16 Kasım 2015 Pazartesi

LR Siparişim

                       
Yaklaşık on beş gün önce elime ulaşan Lr siparişlerimin yayınını yapmak nihayet mümkün oldu. LR üyesi oluşumun
kısa hikayesini burada anlatmıştım daha önce. 

Ürünlerini çok kaliteli bulduğum için ve Dünya çapında sayılı aloe sertifikalı markalardan biri oluşu nedeniyle LR'ı tercih etmiş ve ürünlerine yaklaşık yüzde kırk daha indirimli ulaşabilme imkanına sahip olabilmek için de üye olmuştum.

Bu ay aldıklarım Aloe Vera serisinden, ''anneler ve bebekler için masaj balsamı''. Yine aloe vera serisinden ''yüz kremi'' (15 ml'likdeneme boyu paketi). İçerisinde on adet var. Ve son olarak da Deluxe makyaj serisinden, ''aydınlatıcı pudra''...

         
 Balsamın çok şeker bir şişesi var gördüğünüz gibi. Mili litresi 200 olmasına rağmen şişe çok küçük görünüyor olabilir ama içerisindeki ürünün kıvamı çok çok yoğun. Öyle ki kremden bile yoğun. Hatta yaymakta hafif güçlük çekmeme neden olacak bir yapıda. Ama çok hoş ve hafif bir kokusu var. İçeriğinde %40 oranında saf aloe vera olduğu yazıyor. Bu çok önemli bir ayrıntı, çünkü piyasada aloe içerikli olduğu iddia edilen ürünler genellikle yüzde 2 civarında aloe içeriyormuş. Layıkınca işlenmeyişleri de cabası... 

Yüz kreminde ise %35 oranında saf aloe vera içeriği olduğunu okuyoruz ambalajından. O ise soft yapıda ve sürümü çok güzel. Benzer hafif hoş kokuya yüz kreminde de rastlıyoruz.


Balsam hakkında daha ayrıntılı bilgi edinmek isteyen olursa diye arka yüzünü paylaşmadan geçmeyeyim dedim...


 Deluxe Illuminating Powder yani aydınlatıcı pudranın desenli görüntüsü böyle. Deluxe serisi LR'ın, daha pahalı olan ikinci makyaj serisi. Pudranın fiyatını, öğrenmek isteyen olursa yazabilirim. Ben liste fiyatından yüzde kırk daha ucuz alma imkanına sahip olduğum için kafa karışıklığı yaratmak istemem şimdi yazıp. Çünkü bir de indirim broşüründen seçtim, durum hepten karışık :)


Sürülmüş hali de böyle. Özellikle belirtmeliyim ki aradığım ayna parlaklığına sahip değil. Daha çok ince ışıltılı bir pudra. Ayna parlaklığı için fiyat çıtamızı biraz daha yükseltip Laura Mercier gibi markalara mı yönelmemiz gerekiyor? Yoksa daha uygun ve aradığım özellikte seçenekler mevcut mu? Beni aydınlatırsanız sevinirim :)

LR üyesi olmadınız mı henüz? Bana ulaşın lütfen :)

9 yorum:

  1. selam ürünlerini güle güle kullan instagram sayfamdaki çekilişime beklerim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sağol canım. Benim instagramda öyle bir problemim var ki, ne çekilişe katılabiliyorum ne fotoğraf paylaşabiliyorum :(

      Sil
  2. Benide bir tanıdığımız LR üyesi yapmaya uğraştı ama olmadım. Pek benim yapabileceğim türden değil. :)
    Pudranın rengi fena değilmiş belki mac fix+ gibi bir ürünle kullanırsan daha çok renk verebilir diye aklımdan geçti. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa! Yapacağın hiç bişey yok ki yapamayacağın türden olsun :)
      Normalde internetten alışveriş yapıyosundur mutlaka. LR'da da alışveriş yapıp arada bir kendine sipariş veriyosun sadece. Para kazanmak için ürün satmıyosun (yani istersen satarsın da, sana kalmış bu kısmı), üye yapıyosun sadece. Alt üyen oranında adına bankaya para yatıyo, olay bu :)

      Sil
    2. Mac tavsiyen için teşekkür ederim... :)

      Sil
  3. güzel ürünler, iyi günlerde kullanmanı dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım iyi dileklerin için :)

      Sil
  4. Pudrayı çok sevdim ambalajı da şıkmış :) LR'nin Aloe Vere konusundaki ününü duymuştum ve yanıklar için önerilen bir ürünü var ondan istiyorum evde bulunsun diye.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Acil durum spreyi evet... Ben de alıcam bi denk gelince.
      Pudranın ambalaj güzel değil mi :) Ama işte o kadar...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...