28 Ocak 2016 Perşembe

7 Parçalık Clinique Makyaj Seti


Daha önce rujunu kullandığım Clinique markasının yeni yıl dolayısıyla Boyner'de kampanyası vardı. Dört yüz bilmem kaç lira olan makyaj seti 99 tl olacaktı. Clinique'de zaten ortalama her bir ürünün fiyatı bu civarda olunca,
yedi parça makyaj seti için çok iyi bir fiyat olduğunu düşündüm ve kendime yılbaşı hediyesi aldııııım! 

Tamam yayını geç kaldı, katılıyorum ama zaten kullanmaya da başlamadım ki, yeni yeni duruyolar öyle... Bu makyaj çantası da sete dahildi.


Bu kampanyadan faydalanabilmek için öncelikle her hangi bir Clinique ürünü almak gerekiyordu. Ben de bej renkli bu kalem farı tercih ettim.


Sürümü de böyle... Güzel gerçekten. 


Bunlar da setteki makyaj malzemeleri...


Çift fazlı makyaj temizleyicisi, seyahat boy...


Siyah rimel, orjinal boy...


Kalıcı dudak parlatıcı, seyahat boy...


Allık, orjinal boy... Bu allık bile tek başına 150 Tl gibi bir fiyattan satılıyor. Öyle düşününce set epey uygun fiyatlı oluyor.


Gri, açılıp kapanabilen göz kalemi, seyahat boy...


Ve dörtlü göz farı, orjinal boy...


Beyaz ve pembe olanı...


Renk vericiliği çok güzel. Hep yazıyolar ya farlardan falan için, bu ürün tozutuyo diye. Ne denmek istediğini çok çok iyi anlamış oldum, çünkü bu far tozutmuyo :) 
İçeriği kremsi gibi nemli ama aynı zamanda toz pudra far. Yine de tozutmuyor... Allık da bu yapıda.


İşte Clinique maceramız böyle... Parfümsüz ve alerjen içermeme özellikli bir Fransız markası. Standartlarını yüksek tutmuş ve iddialı... 
Yılbaşı kampanyasından sizin de aldığınız makyaj veya kozmetik setleri oldu mu? 

17 yorum:

  1. Benim haberim olmadı. Ama olsaydıda bu kadar para verir miydim tartışılır. Ben daha uygun fiyatlı ürünlerden yanayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de öyle tercih ediyorum her zaman :)

      Sil
  2. Clinique simdiye kadar bir kac urun kullandım kismen memnun kaldim diyebilirim fiyat performans degerlendirirsem ayni kalitede daha uygunlari mevcut diye düşünüyorum. Fakat Farlari gercekten cok basarili.. hepsini gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha önce sadece rujunu kullanmıştım. Denemek için bu indirim iyi bir fırsattı açıkcası :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim bu arada :)

      Sil
  3. Güle güle kullanın.Clinique'in set içindeki allıklarına gözüm var aslında.Bu set ile çok avantajlı bir hale gelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yalnızca allık fiyatına almış oldum hepsini. Avantajlı oldu. Çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Makyaj ürünlerine karşı ilgimi kaybetmiş olsam da son zamanlarda, bu ürünlerin resimleri bile çok hoşuma gitti. İnsanın nefsini gıdıklamıyor değil hani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gıdı gıdı öyleyse karga ve kız :)
      Tatlış yorumun için teşekkürler :)

      Sil
  5. bu markaya ait hiç ürünüm olmadı güle güle kullanın =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yeni deneyim sahibi oluyorum, çok teşekkürler :)

      Sil
  6. 1. fotoğraftaki yazı sanki üstündeymiş gibi *-* Clinique ile bir anlaşma yok dimiii :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem
      Değil mi nasıl da uymuş. Bu vesileyle firmaya ortak olsam ya :)

      Sil
  7. bu sete bayıldım renkler günlük makyaja çok uygun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle Elma Şekerim ;)
      Severek kullanıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...