisinde her ürünün güzel kokulu olması kaçınılmaz bir şey. Kokularına ve yapılarının kalitesine güvenerek alabiliyorsunuz. Bol köpüren, kremsi bir sabundu.

Dalan d'olive Nemlendirici el ve vücut kremi 20 ml: Başkaca kremlerin de kokusu güzel oluyor falan ama bununki resmen muhteşem. Sırf kokusu için defalarca alınır bu minnak şey. Üstelik zeytinyağı içerikli. Yapısı da çok doğal, sürümü falan...

LR Aloe Vera Soft Skin Cream: %35 Aloe Vera içerikli olan bu krem üzüm çekirdeği özü de içeriyormuş. 15 ml'lik numune boydu ama uzun süre dayanıyor. Özellikle yüzüme peeling yaptıktan sonra doğal içerikli ve hafif bir kreme ihtiyaç duyduğumda bunu kullandım. Çok beğendim. Kesinlikle devamı gelir...


Diadermine Soya Özlü Yüz Kremi: Bu kremi makyaj altı kremi olarak kullandım. Memnun da kaldım. Hatta içeriği ve başka bir Diadermine kremle karşılaştırmalı yayını da var bende. Burada :)

Diadermine Çif Fazlı Göz Makyajı Temizleyici: Bu ürünle ilgili ayrıntılı yayın için buraya tıklıyoruz.

Uni Care Eye Disc (Kayısı yağlı, losyonlu göz makyajı temizleme diskleri): 5 göz makyajı temizleyiciyi kıyasladığım bir yayınım var. 5'i arasında neden son sırada yer aldığını öğrenmek için buraya tıklayalım.

Avon Solutions Hydra Beyond Yüz Temizleyici: Yoğun bir krem kıvamı vardı ve azıcık da köpürüyordu. Nemlendirici seriye ait bir yüz temizleyici olduğu için diğerlerine göre kurutma özelliği çok daha az.Yapısını ve kokusunu çok beğendim Tekrar alır mıyım? Avon'la bağlantım olsa alırdım ama bu bitenler, kullandığım son Avon ürünlerinden. Artık farklı markalar denemek istiyorum ve zaten üyeliğimin de son bulmuş olması gerekiyor.

Avon Solutions Youth Minerals Tonik: Bu tonik de güzeldi hem koku hem de his bakımından. Gayet memnundum. Gençlik mineralleri serisine ait, enerji veren bir tonik. 

Garnier 2'si 1 Arada Makyaj ve Yüz Temizleme Jeli: Yağlanma karşıtı olduğu yazıyor üstünde. Oftalmolojik ve dermatolojik olarak test edilmiştir diyor. Gözenekleri arındırır, makyajınızı temizler diyor. Ben tüm bunları okuyup, kendimce bunun yüz yıkama jeli olduğunu ve köpürte köpürte kullanabileceğimi düşünmüştüm ama yanılmışım :) 
Köpürmüyor, sürülmüyor, durulanmıyor, bir garip bişey... Pamuğa döküp makyajınızı temizlemeniz gerekiyor bununla. Başka da verimli bir kullanım yöntemi bulamadım. Yüz makyajımı bununla temizleyip ardından köpüren bir yüz yıkama jeliyle rutinime devam ettim. Pompalı oluşu kullanımını kolaylaştırdı. Kapak açma, çevirme falan uğraşmadan direkt olarak pamuğa dökülüyor. Ama yine pompalı oluşu nedeniyle seyahatleriniz için önermem. Dökülüp saçılabilir. 
Migros'ta kasada gördüm, biri bundan 3-4 tane almıştı indirimden. Hmmm... Dedim, çok sevmiş. Ben almam ama ya... Makyaj temizleme suları var çok güzel, onları denemek istiyorum :)


Gülşah Aseton: Bim'de mi A101'de mi ne satılıyo ya, ben bu asetonları çok seviyorum ya. Watsons'tan aldım, adı oje temizleyici. Bunun gibi temizlemiyor. Gülşah! Gülşah! diye tezahürat yapıyorum buradan :)

Oriflame Nature Secrets 2'si 1 arada şampuan ve saç kremi 400 ml: Jojoba ve Mango içerikliydi. Evet yani kokusu öyleydi :) Çok ayıla bayıla kullanmadım, işte değişiklik olsun... 

Oriflame Passion Fruit&White Tea Eau De Cologne: Beyaz çay ve çarkıfelek meyvesi özlü kolonya...
 Oriflame'in kolonyalarından daha önce bahsetmediysem çok ayıp etmişim. Bizim evde her odada bunların değişik türevleri vardır. Elmalısı, lavantalısı, portakal çiçeklisi, bergamot aromalısı ve hindistan cevizlisi...  En sevdiğim kokularıyla bence piyasadaki en güzel kolonyayı bu marka yapıyor. Hele o lavanta, hele o lavanta... Daha önce yeşil limonlusunu da kullanmıştım. Denemediyseniz mutlaka tavsiye ediyorum. Ml'leri de çok büyük, 400 ml. Aile boyu kullanıyorsunuz.

Avon Naturals Body Mist: Bendeki elmalıydı. Şu incirlisinde çok aklım kaldıydı da bir alıp denemek kısmet olmadı. Aman işte klasik bir vücut spreyi. Yazın serinlemek için su niyetine sıkıyorsunuz. Hafif, serin bir his veriyor.

Oriflame Loves Me Papatya Kokulu Duş Kremi: Kıvamı kremdi evet, güzel de köpürüyordu ama kokusunun papatya oluşu konusu birazcık sıkıntılıydı. Ne kokusu olduğunu anlamadım :) Zaten sınırlı üretim bir sezon ürünüydü. Tekrarı, devamı olmayacak. Denemiş, yanılmışlar, yapacak bişey yok :)

Başka bir bitenler dosyasında görüşmek üzereee... :)



14 yorum:

  1. ne kadar çok ürün kullanmışsınız ne güzel valla ben alıştığım ürünlerden vazgeçemiyorum ayrıca siz başkalarının ne dediğini boşverin sizin sayenizde ürün araştıranlar fikir edinecek ben bu yüzden seviyorum bu tarz yazıları :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kısaca Dodi
      Canımcım aynen ben de çok seviyorum, kimse karışmasın bize değil mi :)

      Sil
  2. Baya bir ürün bitirilmiş. Uni'yi merak ediyordum bakayım nasılmış :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci
      Uzun zamanda birikti bunlar. Yayın yapmaya üşenen bir Kahve Yanı türedi son zamanlarda :D

      Sil
  3. Kozmetik bloglarında okumayı en çok sevdiğim yazılar Bitenler yazılarıdır :-)

    Maşallah ne çok ürün bitirmişsin. Ben ürün satın alma konusunda çok hızlı olsam da aynı oranda bitiremiyorum. Sanırım daha düzenli kullanmalıyım aldıklarımı.

    Dalan D'olive el kremine ben de bayılıyorum. Hatta büyük boyunu da aldım ama henüz kullanmadım. eğer küçüğü gibi iyiyse favori el kremlerimden biri olacak.

    Oriflame'ın lavanta kolonyasını almıştım. Ben de bayılmıştım o kolonyaya ki ben kolonya sevmem. Denk gelirse tekrar alabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Bol bol sür, yoksa bitmiyolar :)))
      Dalan'ın kokusu niyeyse pek bir hoşuma gitti.
      Lavanta kolonya tek başına bir parfüm gibi. Kokusu da baskın ya, onu sür çık...

      Sil
  4. sayın kahveyanı sulenın sayfasından sızı takıbe aldım bloğunuzu hep takıp ederım ama bu paylaşım süper tebrıkler tskler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gülseren özkurşun
      Çoook teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)
      Motive oldum vallahi yeni yayın yapıcam :)

      Sil
  5. Blogunuz ve anlatımınız çok güzel. Baya ürün bitirmişsiniz ama bir o kadar da bana yardımcı oldunuz. Çoğu bildiğim, kullanmak istediğim ürünlerdi. Teşekkürler takip ettim bende beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür edrim :)
      Hemen geliyorum...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...