10 Aralık 2015 Perşembe

Oriflame'den Esintiler...


 Üyeliğim son bulmasın diye ara ara Oriflame'den bir kaç parça ürün alıyorum. Geçen ayın incileri de bunlardı. 


Silk el kremini kargo ücreti ürün olarak mecburen sipariş ettim. İpek proteinleri ve beyaz dut içerikli. Oriflame'in ten beyazlatıcı vücut bakım ürünleri serisi ''White Glow''dan... Kokusu hafif ve hoş. Bu seriye ait kalıp sabun (ki Oriflame'in kalıp sabunlarını çok seviyorum), vücut losyonu ve duş jeli de vardı hatırladığım kadarıyla.

Makyaj çantasını, danışmana özel altın katalogdan 6 küsür liraya aldım. Bu çantanın altındaki fermuarlı kısmı, fırçalara özel yapılmış. Bu özelliği çok hoşuma gitti... :)

Kolajen içerikli serisi, ecollagen' e ait bir ürün daha önce kullanmamıştım. Göz çevresi için bilyalı göz kremi' nden aldım. Bilyalı olduğu için ürün çok krem kıvamlı değil, hafif akışkan. Sürdükten sonra jel gibi bir his veriyor. ama bilyanın demirden oluşu, göz çevresine hoş bir serinlik ve ferahlık duygusu yaşatıyor.

Bu da Oriflame'in alt markalarından Very Me makyaj serisi ne ait bir allık ve aydınlatıcı karışımı ürün. Peach Me ismi de... Aslında pırıltılı olması hedeflenmiş ama sürüldüğünde oldukça mat ve koyu bir iz bırakıyor. Koyu bir şeftali ve kahve arası tonu var. Koyu kahve makyajlara uyumlu bir allık veya bronzlaştırıcı olarak kullanılabilir. Çok beklediğim bir yapıda çıkmadı açıkcası... Üzerindeki şeftali deseni çok tatlı ama değil mi :)

 İşte hepsi bu...

26 yorum:

  1. Bilyalı Giz kremi torbalara da iyi geliyomu ki?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kadriye
      bilyalı kısım demirden ve soğuk. En azından torbalar için bir kompres ve masaj işlevi olur diye düşünüyorum. İlk defa bilyalı göz kremi kullanıyorum :) Bunlar da değişikmiş...

      Sil
  2. Oo güle güle kullan kahve yani'm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnci D.
      Çok sağol İnci'ciğim :)
      Seni özlemişim ama ben. Ne kadardır görüşmemişiz...

      Sil
    2. Arada bir uğruyorum bloglarda ne var ne yok diye :D
      Bakıyorum da bayadır blogtan ayrı kalmışım ..Neyse, bir ara yine eski günlere döneriz inşallah :)
      öptüm çok :*

      Sil
    3. Döneriz değil mi İnci. Ben de öyleyim son zamanlarda. Ama önemli mazeretlerimiz var yani ;)
      Öptüm canım :*

      Sil
  3. Hepsini güle güle kullan tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümran Tuncer
      Çok sağol tatlım... <3 :)

      Sil
  4. Ten beyazlatıcı seriyi çok merak ettim ilk işim ona bakmak olacak ve çantaya bayıldım o fırça yeri çok güzel :) İyi günlerde kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dilek
      Beyazlatıcı serisi meşhur bu Oriflame'in. Kokuları çok güzel ve kozmetik kalitesi de çok iyi bence.
      Çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  5. Makyaj çantasına bayıldım.El kremleri de güzeldir Oriflame'in :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Filiz Şahin
      Makyaj çantası evet, gerçekten ben de sevdim. El kremleri de ünlüdür, güzeldir evet :)
      Çok sağol...

      Sil
  6. o el kreminden yıllar önce kullanmmıştım çok severek, hafif ve güzel bir kokusu var yumuşacık yapıyor :) güle güle kullan hepsini, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duygun Evrim
      Kokusu da kıvamı da çok iyi değil mi, ben de seviyorum :)
      Çok sağol, sevgiler...

      Sil
  7. Oriflame sunar. :) Dizileri. :)

    YanıtlaSil
  8. Öncelikle hepsini iyi günlerde kullan canım. Umarım hepsinin etkisini görürsün :-)

    Kuzenim bana Oriflame'dan ten rengini beyazlatıcı sabun vermişti. tabii ben düzenli kullanmadığım ve bitiremediğim için bir etkisini görmemiştim ama beyaz bir cilt kulağa çok hoş geliyor. Belki bir ara yine denerim bu ürünleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule
      Çok sağol canım, görürüm di mi :)
      Aslında sabun ne kadar etkili olur bilmiyorum ama daha duru ve pürüzsüz bir cilt için peelingden başka mucize tanımam. Kremler falan da çıkıyo, etkili mi bilmiyorum :/

      Sil
  9. Oriflame hani mağazalarda satılmayan marka mı oluyordu? Yanlış aklımda kalmadıysa ama güzel ürünleri üstelik de fiyatları uygun, makul diye hatırlıyorum...tek kötü yanı mağazalarda satılmaması:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bücürükveben
      MAğazalarda satılmıyor evet. Fiyat uygunluğunu ve kalitesini takdir ettiğim bir marka. Bir de katalogdan seçmek zorunda kalmasak, dokunarak alsak değil mi :) Böyle biraz sürprizlere açık...

      Sil
  10. göz çevresi için bilyalı göz kreminden alsam fena olmaz :)
    güle güle kullan tatlımm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maviye iz süren
      Göz kremsiz olmaz valla. Bir de bilyalı deneyelim de mi :)
      Çok teşekkür ederim canım... :)

      Sil
  11. Bende o cantadan istiyorummmm, hepsiniii gule gule kullaaan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlailgili
      Böyle değişik makyaj çantaları çıkarsalar ya değil mi :)
      Çok teşekkür ederim :)

      Sil
    2. En son madame coconun Kocaman makyaj çantasını aldım tatillerde yanıma alayım diye fakat gözüm doymak bilmiyor güEl olan tüm makyaj çantalarından almam lazım sanki:)

      Sil
    3. Ben de seyahat tarzı, şöyle bol gözlü, girdili çıktılı makyaj çantalarına bayılıyorum. Hele de asılabilme özelliği varsa tamamdır :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...